11. Féltékeny

3.8K 219 32
                                    

JINHEE

A Melon Award fantasztikus volt. Dream, a csapatom megnyerte Az Év Albuma és Az Év Lány Csapata díjat is! És még csak 2 éve debütáltunk, ez nagyon durva. A tegnap éjszaka a valaha volt legszórakoztatóbb estém volt.

De a móka nem tartott örökké....mert rádöbbentem......most az iskolában vagyok.

Az öltözőben vagyok átvenni a tesis ruháimat. A mai nap fizikai tesztelés van a felsőéveseknek és én túl lusta vagyok  bármilyen gyakorlat végrehajtásához.

"Jinhee-yah, menjünk együtt!"- futott hozzám Miyoung.

Az út alatt nem hagyta abba a fecsegést arról, hogy Jin hogyan beszélt vele. Annyira boldognak nézett ki, ami engem is boldoggá tett.

TAEHYUNG 

A BTS és én együtt vagyunk a tornateremben a többi felsőévessel.

"Hé, menjünk már valahova suli után"- javasolta Suga.

"Hova?"

"Mit szóltok a plázához?"- kérdezte Hobi. -"Mindenki szabad, igaz?"

"Aha"- válaszolták a többiek.

"Hívjuk meg Jinheet és Miyoungot!"- mondta Rapmon.

"Még szép!"- válaszoltuk.

Egy éles füttyszó hasított át a levegőn, amire mi is felfigyeltünk. A fütyülés egy mögöttünk lévő fiú csoporttól jött. Éretlenek.

"Jézusom, ki az a lány?"- mondta a vezérük.

A BTS és én követtük a tekintetüket, míg megláttuk Jinheet. Az állam leesett ahogy megláttam őt azokban a sportruhákban, mintha csak neki készültek volna. Nos.....a többi lány is ugyan azt viselte.....de Jinhee emelkedik ki a leginkább. Kivertem a fejemből mivel rájöttem úgy hangzok most, mint egy perverz.

"Wow.......azt hiszem szerelmes vagyok"- mondta Rapmon. Remélem nem.

"Noona annyira fitt!"- jegyezte meg Jungkook.

"Miyoung.....aranyos"- tette hozzá Jin. Azt hittem Jinheeről beszélünk.....

"Miyoung! Jinhee-yah! Itt vagyunk!"- kiáltott Suga.

Meghallották és most már felénk tartottak.

"A stréber lánynak rohadt jó teste van"- motyogta a vezető és a barátai nevetni kezdtek. Azonnal gyilkos tekintettel néztem rá amitől rögtön befogta a fiú. Mocskos gazember.

JINHEE

A pillanat mikor elértünk a BTS-hez rájöttem, hogy Miyoung nincs többé mellettem. Jin mellett volt.....milyen jó barátnő!

Azt is észrevettem, hogy sok figyelem középpontjában vagyunk. Főleg a BTS fangirlökében de voltak fiúk is akik engem néztek. Gondolom a BTS-el való lógás népszerűbbé tett valamilyen módon.

De nem érzem magam kényelmesen, mi van ha valaki felismer a tömegben?

"Szeretnék szerencsét kívánni nektek srácok a felméréshez"- mondta Jimin, ő mindig annyira udvarias.

"Köszi chimchim!"- köszöntem meg a többiekkel.

"Noona, fighting!!"- bíztatott Jungkook.

"Köszi kookie, fighting!"- feleltem.

"Hé te"- ütötte meg kissé vállamat Taehyung. -"Sok szerencsét"- suttogta és mosolygott, majd visszatért ahhoz amit eddig csinált. A szívem.....

Bad Boy In LuvOnde histórias criam vida. Descubra agora