Jsem na Papaju naštvaný. Možná že ji nechtěl nic udělat ale i tak... Teď musím týden nosit listí do nor. A úplně sám!!! Pomyslel si Flíček.No Buddy k ní přišel jen aby ji řekl že zapomněla na vytí a ta druhá věc byla ta že Buddy a Ema nebyli oficiálně členové smečky.
Jo a Ema je pes. Vypadá sice na fenu ale to je jedno. Ráda si hraje s míčemi...
Flíčkovi se honily hlavou myšlenky sem a tam. Měl zatím nastláno jenom hlídkařům a z půlky lovcům.
Aspoň jsem nepřišel o pozici Bety. Sice je na mě Alfa naštvaná ale.. Jo a ještě Alfa prohlásila že budou dvě skupinky lovců.
Jedna půjde před raním jídlem a druhá později. Prostě ta druhá bude moc vyjít kdy budou chtít. Ale musí toho ulovit víc než raní lovci.
Najednou k němu přišla Tyara. Flíček byl tak šťastný.. Třeba ke mě cítí to samé co já.
,, ahoj Tyaro. Copak tě ke mě přivádí?" byl rád že je tu.
,, No, bylo mi tě líto tak jsem se u Alfy když všichni odešli že ti pomůžu." řekla Tyara.
,,To je skvělé! Moc ti děkuji, ale vždyť to je můj trest. Tobě to Alfa dovolila?"
,,No ne" odpověděla a Flíček se lekl. Co když bude mít kvůli mě nějaký problém?! To nesmím dopustit.
,, Tyaro, ty tu nemáš být" začal i když se mu to říkalo špatně ,, budeš mít kvůli mě problémy. A to já nechci! Takže teď se otoč a teď běž zpátky do tábora!"
Tyara se mu začala smát. Proč se mi směje? Vždyť ji bráním.
,,no drahý Flíčku. Buddy přesvědčil Alfu abych ti mohla pomoct. Sice tomu nebudeš věřit ale je to tak."
Co? Buddy? Ona mi řekla "drahý Flíčku"?
Otevřel pusu abych ji poděkoval. Ale neměl slov.
Strašně se smála ale naštěstí ne venku ,, tak pojď ať už to máme za sebou."
Když dodělali doupě lovců pustili se do doupěte Alfy a Betty. Neboli teď kvůli Alfě, do doupěte Alfy a Buddyho.
Proč tam spí Buddy? Je to kvůli tomu že jsem na něj zaútočil? Nebo je v tom něco jiného? Pomyslel si Flíček.
,, je mi líto že musíš spát s lovci a ne s Alfou. Nezdá se ti že... Já nevím Alfa a Buddy jsou... Ne to je blbost."
Tyara má pravdu! Papaja a Buddy asi k sobě něco cítí. Proč je Tyara chytřejší než já!
,, Tyaro možná jsi na to přišla! Dívej na Buddyho a na Papaju vždyť jsou pořád u sebe.. Není to hloupost!"
,, možná že mám i ty máš pravdu." Tyara nevypadala že tomu věří.
Jasně že jo! Ale odvahu to vyštěknout nahlas neměl.
,,co bude se mnou? Když se Papaja a Buddy spojí? Nebo aspoň kde budu spát?"
,, to já nevím Flíčku. " pověděla mu smutně. ,, a možná že nebudeš ani... Ne to neřeknu to nebude pravda."
,, Nebudu Beta, že?" řekl Flíček smutně a podíval se na Alfu.
,, Ne to budeš! " najednou vyštěkla ,, podle zákonu smečky si to Buddy musí vybojovat."
,,no to je jedno jestli si to Buddy vezme násilím nebo mu to Papaja přidělí. Tak či tak Beta nebudu."
,, to neříkej Flíčku. Já o Betách snad nic nevím." řekla nervózně. ,,hele už to máme vidíš?" snažila se změnit téma.
,, Jo, to jo. Tak ahoj" a odešel.
Proč jsem byl na svoji... Tak zlý! Ty hlupáku! Naštěstí ho Tyara doběhla.
,, Flíčku!" vyštěkla ,, ty ke mě něco cítíš a já to vím. A nediv se! Vím co děláš když tě něco trápí a hned zajdu za Alfou a řeknu jí tvoje obavy!"
,,ne to nedělej!!!" proč by to říkala Alfě? ,, proč? Bys jí to říkala! Stejně se o to nebude zajímat. A když jo tak mě bude jenom pomlouvat a tak dále."
Úplně zapomněl že ji mám rád. Vyjel na ni. Teď mu to neodpustí a navíc, utekl do lesa.
Vůbec nevěděl že dokáže běžet tak rychle. Lehl si na mech a snažil se usnout. Ale spánek nepřicházel.
Tyto dvě kapitoly byly kratší.
Doufám že vám to nevadí, ale zase vyšli hned za sebou (ve stejný den)
Jo a prosím koukněte se do mé knížky informace pjpaja čtvrtá kapitola. Potřebuji komentáře ☺️
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...