8. Elzárás

4.1K 240 35
                                    

JINHEE

"Jól vagy?"- kérdezte Miyoung, miközben hátamat simogatta, hogy megvigasztaljon. -"Egyél valamit."

"Nincs étvágyam"- mondtam asztalra hajtott fejjel.

Örülök, hogy valaki velem van, hogy megnyugtasson a szünet idején.

"Utálom.Az.Elzárást!!"- kiáltottam hangosan, amivel elnyertem pár diák figyelmét. Oops.

"Yahh! Halkabban, nem is olyan rossz az!"- mondta Miyoung. De az elzárás időt vesz el a napirendemből, menedzser-nim pedig meg fog ölni....nem akarok elzárást!!

*Visszaemlékezés*

"Késik és nincs házi feladata"- sóhajtott csalódottan Ms. Lee. Fáradt voltam és nem vettem észre az ébresztőm csörgését....

"Sajnálom Ms. Lee"- hajtottam le fejemet, a diákok pedig valószínűleg nevettek rajtam.

"Jinhee, 2 óra elzárást kapsz az iskola után. Most menj  vissza a helyedre."

2 ÓRA?!! Belül már bőgtem és ordítottam egyszerre.

*Visszaemlékezés vége*

"Hé....köszönöm a vigasztalást"- mosolyogtam rá. Annyira halott leszek.

"Omo, láttad Park Bo Gum oppat és KJ-t a Dazedben?"- hallottam egy lányt, ahogy barátnőjét kérdezi.

"Igen! Annyira szexik együtt. Nem, Gum oppa iszonyat helyes!! KJ meg szerencsés!"- válaszolta az egyik barátnője.

"Tudom, annyira szerencsés, gyönyörűnek és tehetségesnek született"- mondta egy másik lány. Akartam mondani, hogy köszönöm de eszembe jutott, hogy ebben az iskolában egy senki vagyok.

"Jól néztek ki együtt!! De én még mindig Bamhee-t shipelem"- mondta a lány.

"Igazából, azt vettem észre, hogy KJ jól néz ki Bo-"

"JÖN A BTS"- ordította valaki megszakítva a beszélgetést. Az egész kávézó felrázódott. Ne ezt a szarságot már megint. Ahh.

"Oppa~~"- ordították a lányok, ahogy bejött az ajtón a 7 fiú. Láttam a többi fiú csak rázta a fejét, úgy látszik nem szeretik a BTS-t. Duh, azért mert a BTS elveszi az összes lányt tőlük.

Észrevettem Taehyungot és visszaemlékeztem, hogy nem volt reggel órán, akkor most miért van itt?

"Szia Jinhee!"- mosolygott és integetett a BTS....beleértve Taehyungot is!! Az ő mosolya inkább vigyorra hasonlított.

"Sziasztok"- mondtam gyengén és észrevettem, hogy mindenki engem néz.

"Jézusoom, ők most köszöntek neked!!"- nyöszörgött Miyoung miután a BTS elment az asztalukhoz.

"Hülye stréber"- hallottam néhány lány motyogását.

"Ah.....és?"- válaszoltam Miyoungnak. -"Csak együnk"- néztem le az ételemre, miközben éreztem a tekinteteket.

"Hogy mondhatod ezt?? A BTS köszönt neked! BTS!! Az iskola idoljai köszöntek neked! Észrevettek téged!"- ordította a fülembe. -"Arghhh, azt kívánom bárcsak Jin köszönne nekem...."- duzzogott.

"Umh...próbálj meg beszélni vele vagy valami"- mondtam neki.

"Úgy mondod, mintha az olyan egyszerű dolog lenne. Nem én vagyok az egyetlen lány aki beszélni akar vele. Nem mintha észrevenne azután, hogy beszéltem vele, különben is én csak egy vagyok a lányok közül a szemében"- lett még szomorúbb. Aigoo, éreztem a fangirl fájdalmát.

Bad Boy In LuvWhere stories live. Discover now