4. Kapitola Lov

261 34 0
                                    

Jak jsem včera řekla Sadovi, nebo nejmenuje se náhodou Sid to by bylo pro psa hezčí jméno. Pak se ho na to zeptám. Tak šla jsem s mojí skupinkou na lov.  Řekla si Papaja.

V lovecké skupince byli Papaja, Tiara, Bailey a Art.

Všichni asi nebyli ve své kůži. Protože Papaje připadalo že kvůli tomu že je Alfa se jí všichni bojí tak nechtějí udělat nic hloupého.

Je dobře že nechtějí udělat nic hloupého. Ale já nechci aby se mě báli. Pomyslela si.

Papaja šla ve předu vedle ní šel Art a na druhé straně Bailey. Papaje to ticho vadilo tak potichu promluvila.

,,Tiaro, nepřijde ti že.... Já nevím jak to říct. Ale Flíček tě má asi rád. No pořád se k tobě tulí a já nevím co ještě. "

Tiara byla nejistá ale pak řekla ,, Je to tak vidět? Jako jo, mám ho ráda jako přítele a ještě, on je dvakrát tak menší než já"

Bailey se potichu zasmál ,,Takže tu máme první páreček. Hi hi hi"

,,Bailey! Nech toho" zavrčela Tiara.

,,Bailey v mé smečce mi nebude vadit když každý bude mít svůj názor ale dej si pozor aby to co říkáš neranilo ostatní. " Řekla důrazně Alfa.

,,Alfa má pravdu" řekl klidný Art ,,nemusíme se pošťuchovat. A když někomu něco bude vadit tak ať si to vyřídí v táboře. Teď jsme na lovu. "

,,Art má pravdu" řekla Papaja ,,teď jsme na lovu. Necítíte něco? "

Bailey, Tiara a Art sklonili hlavy a začali hledat pachy.

Papaja hledala ve vzduchu a najednou něco ucítila.

,,Já cítím hodně zajíců" zašeptala.

,,To je skvělé. " řekl Art.

,,Arte a Tyaro běžte zleva, Bailey ty běž zprava a já půjdu uprostřed. Snad aspoň 5 chytíme. Jo a hlídejte aby nelezli do nor. Dobrý lov" řekla velitelsky Papaja.

Všichni se přikrčili a dělali to co jim Papaja nařídila. Bailey byl rád že dostal takovou příležitost aby se před Alfou předvedl. To samé určitě i ostatní i když byli nervózní.

Všichni čekali až jim Alfa nařídí zaútočit. Najednou Papaja zavyla. Všichni se rozběhly k norám aby do nich zajíci nemohli naskákat.

Když všichni zajíci byli neklidný, lovci začali útočit.

Papaja se vrhla po černém vypaseném zajícovi. A hop. Prvního máme. Pochválila se.

Papaja se rozhlížela po ostatních. Viděla že Tiara má jednoho a běží za dalším. Bailey má dva a pomáhá Tiare. A co to? Art chytil čtyři.

Papaja nechtěla být pozadu, tak se rozběhla a pokračovala v lovení.

Tak všichni zajíci už buď utekli nebo je lovci chytili.

,,To byl úžasný lov!! " začala Papaja. ,,kolik jich máme?"

,,Máme jich..... Dvanáct" odpověděl Art.

,,Já a Tyara jsme chytily dva, Art chytil pět a Alfa tři." řekl Bailey.

,,Arte? " Papaja neměla slov ,,jak jsi dokázal ulovit pět králíků?! To i já mám potíže ulovit dva a ty jich uloviš pět!"

,,No" Art byl zjevně rád že ho Alfa pochválila. ,,účelem je nahnat je k sobě. A neskákat doprostřed. Musíš postupně. Nejlepší je to zprava."

,,Arte" pokračovala Papaja ,,od teď budeš vést druhou skupinu. A když někdo bude mít potíže tam mu pomůžeš. Neboli ho to naučíš a vysvětlíš. "

,,Děkuji Alfo. A my máme dvě skupiny lovců?"

,,No, nemáme ale od teď jo večer to oznámím smečce. Zatím buďte potichu. "

,,Tak jo" ozvala se malá skupinka.

,,Tak a teď... Počkat jak je odneseme? Jsme docela daleko od tábora."

,,Mohla bych jít pro smečku jsem hodně rychlá. " ozvala se Tiara.

,,To je dobrý nápad." souhlasila Papaja ,,vezmi sebou Džiči a... Kdo je ještě rychlí a silný?"

,,Já" ozvalo se z křoví a lovci se rychle otočili.

,,Tyaro běž pro Džiči a Sada. Jsou silní a když tak jim řekni aby zrychlili nikdy nevíš co neznámí pes může udělat. "

Tyara nic nenamítala a rozběhla se rychle aby ji ten pes neviděl.

,,Kdo jsi?" zavrčel Bailey.

,,Jsem Buddy a tohle je Ema" velký pes vyšel z křoví a za ním šel malí mops.

,,Aaa? Co chcete na našem území?" zavrčel zase Bailey.

,,Chtěli bychom k vám do smečky"

,,Jak vám můžeme věřit?" zeptala se Alfa. Snažila se aby neznámí psi nepoznali že je Alfa. Chtěla vědět co budou dělat.

,,Prosím, bloudíme strašně dlouho a hledáme smečku vy jste první smečka co jsme potkali" řekl malí Mopsík.

Všichni lovci se na ně koukali a najednou se oba dva překulili na záda.

Všichni lovci se podívali na Papaju. Ale ta nevěděla co říct. Atr to nejspíš věděl tak ji předběhl.

,,Pojďte s námi do tábora, tam se to vyřeší."

Oba se zvedli a velký pes to byl asi Buddy. Pomyslela si Papaja. Zeptal se ,,nechcete pomoct?"

Papaja přikývla. Každý držel v puse dva králíky až na Emu.

,,Máme tu ještě tři králíky musíme počkat na Džiči, Tiaru a Sada." řekl Bailey.

,,A jenom" řekl Buddy ,,kdo z vás vede loveckou skupinu?"

Papajina lest nejspíš zabrala. Oni neví že vedu tuhle loveckou skupinu a vůbec netuší že jsem Alfa.

,,Papaja" ozval se Art a ukázal na Papaju.

,,Ano vedu jí já. Copak?" odpověděla Papaja a v duchu mohla prasknout smíchy.

,,Ale nic jenom to na vás vůbec nešlo poznat. "

,,No v moj- teda v naší smečky má každý pes klidně svůj názor. Pokud to neublíží ostatním a tady byl příklad že když je nechám tak by si poradili. Jenom mě... Chránily"

Když to řekla Papaja nahlas, měla obrovskou pýchu že má tak skvělou smečku a vůbec si to neuvědomuje. Buddy se na ni hezky podíval až Papaja musela odvrátit zrak.

Papaja se hrabala ve svých myšlenkách když přiběhli posily.

,,Kdo to je?" zavrčel Sad.

,,To je Buddy a Ema. Budou asi noví členové naší smečky. " odpověděl Bailey.

,,Aha a tak s čím jste chtěli pomoc. Tyara byla strašně zadýchaná a nemohla ani skoro popadnout dech. Tak jsme ji radši nechali v táboře a šli jsme po jejích stopách." Sad bych taky zadýchaní. To samé Gigi.

,,To je dobře. Nepotřebujeme nemocný nebo slabý psi. " odpověděla Papaja

,,Tyara se nabídla že poběží do tábora a zavolá vás abyste nám pomohli vzít kořist."

,,Jdeme zpátky do tábora tam si řekneme všechno co bude potřebné. " Papaju to vysvětlování nebavilo.

Nikdo nic neříkal a všichni se vydali do tábora s dvěma zajíci v puse. Jenom Ema nic nenesla a šla hned vedle Buddyho.

Buddy je dobrý pes. Ema musí být ráda že je to jeho kamarád.


Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat