36. One Mic

2.8K 208 63
                                    

💜Nahello!💜

Tényleg nagyon nagyon sajnálom ezt a hosszú kihagyást.😔 Nem tudom ki van még itt, de annak nagyon szépen köszönöm.❤️ Most esküdözhetnék, hogy a kövi részt hamarosan hozom de inkább nem mondok semmit, mert ha meg nem tartom be az ígéretem, akkor csak még rosszabbul fogom magam érezni utána.😔 Szóval még egyszer nagyon nagyon sajnálom, majd próbálkozom jobban beosztani az időmet.😅

Most viszont nem is húzom tovább az időtöket. Jó olvasást!❤️💜💙

TAEHYUNG

Néha nagyon örülök annak, hogy Jinhee mellettem ül. Így egyszerűbb elérnem, hogy újra belém szeressen.

"Jó reggelt!"- vigyorogtam rá tipikus mosolyommal amikor leült mellém.

"Szia"- felelte.....  VÁLASZOLT!!

"Jól aludtál?"- kérdeztem továbbra is nagy mosollyal. Az, hogy láthatom, már boldoggá teszi az egész napomat.

"Aha...."- bólintott. -"Te is?"

Jézusom, visszakérdezett!! Tettem egy kis előrelépést a tegnaphoz képest!!

"Igen!! Mivel benne voltál az álmomban!"- feleltem.

Erre Jinhee furcsán nézett rám. -"Perverz disznó"- hallottam Jinhee motyogását. Miért ilyen gonosz?

Az óra elkezdődött és mikor nem figyelt a tanár gyorsan odadobtam a padjára egy kis papírgalacsint. Észrevette, rám nézett és összehúzta a szemöldökét. 

'Olvasd el' tátogtam.

Összezavarodottan nézett de kihajtogatta a galacsint és elolvasta a rajta lévő üzenetet. A szívem boldogságtól égett amikor megláttam egy apró mosolyt az arcán. Jinhee elővett egy ceruzát, írt valamit a cetlire majd visszadobta nekem. Egy másodpercet sem akartam elvesztegetni, szóval rögtön megnéztem mit írt vissza.

Én: Te véletlenül nem egy földönkívüli vagy? Csak mert elraboltad a szívem.
Jinhee: .........te vagy a földönkívüli.


Várjunk.........ez most szarkasztika akart lenni?? ARGHHHHHH.

Gyorsan gondolkodtam egy újabb szövegen majd amikor megvolt ráírtam egy másik papír fecnire és azt is odadobtam neki.

Én: Esetleg van valami kapcsolat közted és Yoda között?
Mert Yodálatos vagy <3
Jinhee: Nem állok kapcsolatban Chanyeollal, bocsi.

Jinhee..... MIÉRT CSINÁLOD EZT VELEM?? ÉN PRÓBÁLKOZOK, NEM LÁTOD??!

Frusztráltan megfogtam egy ceruzát és írtam egy újabb cetlit.

A szája egy kicsit felfelé görbült amikor felvette a kis papírt a padjáról. Tekintete viszont rögtön megváltozott amint elkezdte olvasni. Összehúzta a szemöldökét és láttam a tüzet a szemében, amikor írta vissza a választ.

"Te hülye vagy?!"- bámult rám és durván a fejemhez vágta a papírgalacsint, erre persze mindenki minket kezdett nézni........ Mit csináltam?

Felvettem a földre esett papírt, miközben Jinhee keresztbetett kézzel engem nézett.

Én: Én nélküled olyan vagyok, mint egy stréber szemüveg nélkül, mint egy cipő a fűzője nélkül, vagymintegymondatszóköznélkül.
Jinhee: Te most komolyan egy kibaszott viccet csinálsz belőlem azért, mert úgy nézek ki, mint egy stréber és szemüvegem van?????!

Bad Boy In LuvDonde viven las historias. Descúbrelo ahora