Celou tu dobu Papaja byla v té temné jeskyni. Začínalo se rozednívat. Celou noc nemohla spát.
Vztala a šla k vlků co hlídali vchod do jeskyně.
Jeden na ni zavrčel ,, co tu chceš! Běž zpátky!"
,, jenom mě s toho ležení a sedění bolí nohy a mám strašný hlad a žízeň."
Papaja věděla že by jí zatím nic neudělali.
,, no tak dobře pojď za mnou" řekl ten hodnější. A šli k potůčku. Nešli sami. Šlo jich asi tak pět.
Papaja se napila a vraceli se.
,, proč vlastně chcete po psech aby vám dali výkupné? Vždyť jste rychlejší, silnější a větší." zeptala se Papaja.
,, No to je složité." odpověděla malá Omega. ,, všichni až na jednu vlčici jsou březí. A vlci nechtějí opouštět svoje družky."
Papaja si teď uvědomila že všichni kdo s ní šli byli vlčí a ne vlčice!
Ostatní celou noc táhli kořist. Všichni už byli vyčepnaní. Jenom silný a hrdý Blacky a Jack táhli celou cestu bez žádnýho kňučení.
Fiona se v zadu s Hafíkem a Emou loudala.
Kde je vlastně Moon?! Pomyslel si Buddy.
,, kde je Moon?" zeptal se Buddy naštvaným tónem.
,, včera jsem ji viděla jenom když jsi rozděloval skupinky do lovů." odpověděla Tyara.
Zrádce jen počkej až se Papaja vrátí!
Byli už blízko. A začínalo se stmívat. Najednou se před nimi objevili dva vlci.
,,Ooo konečně tady máme to výkupné! Pojďte za námi." řekl vlk.
Šli pomalu za vlky. Pretty, Tlapka, Hafík a Ema se krčili uprostřed smečky.
Když se Papaja napila dali jí vlci dvě myši.
Celý den stála u vchodu do jeskyně. Najednou se okolím ozvalo vytí.
Buddy! Asi nese výkupné.
Čekala s napnutýma ušima. A najednou rozpoznávala obrysy svojí smečky.
První šel Buddy. Buddy!
Chtěla se k němu rozběhnout ale Omega jí skočila do cesty a varovala ji
,, sice tvoje smečka přinesla výkupné ale nikdy nevíš co by naše Alfa udělala" Papaja musela uznat že měla pravdu.
,, přinesli jsme výkupné" začal Buddy ,, teď nám dejte Papaju!"
,,tak dobře. Ale nejdřív dejte kořist na hromadu." zavelela vlčí Alfa.
Papaja viděla jak tři vlci odchází ale nikdo z mojí smečky si jich nevšiml.
Co mají za lubem? Proč by odcházeli tři vlci pryč z tábora když je tu jiná smečka a ještě k tomu vlčice jsou březí. Nedokážou se ubránit.
Moje smečka dala všechnu kořist na hromadu a Beta to spočítala.
Beta kývl na Alfu a Alfa řekl ,, Omego pust toho psa!"
Omega mě pustila a já utíkala za Buddym. Všichni členové mojí smečky radostně štěkali.
Začala jsem Buddyho zběsile lízat. On mi lízaní oplatil.
,, deme domů." zavelel Buddy.
Nejspíš teď v mé nepřítomnosti byl Alfou. To jsem ráda. Ale počkat kde je Flíček a Moon?
ČTEŠ
Spring Pack - Jarní Smečka [✔️]
AdventureHlavní postava je Papaja. Papaja je fena která se přidá do smečky Spring Pack a stane se Alfou. To ale neví do čeho se pouští. Ve smečkách jsou pokaždé problémy ale zvládne je Papaja vyřešit? Zvlášť když bude mít po boku druha a tři malá tělíčka? O...