JINHEE
Egy nagy kérdőjel volt a fejemben amikor kisétáltam az ajtón és ott állt a ház előtt egy Ferrari.
"Szia Jinhee!"- integetett ki egy kéz az ablakon. Mi a fene?
Odasétáltam és beültem a luxus autóba. Most komolyan egy Ferrarival jött értem, hogy elvigyen a magánórára? Nevetséges....
"Jó reggelt"- mondtam.
"Jó reggelt~"
"Új autó?"
"Nem, ez csak egy az autóim közül"- mosolygott.
".........próbálsz lenyűgözni?"- kérdeztem.
"Talán?"
TAEHYUNG
Egész úton csendben volt, próbáltam beszélni hozzá de rajta volt a fejhallgatója és a tájat bámulta. Mintha nem akarná hallani a hangomat.
"Uhem"- köszörültem meg a torkomat, ezzel próbálva elnyerni a figyelmét. -"Mit hallgatsz?"
"Huh?...oh"- levette a fejhallgatóját. -"Ez a bandám szá-MÁRMINT Got7 haha..."- kuncogott idegesen. Mit akart mondani?
"Szereted azokat a srácokat?"- kérdeztem, nem azért mert nem szeretem őket vagy ilyesmi....csak.....mi, a BTS menőbb tudod?
"Persze! Ők fantasztikusak~"- mosolygott.
"Kit kedvelsz a legjobban?"
"Uh....Markot"- oh.......Azt a helyes rappert.....tch ez a Taehyung sokkal helyesebb!
"Itt vagyunk~"- mondtam miután leparkoltam. Kiszálltam a kocsiból, majd kinyitottam neki az ajtót. Aranyos amikor összezavarodott fejet vág.
"Miért vagyunk itt?"- kérdezte. -"Azt hittem tanulni megyünk."
"Megyünk is de előtte eszünk, éhes vagyok~"- mondtam és berángattam egy nagy, puccos étterembe.
A pincér odavezetett minket az asztalunkhoz, ahol megrendeltük a Jeollado stílusú fenséges ételeket.
"Miért csinálod ezt hirtelen?"- kérdezte.
"Semmiért, csak éhes vagyok"- le akarlak nyűgözni~
A légkör csendessé vált amint kihozták az ételeket. Rengeteg tál terítette be az egész asztalt.....de ő.......nem volt lenyűgözve?
Én már a belemet is kiettem, miközben Jinhee alig evett egy pár tállal.
"Ízlett a kaja?"- kérdeztem.
"Eh, elment"- mondta.
"Elment? Miért?"- kérdeztem, mivel szerintem több volt mint 'elment', főleg ha megnézzük milyen sokba került.
"A leves íztelen volt, fagyasztott húst használtak a friss helyett és a kimchi is elég gyengén volt pácolva"- mondta.
"Legközelebb elviszlek a szüleim éttermébe, az nagyobb is ennél és garantálom, hogy a kaja is sokkal jobb"- mosolygott.
Most akkor elbuktam a lenyűgözését??...........ughhhhh!!!
SENKI
Letelepedtek a kanapéra miután megérkeztek Taehyunghoz. Jinhee szíve gyorsabban kezdett verni mikor beszívta a szoba levegőjét. A levegőben érezte a fiú függőséget okozó illatát. Nem is képzelnéd mennyire hiányzott ez neki.
YOU ARE READING
Bad Boy In Luv
FanfictionA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim