3. Kapitola První Jídlo

295 37 0
                                    

Než Luna zmizela, všimla si Papaja že se její sestřička změnila. Je jiná než dřív.

Jaký to bylo, pro Lunu když se potulovala po lese úplně sama. Pomyslela si Papaja. Mě by to nevadilo, ale ona...

Když tedy Luna odběhla hlídkovat, tak  Papaja šla před svojí jeskyni.

Koukala se jak psi v táboře si spolu povídají, hrají si...

Viděla že hromada jídla byla vysoká, tak zavyla.

,,Je čas jídla!! "

Na louce se všichni posadili do kruhu okolo kořisti, kterou mezitím přinesla Moon.

,,Jak víte"  začala Papaja ,,Já mám malinko jiné zvyklosti a podle mého názoru se vám budou líbit."

,,Jaké zvyklosti? To že Omega tedy Moon přinese kořist, Alfa si sní kousek a pak takhle další psi? " řekl Flíček který seděl vedle Tiary.

,,Ne tyhle ne já mam jinačí. Tak Moon přinese kořist. To už se stalo. Shromaždíme se do kruhu okolo kořisti. To se taky stalo. A já jako Alfa si ulomím kousek sednu si sním na místo a pak takhle půjdou všichni."

,,Aha, a v jakým pořadí? " zeptala se Tiara.

Papaja koukla na Sada, pohledem jako by říkal: tys je nic nenaučil?

,,První Alfa pak Beta pak lovci a nakonec hlídkaři a ještě nejnižší pes ale to je něco jako hlídkař"  vysvětlila jim to.

V kruhu se ozvalo souhlašení.

,,Tak a jde se jíst. A ještě musím pochválit lovce za tolik kořisti."

Zvedla se a vzala si rovnou celého králíka. Nemusela myslet na ostatní protože kořistí bylo hodně.

Po Papaje šel Flíček pak Sad a další lovci.

Nakonec si vzala zbytky Moon a Papaja prohlásila ,,teď se můžeme všichni společně pustit do jídla"

Všichni se zakousli do svého kousku a všechno snědli.

,,Alfo" ozval se smutný hlas, Hafík ,,co mám dělat když už nemůžu? Já vím mě jsem velké oči a malý žaludek. "

,,To nic Hafíku, to se může stát každému." utišila ho Papaja, protože vypadal jako kdybych ho měla vyhnat. Nakonec nahlas řekla ,,Když už nebudete moc buď to někomu dejte nebo to dejte na společnou hromadu. Ale neberte si naschvál velké kusy!"  zavrčela.

Všichni přikykovali.

Když dojedli všichni šli spát až na Hafíka a Pretty který měli noční hlídku. Po nich měla nastoupit Moon a Gigi. A pak už raní hlídka.

Papaja šla s Flíčkem po boku do jejich doupěte když na mě zavolal nějaký hlas.

,,Alfo? Můžu s tebou mluvit? " byl to Sad.

Papaja se otočila a řekla Flíčkovi ať má jít už spát a nečekal na ni.

,,Ano Sade?"

,,No jenom..... " asi nevěděl jak to říct nakonec řekl ,,Já Alfou byl jen chvilku. Jen abys sis nemyslela že jsem je nic nenaučil a Betu jsem chtěl mít ale žádný pes se mi k němu nehodil."

,,To nic Sade já se nezlobím. Ani mi to moc nevadí. Hele taky jsem s tebou chtěla mluvit. Jenom že bych zítra místo tebe šla na lov. Nebude ti to vadit? "

Sad na mě vykulil oči ale snad nikdo by Alfě nemohl říct NE

,,Jasně že můžeš."  odpověděl.

,,Tak já už půjdu spát, jsem strašně unavená. Zápasila jsem dnes s tebou a dost mě to utahalo" zasmála jsem se

,,To jo" taky se smál. ,,dobrou noc"

,,Dobrou" a Papaja odešla do doupěte.

První den se smečkou. První den ve smečce. První den kdy se nemusím bát o to jestli budu mít co jíst nebo jestli mě napadnou lišky. Dobrou Papajo.


Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat