17. Kapitola Rozřuřená Papaja

187 29 8
                                    

Papaja si říkala proč jí zrovna Buddy přišel říct jména nových přírůstků. Bylo to divné! Jména by měli přijít říct rodiče.

Vztala a šla se napít. Cítila malinký náznak krve.

,, asi se někdo škrábnul o větvičku" řekla potichu.

Nikdo nebyl venku. Všichni asi spali. Teda až na hlídkaře.

Přišla k potoku. Napila a sedla si. Chytala různé pachy co okolo ní lítali.

Ucítila pach i blížící se Luny. Otočila se a řekla ,,Ahoj, jak to že nespíš?"

Bylo brzo ráno. A Luna jenom odpověděla.

,,je už ráno" a úšklíbla se.

,, Haha ráno bude až tu bude světlo a až budou aspoň pět členů smečky vzhůru" řekla Papaja a skočila na ni.

,,jo tak to jo.. Ty naše Alfo." smála se a slabě ji kousla do zad.

,, když budeš útočit na záda nikdy nevyhraješ" řekla Papaja  a slabě ji kousla do nohou.

,, tak jo ty naše Alfo. Půjdu ti po krku když mi deš po nohou" zasmála se a kousla ji do krku.

Papaja dostala dobrou příležitost a smetla ji na zem ,,Ha a pak kdo je tu Alfa"

,, vzdávám se"

,,Už dlouho jsme si takhle nehráli. Naposledy asi když jsme byli malé" řekla Papaja a sedla si.

,, To jo. Hele pamatuješ na to jak jsme si hráli a já tě s hodila do vody? To byla sranda." strašně se začala smát a snažila si sednout vedle Papaji ale jak se smála tak jenom ležela.

,, Haha. Tobě to přijde vtipný ale mě ne. Víš jaká mi byla zima? Vždyť byla noc" řekla Papaja. Snažila se aby to znělo jako že se už na ni za to nezlobím.

,, Hlídkař Luna porazil Alfu Papaju v souboji komu bude menší zima. Ty jsi byla vždycky zimomřivá!"

Měla v jednom pravdu. Papaja je zimomřivá.

,,to sice jo. V chladném období trpím ale pak v teplém období je mi akorát. A ty se v teplém období akorát pořád koupeš!"

,, To je jedno" asi věděla že Papaju silou ani slovy nepřemůže. ,, Já bych teď změnila téma"

,, Na co? Na štěňata? Ty moje by tu měli být každou chvíli."

,,Ne já myslím na Džiči."

,,No to je silná když porodila tři že?"

,, Papajo ty jsi včera spala že?"

Bylo to divné. Jako kdyby mi utekla nějaká důležitá chvíle.

,, ano, spala. Něco se stalo?" Papaja vůbec nevěděla o co je jedná.

,, Já myslela že ti to Buddy řekl."

,,No řekl mi jména štěňat."

,,Aha. Ale to není vše." řekla smutně.

,, co se stalo?"

,, nevím jestli ti to chci říct."

,,No tak vymáčkni se!"

,, No jo. Džiči včera zemřela."

,,Co jakto? Proč jste mě neprobudili? Věděla to celá smečka jenom Alfa ne?! Proč mi to nikdo neřekl?"

,, No tak Papajo uklidni se"

,, Mám se klidnit? Představ si že bys měla štěňata. Teď bys spala a jedno umřelo. A nikdo by ti to neřekl. Dokud bys to nezjistila sama!"

,, To dává smysl. Ale Papajo. Vypadala jsi že jsi nemocná..."

,,To mě nezajímá. Jdu za Buddym" zvedla  se a odešla do doupěte.

,, Buddy" štěkla Papaja.

,, No?" řekl rozespale.

,, proč jsi mi neřekl že Džiči umřela?"

,, jejda" řekl a vztal ,, Já te nechtěl zatěžovat. Tak hezky jsi spala. A pak když ses probudila jsem na to neměl odvahu."

,,To je jedno"

,, a na Flíčka se hlavně nezlob. On si myslel že jsem ti to řekl" pokračoval.

,, neboj zlobím se jenom na tebe"

Buddy zakňučel. ,, Papajo já se omlouvám. Ale ono není zrovna lehké říct že někdo z naší smečky umřel"

,, Já to chápu ale i tak se.." nedořekla to a zavyla.

,, Papajo co se děje?" řekl bezmocně Buddy.

,, štěňata!" zavyla Papaja.

U chodu do doupěte se objevila Luna. ,, Papajo co se děje?"

,, Zavolej Fionu!" řekl ji Buddy

A Papaja si lehla. Byla to ukrutná bolest. Strašně vyla. U vchodu se objevila Fiona a hned věděla co dělat.

,,Papajo lehni si sem a neboj"

Bylo to strašných dvacet minut. Ale ten výsledek byl nádherný. Vedle ní leželi tři malá štěňata.

Jeden po ní druhý po Buddym a třetí byl tak napůl.

Lepili se k Papaje a ona k nim. Byli roztomilí. Začala je čistit a Buddy si lehl vedle nich a dal hlavu tak aby viděl na štěňata.

Fiona vyšla ven a prohlásila ,,Papaja naše Alfa porodila tři zdravá štěňata"

Všichni začali radostně výt. Bylo sice brzo ráno ale všichni už se vzbudili.

Najednou k nim přišel Flíček ,,Papajo já vím že jsi teď porodila ale na hranicích smečky hlídkaři našli dva psi. Říkali že se chtějí přidat do smečky."

,,Buddy" poprosila ho Papaja.

,, neboj zařídím to"

Takhle tam asi tak půl hodiny ležela. Přemýšlela nad jménama a nad psama u hranice smečky.

Takže pokud to Buddy schválí tak. Ten po ní. Celý bílí akorát ouška a nohy má šedý bude asi Haky.

Ten po Buddym. Jediná holka. Ona je snad stejná jako on akorát tmavější odstín hnědé. Bude Loudalka.

A ten bílý s flekama jako Papaja se bude jmenovat Hleděl.

Navíc s Buddym ta jména vymýšleli tak proč by nesouhlasil.

Celý den Papaja ležela v doupěti. Dvakrát jí Luna přinesla maso. A Buddy skoro celou dobu se od nich nehnul.

Řekla mu o jménech. A on jí zase řekl o těch psech. Aspoň si popovídali.

Nádherná Kapitola. Podle mě se mi povedla. A konečně máme štěňata!!!
Nedám sem obrázky protože budou v další kapitole.

Spring Pack - Jarní Smečka [✔️] Kde žijí příběhy. Začni objevovat