JINHEE
Korán felébredtem, viszont nem akartam még felkelteni Taehyungot. Mélyen aludt, ezért könnyedén ki tudtam bújni az öleléséből.
Kimásztam a sátorból és máris megláttam pár BTS tagot. Eldöntöttük Miyounggal, hogy elmegyünk fogat mosni. Ő előbb végzett, mint én és visszament a többiekhez amíg én vettem még egy zuhanyt.
Miután kész lettem visszasétáltam a sátorhoz, de Taehyung nem volt ott..... Vajon hova mehetett...
"Keresel valakit?"- megfordultam a hang hallatán. Sajnos nem Tae volt az, hanem az a Woosin gyerek. Figyelmen kívül hagytam és kerestem tovább Taehyungot.
"Egész héten ignoráltál, KJ. Megmondtam, elárulom a kis titkodat, ha nem teszed meg amit mondok"- vigyorgott Woosin.
Kerültem a tekintetét. Belefáradtam már ebbe a srácba.
"Jinhee!!"- hallottam meg a BTS hangját a távolból. Azonnal megláttam őket és hezitálás nélkül odafutottam, otthagyva azt a sasaenget.
"Yah!! Emlékezz mit mondtam!!"- ordított utánam.
SENKI
Jinhee odaért a többiekhez de volt volt egy tag, aki figyelmen kívül hagyta őt.
"Taehyung!"
"Miért mentél el nélkülem?"- duzzogott Jinhee.
"Te hagytál ott először! Még csak fel sem keltettél....és reggeli puszit se kaptam"- felelte Taehyung.
"Fáradtbak tűntél ezért inkább hagytalak aludni és ki mondta, hogy adni fogok reggeli puszit!!"- vágott vissza Jinhee.
"Aish...miért kell veszekedni már korán reggel"- forgatta meg a szemét BamBam.
"Fogd be!"- bámult rá Jinhee.
"És miért volt itt az a Woosin gyerek?"- ráncolta a szemöldökét Taehyung.
"Umh... Ő.... Csak szólt, hogy elmentetek!"
"Biztos?.... Nem titkolsz valamit?"
"Nem!"
*Miért olyan gyanús ez nekem* gondolta Taehyung.
A tanár elvezette a diákokat a kunyhókhoz, amik előtt rengeteg pad volt. Woosin egész úton le se vette a tekintetét Jinheeről.
A BTS, Miyoung, Jinhee, Yugyeom és BamBam egy padnál ültek....és persze ezért ez a pad lett a figyelem középpontjában. Az ott dolgozók felszolgálták a reggelit, miközben a tanárok megbeszélték a mai programot.
"Jinhee, mit nézel?"- próbált belelesni Taehyung a lány telefonjába, de ő gyorsan eltakarta azt.
"Semmit!"
"Tch, hadd nézzem!!"- nyúlt a fiú a telefonért, de Jinhee rácsapott a kezére.
"........gonosz......"- adta fel Taehyung.
JINHEE
VÉGRE MEGTALÁLTAM A BTS TAGOK INSTÁJÁT!!
Mind nagyon népszerűek!!
Az első akit megnéztem Taehyung volt... Duh. A szívem kihagyott egy ütemet mikor megláttam az Instagram biojában azt a dátumot, amikor hivatalosan is összejöttünk.
Még egy képet is posztolt rólam!!.... Mármint rólunk. Arghhh, mennyire nem vagyok vonzó. Aish, pedig KJ-ként....
A kép a randinkon készült. Azt írta hozzá "A világ legjobb nap a szerelmemmel~". Istenem milyen aranyos!! De aztán észrevettem, hogy ezen a képen van a legkevesebb like.... Ennyire utálnak engem a fangirlök.....
ESTÁS LEYENDO
Bad Boy In Luv
FanficA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim