Ertesi gün ilk teneffüste toplanmış ve konu hakkında konuşmaya başlamıştık. "Hadi sarışınım, göster kendini.ne yapacağız şimdi biz?" diye söze girdi Yiğit. Melis, elindeki kağıtları göstererek "şimdi gençler, dün akşam gaza geldim ve bu Koray'ın çetesinin tüm elemanlarının özelliklerini elimde görmüş olduğunuz kâğıtlara aktardım." dedi bir bilge edasiyla. Biz onu dikkatle izlerken boğazını temizledi ve sözüne devam etti." ilk olarak grubumuzun başı, okulumuzun belalı öğrencisi Koray Taşkın. Kendi çetesinden başka kimseyle muhattap olmayan
Koray T. Psikopat yapısı sayesinde en ufacık bir şeyi büyütüp kavga etme potansiyeline sahiptir ve de kesinlikle ve kesinlikle çetesindeki üyelere
-özellikle Miray'a- kimse bişey diyemez aksi takdirde belasını bulur. Belalı olduğu kadar da yakışıklı olan Koray T. Ruhsuz gülüşüyle bile kızların aklını başından almada oldukça ustadır. Fakat uzun süreli ilişkisi hiç olmamıştır. ""Ateşle oynuyoruz Yemin ederim." dedi Yiğit. Ve Melis tekrar söze girdi. "Miray Taşkın. İkizinin aksine belalı bir tip olmayan
Miray T. Çok sevecen ve güler yüzlü bir yapıya sahiptir. İkiziyle yüzleri her ne kadar birebir benzese de karakterleri için aynı şey söylenemez. Ama Miray kardeşiyle birbirlerine çok düşkün olduklarından kardeşinin yanından hiçbir zaman ayrılmaz. Başını belaya sokabilecegi gerçeğini bildiğinden nereye gitse yanında gider fakat yine de onu fazla önleyemez.
Bugüne kadar kardeşi Koray T. Sağolsun hic sevgilisi olmamış, en son bir çocuk sevgili olmak için Miray'a teklifte bulunduğunda Koray onu çetesiyle birlikte evire çevire dövmüş ve çocuk 15 gün izinli okula gelmemiştir." dedi Melis. Hemen ardından "Bartuşum, yanlış anlama gözünü korkutmak için demiyorum edindiğim tüm bilgileri not ettim."" Kanka, Barbara'yla sevgili olmak bile daha kolaydır bence lan. Vazgeç bu sevdadan." dedi Yigit. "Olmuyor oğlum işte vazgeçemiyorum. Nereye baksam o var be. Hem ben o Koray denen serseriden de çetesinden de korkmuyorum. Biz seninle onların işini hallederiz demi kardeşim" dedi Bartu tek kaşını kaldırarak.
"Ya Kanka şimdi halletmesine hallederiz. Babalarını bile ağlatırız onların da... Benim annem kavga etmeme çok kızıyor yoksa ben hepsini döverim." Bartu gözlerini devirerek " tamam ulan ben bakarım başımın çaresine Allah'ın tırsağı." devam ediyorum." dedi Melis Bartu'nun söylediklerine gülerken. " Caner Kara" dediğinde ders zili çaldı. Ders matematikti bunun bilinciyle dördümüz birden aynı anda ofladık. Sınıf başkanı içeri girip "hoca izinliymiş ders boş" dediğinde ise sınıftan kocaman mutluluk nidâlari yükseldi.Biz de sınıf arkadaşlarımıza katılarak büyük bir mutlulukla yumruklarimizi tokusturduk. Ve Melis "evet, nerde kalmıştık. Caner Kara." diyerek devam etti. " Koray Taşkın kadar olmasa da belalı bir tip olan
Caner K. Kendi çetesiyle muhabbet ederken gayet samimi ve esprili olsa da bu çete dışındakileriyle geçerli değildir. Oldukça soğuk ve ifadesiz tavırlar sergileyen Caner K. Kendisiyle aynı çetede yer alan Aysu Başar ile uzun süredir sevgililerdir. ""Gelelim Aysu Başar'a. Çetenin ve okulun "buz kızı" olarak bilinir konuşmayı pek sevmeyen Aysu B.'nin herkesle arasında mutlaka bir mesafe vardır. Sevgisi Caner'le bile diğer sevgililer gibi bir ilişkisi yoktur. İfadesiz suratını yüzünden eksik etmeyen Aysu B. Okulun en güzel kızlarından biridir."
" Abi o somurtuk surat dünyanın en güzel kızı olsa ne yazar. Bi kere güldüğünü görmedim. Hep bir cool olma çabaları" diyerek yorumunu esirgemedi yiğit.
"Sinan Öner. Kesinlikle belalı bir tip olan Sinan Ö. Buz kızımız Aysu gibi pek fazla konuşmayı sevmez. Konuştuğu zamanlarda ise kısa ve mantıklı konuşmayı tercih eder. Okulun gözde yakışıklılarindan olan Sinan Ö. Cool tavırlarıyla kızları çok kolay etkileyebilir fakat hiçbir kızı kendine layık görmez."
"Aman" dedi ardından Melis. "Egoist serseri" "Neyse devam ediyorum. İlayda Aker. Ne Aysu gibi suratsız ne de Miray kadar sevecen olan İlayda A. Okulda olgun tavırlarıyla dikkat çeken bir kızdır. Yeri geldiğinde sinirlenmeyi, yeri geldiğinde gülüp eğlenmeyi iyi bilenlerdendir. Ayni zamanda derslerini de yüksek tutan İlayda A.' nin geleceği parlak gözükmektedir."
"Al" dedim Melis sözünü bitirince. "Fıstık gibi gelin adayı hem olgun hem çalışkan. Bu kız sana çok benziyormuş be Bartuş. Ne vardı su kıza kaptiraydin gönlünü."
" Ay kız " dedi yiğit " sen büyüyünce anneanne ol ayni benim anneannem gibi konuştun."
"Yiğit" dedim sondaki i'yi uzatarak "Hafize'nin halasının bekar bi kızı varmış. Su gibi kızmış Hafize öyle diyor. ne diyon everelim mi seninle" dedim tek kaşımı kaldırıp sırıtırken. "Yok anam yok. Bu Hafize de neymiş böyle bütün mahalleyi o evlendirdi. Zuhal Topal görse benden daha çok evlendiriyor der oturup ağlar." dedi yiğit de sırıtarak. Bartu ve Melis de bize anlamayan gözlerle baktıktan sonra, Bartu "Eee Sarışınım şimdi ne yapacağız" dedi. " şimdi Bartuşum şöyle yapacağız. Eğer bu kızı almak istiyorsak bu çeteyle yakınlaşacağız.
"Nasıl yani?"
"Şöyle ki Ezelim, biz bunlara ne kadar yakin olursak Miray'ı Bartuşa o kadar yakınlaştırırız ve Miray eğer Bartuştan hoşlanırsa ondan sonrası kolay iş."Melis böyle diyordu ama ben bu
işin hiç de kolay olacağını
sanmıyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.ÇETE
Teen FictionBakmayın böyle kara bir kitap olduğuna, karanlık durduğuna. Okuyup okuyabileceğiniz en samimi kitaplardan biri olduğuna bahse girebilirim. Kendim gibi karakterlerim Uğraşsam da çok da korkutucu olmayan tiplerim var. Her ne kadar karanlık bir ortam o...