Gigi seděla v táboře. Když tu najednou viděla Blackyho. Rozběhla se za ním.
On nesl laň! Koukám že se lovcům dařilo. Pomyslela si.
Za Blackym šly pomalu Tyara, Sid, Bailey, Luna a Irys.
Všichni nesli laň až na Lunu a Baileyho. Ty byli vyčerpaní.
Už byla u nich. Olízla Blackymu obličej a řekla.
,, Skvělí lov! Chcete pomoct?"
,, Ano, děkuji. Kde je zbytek smečky?" zeptal se Gigi zadýchaně Blacky.
,, Loví králíky. Já jsem poprosila Arta jestli bych mohla jít na chvilku do tábora." řekla Gigi.
,, Aha, co všechno máme ulovené?" zeptal se jí Sid.
,, máme dvanáct zajíců a pět laní. Teď jak jste přinesli."
,, to je dobré. A kde je Buddy?" ptal se cestou k zásobě jídla Blacky.
,, já ani nevím. Naposledy jsem ho viděla jak odchází se svoji skupinou."
,,hmm, zajímavé." zahyhňal se.
Stáli u zásoby jídla když zavyl Art. Nebylo to bolestné vytí ani vytí o pomoct. Chtěl asi aby už za ním Gigi šla.
,, Já musím" řekla a už chtěla odběhnout, když tu Blacky řekl.
,, tak ahoj. Povinnost volá a vrať se brzy. My tu s mojí a Sadouvou skupinou zůstaneme." a olízl jí ucho.
,, neboj přijdeme s těma osmi zajíci co nám zbývají." a oplatila mu olíznutí.
Odběhla za vytím které už utichlo.
Mám tak Blackyho ráda. My jsme zapomněli, říct Alfě o našem vztahu že jsme druh a družka! Uvědomila si Gigi.
Byla blízko místu kde se před chvilkou ozývalo vytí. Art běžel za dvěma zajíci.
Tlapka nabíhala zajícům které lovil Art.
Gigi šla za nimi. Tlapka skočila po zajíci a zabila ho. Ten druhý běžel směrem k Gigi a nejspíš si jí nevšiml.
Přikrčila se a čekala než dojde blíž.
Byl kousek před ní a asi si jí všiml protože se najednou otočil a běžel do prava.
Měl smůlu měl si jí všimnout dřív protože ona jenom skočila a už měla v puse krev.
,, působiví nástup. Džiči." řekl jí zadýchaně Art když viděl jak ho chytila.
,, No, přišla jsem ve správnou chvíli na správný místo" odpověděla a Art se na ni přátelsky podíval.
Už nám chybí jenom pět králíků! Jednoho jsem teď chytila já, druhého Tlapka a Art a třetího kdo jiný než Art. Pomyslela si Gigi.
Tady ta kapitola byla krátká jenom 372 slov. Já už jsem chtěla udělat kapitolu vydání ale z pohledu Gigi se mi to nehodí.
Promiň Bouřko z kočičích válečníků.
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...