32. Kapitola Co Tu Děláš?

116 26 6
                                    

Lili slyšela jak někdo vyje. Byl tady strašný chaos. Alfa s Betou byli někde pryč a Flíček nebyl schopný rozhodovat.

Lili přiběhla k Sidovi protože je hned po Betách ,,Side musíš rozhodnout co teď budeme dělat!"

,,Dobře, díky Lili" řekl a zavyl ,,SMEČKO! KLID!"

Někdo se na Sida podíval ale většinou jenom hodili vystrašené pohledy. Bude muset rychle něco říct!

Ještě že tak, Sid začal mluvit ,,Alfa a Bety jsou nepřístupný, tak to musím převzít já! Tak klid kdo to vyl?"

Najednou do tábora přiběhl Hafík. ,,Alfo! Kde je Alfa!?" zeptal se.

,,Teď tu není, řekni co je?" řekla Lili protože jako jedna z mála zachovala klid.

,,Dobře, v lese jsem s Lunou zachytil pach nepsů. Pak na nás jeden zaútočil. Už jsme ho už měli ale najednou přišli další! Luna mě zachránila abych vás mohl varovat!"

,,Dobře Hafíku." řekl Sid ,,takže všichni matky a Lili půjdou do doupěte JEDNOHO! nejlépe do Alfy a Betty. Ostatní utvoří linii před doupětem a dobrovolníci půjdou najít Alfu a Betu. Kdo chce jít?"

,,Já!" řekla Lili. Nechtěla sedět v doupěti i když není matka a navíc chce najít Alfu a Betu. Vždyť se jim mohlo něco stát! A podle všeho mají sebou štěňata!

,,opravdu to chceš? Lili?" zeptal se jí Sid.

,,Ano!" neměla co k tomu dodat.

,,no dobrá. Kdo ještě půjde? Půjde s Lili" prohlásil Sid.

,,Já, Buddy je byl na mě při souboji hodný. Musím mu pomoct!" řekl Dag.

,,No počkat! Tak to ne! Ty nikam nepůjdeš!" zavrčela na něj Michy ,,jestli zase mě budeš strašit! Side nedovol aby šel Dag! Půjdu místo něj!"

,,Michy! Co to děláš! Ty nikam nepůjdeš já půjdu" začali se hádat.

,,No tak nepůjde nikdo z nás!" prohlásila Michy.

,,Michy!" napomenul jo Dag  ,,Side já -" Michy ho nenechala domluvit.

,,půjdu já a Dag nehne ani packou!" dokončila proslov Michy a šla k Lili a ještě se rychle otočila k Dagovi a zavrčela na něj potichu, ale i tak ji všichni slyšeli ,,Nikam nejdeš"

,,no dobrá" řekl váhavě Sid. ,,Matky do doupěte Alfy a Bety se svými štěňaty. Před doupětem bude linie. Vepředu silný psi a feny. Vzadu menší psi. Nesmíme nechat nepsi aby zabili jedno jediné štěně! Michy a Lili běžte k vodě a najděte Alfu a Betu. My to tu ohlídáme!" řekl Sid.

Lili vyběhla s Michy po boku z tábora. Před nimi bylo jezero.

Začínali vidět Alfu, Betu a štěňata! Ale nebyli sami.

Když Michy s Lili odešli, Dag se postavil do zadní linie a čekal. Byl naštvaný ale to se teď hodí!

Najednou se z lesa ozývali  hlasy. ,,zlí psi!",,prašiví psi!",,zapomněli tu člena",,nemají Alfu! Nemají štěňata!"

Těmi posledními slovy se Sid zděsil. Jak vědí že Alfa má sebou štěňata? Udělali jim něco?

,,vypadněte z našeho území! Vraťte nám Lunu a Alfu se štěňaty!" zavyl Sid.

,,hloupý pes!" řekl další hlas. ,,kvůli tomu jsme přišli! Aby jsme vám ukradli psa, Alfu a štěňata a pak je vrátili? Hloupý pes! Nedělej si naděje!"

Sid začal vrčet. ,,co chcete!"

,,to co všichni!" řekl někdo a pak zase někdo ,,území" z lesa začali vycházet stíny.

Byli menší ale mrstnější a někteří i rychlejší. A ty tesáky? Ostré.

Už vstoupili do tábora. Výhoda je že mají sklad s jídlem hned vedle Alfy a Bety doupěte.

,,vypadněte!" zavyl někdo ze psů za Sidem.

,,Proč by jsme to dělali?" ušklíbl se nepes co byl vepředu.

Pokračování příště... 😁
Muhehehe! Neprozradím vám jak to zkončí! Hahaha.
Prosím nepište mi nic jako třeba chudák Luna... 😁 Luna neboli majitel to nemá rád...
Jo a chůvy jsou už zabrané.. Jsou to Michy a Jack...
605 slov...

Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat