Bölüm 6

8.7K 502 113
                                    

VOTE VERİP YORUM YAPAN BİRKAÇ KİŞİYİ BİR SONRAKİ BÖLÜME ETİKETLEYECEĞİMM!

Okuyan herkese teşekkür ederim.
Pabucunuzun Yazarı Sizi Seviyor..💕

"Ezel kalksana yaa"
"Ezel sana diyorum kızım kalksana!"
Beril'in cırtlak sesi kulaklarımı doldururken küçük bi küfür mırıldandım. Tabi bu arada hala gözlerim kapalıydı. Ses vardı ama görüntüyü istemiyordu gözlerim.
"Ya kızım annem seni boğacak birazdan kalksana!"
Umrumda değildi. Duyuyordum her dediğini ama inat değil miydi. Uyanmayacam işte.!

"Tamam, uyanma işime gelir. Nerdeydi senin şu Beşiktaş forman?enişten Beşiktaşlı malum. Bugün beden dersi var onu giyerim."
Uyanmayacam işte gerizekalı neyi zorlu- Bir dakika bir dakika ne demişti o?!?!?!

Sabahtan beri açmamakta direttiğim gözlerimi öyle bir açtım ki karşımda elinde Beşiktaş formamla bana bakan Beril geri geri adım atmaya başladı.
"Ulan senin ebeni mumyalayıp ganj nehrine atarım. Dokunma lan ona! O velet sevgilinin de senin de....Ver ulan formamı!"

Yatağın üzerine çıkıp Beril'in üzerine atlayarak arkasında kocaman "EZEL GÜVEN" yazılı Çubuklu formamı onun pis ellerinden kurtardım. Bu formayı bana Ve Melis'e Beşiktaş şampiyon olduğu gün Bartu almıştı. Yiğit'te ve Bartu'da da aynı formadan vardı. Bu formanın yeri ayrıydı. 2 tane daha Beşiktaş formam vardı. Ama bu formam ayrıydı.

Beşiktaşlı olmamın hatta fanatik Beşiktaşlı olmamın sebebi Bartu ve Yiğit'ti. Küçükken tanıştığımızda Melis'le bize hangi takımı tuttuğumuzu sormuşlar ve biz takımın ne olduğunu o zamanlar bilmediğimizden biz de onlara "siz hangi takımlısınız?" Diye sormuştuk. Onlar ne derse biz de onu diyecektik çünkü takım ne onu bile bilmiyorduk. İkisi de aynı anda küçücük elleriyle Kartal pozu vererek "Tabiki Beşiktaş" demişlerdi. Biz de onların yaptığı haraketi yapmaya çalışarak "biz de" demiştik. Daha sonra onlarla beraber maç izleyerek pes atarak fanatik hale gelmiştik.

Formamı özenle katlayarak yatağımın üstüne koydum. Karşımdaki gerizekalı velet korkuyla beni izliyordu. Maşa yaptığı ve beline kadar uzanan saçlarını kavradım."Bir daha. Odama. Gelirsen. Ve. Eşyalarıma elini sürersen." Saçlarını daha çok çekiştirmeye başladım. "O güzel saçlarını. Bir sabah kalktığında.4 santim görebilirsin!"dedim psikopat gülüşümü sergileyerek.

"Anne yaaa!" Dedi Beril koşarak odamdan çıkarken.

Gerizekalı. Formamı giyecekmiş de. Beden dersine gidecekmiş.!
Evren'den bir "Nah" yazısı inse benim mal kardeşime inerdi eminim.

Okul formamı üzerime geçirip saçımı topladıktan sonra kahvaltıya indim. Beril masada kahvaltı ediyordu. Ama annemi göremedim. "Annem nerde?" Dedim. "Acil çıkması gerekiyormuş,işe gitti."dedi sonra çikolatalı sütünü kafasına dikip çantasını sırtına takarak "ben de geç kalıyorum. Masayı sen toplarsın ablacık"dedi.

"Ulan dingil aynı okula gidiyoruz. Dersin başlamasına daha yarım saat var!" Öpücük atarak kendine has bitch face 'ni takınıp şirin olduğunu sandığı gülümsemesiyle çarptı kapıyı suratıma.

Yani bir masayı toplamak için bu kadar oyun yapılmaz ki!

Masayı toplayıp bulaşıkları da yıkadıktan sonra tam çıkıyordum ki Richard titremeye başladı

"Kıvırcık Marulum"arıyor.

"Söyle kıvırcığım. Söyle kıvırcık marulum."
Dedim sondaki m'yi uzatarak.
"Kıvırcık marulum ne lan bi de öyle kaydetseydin"
Bunun üzerine ekrandaki ismine bakarak kahkaha attım.
"Hadi canım yapmamışsındır!!"
dedi sesindeki endişeyle.
Ben hala karnımı tuta tuta gülüyordum.
"Lan çabuk değiştir onu. Güzel bi kız görse rezil olacağım kızım mal mısın??!!"
"Tamam değiştiririm. Ama bir şartla. Sen beni ne diye kaydettin?" Dedim.
"Ben miii? Dur bakiyiimm. Ahahahahahaaah "Bitli" diye kaydetmişim kanka"
dedi. Ve bu sefer roller değişmişti. O anıra anıra gülüyordu.

K.ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin