1. Új iskola

9.6K 303 7
                                    

JINHEE

"Tudsz szólni, hogy én vagyok KJ??"- kérdeztem frusztráltan. Jelenleg egy hamis fogszabályzót, egy kerek stréber szemüveget viseltem és még smink se volt rajtam. Igen, KJ a színpadi nevem, ha kíváncsi lennél.

"Ezredjére mondom, hogy neem"- nyögött fel a menedzserem . -"Most pedig kifelé, mert ha elkések, a JYP megöl mindkettőnket."- mondta, miközben kitolt a kocsiból és gyorsan elhajtott. Istenem, mi ez a sietség, gondoltam magamban amikor a nyílt kapu felé néztem.

"Ez az Jinhee, ez az új iskolai életed"- sóhajtottam. Remélem senki sem fog felismerni, máskülönben minden olyan lesz mint a régi középiskolában. Képzeld el, hogy mindennap számtalan szerelmi vallomást kell elutasítani, nincs magánélet, hamis barátok vesznek körül és említettem már néhány sasaenget, akik megpróbáltak elrabolni??

De ezúttal ez más lesz!! Végre egy nyugodt iskolai életem lesz. További gondolatok nélkül besétáltam kezemben a papírral, amire a terem száma volt felírva. Ez az iskola rendben van, elég tiszta és szép. Átsétáltam a diákokkal teli folyosón. Egyik sem tűnt úgy, hogy felismert volna engem hehe.

"Pfts, stréber"- hallottam egy lánytól miközben rám nézett és a barátai pedig elkezdtek röhögni. Csak vállat vontam, majd folytattam utamat. Amit észrevettem, hogy itt a lányok szoknyája rövidebb, mint amilyennek lennie kellene de mindegy, ez nem az én dolgom.

*RINGGGGGGG*

Ah basszus, még nem találtam meg az osztálytermet. J-7.....hol a pokolba van. Néhány perc futás után végre megtaláltam a termet. Esküszöm, ez az iskola hatalmas. Idegesen nyitottam ki az ajtót....az osztály hangos volt, senki se vette észre, hogy megjöttem.

"Umh....te vagy az új cserediák?"- törte meg a tanár a csendet.

"Igen"- válaszoltam.

"Oké osztály, CSENDET"- mondta. Az osztály végre rám nézett, de úgy tűnt nem nagyon érdeklem őket. -"Új csiákunk van, kérlek mutatkozz be"- nézett rám.

"A....a nevem Kim Jinhee"- jézusom miért dadogok. -"Cserediák vagyok, kérlek segítsetek nekem beilleszkedni"- fejeztem be egy meghajlással.

Hallottam néhány diák morgását -"senkit nem érdekel."

"Rendben Jinhee, Mrs. Lee vagyok, oda ülj le kérlek"- mutatott rá egy szabad helyre, hátul az ablak mellett.

"Köszönöm"- meghajoltam neki, majd odasétáltam a padomhoz. Éreztem a feszült hangulatot körülöttem mikor leültem. Úgy tűnik a lányok valamilyen oknál fogva csúnya tekintettel néznek rám.

Elővettem a cuccaimat és készen álltam jegyzetelni. Még egyszer körbenéztem a teremben és észrevettem, hogy szinte minden lány ugyanabba az irányba néz. Követtem a tekintetüket, majd azon találtam magam, hogy a mellettem ülő fiút nézem. Le volt hajtva a feje, gondolom alszik. Ember, a lányok kuncogása annyira idegesítő.

A fiú hirtelen felemelte a fejét, amitől megijedtem. A többi lány hangosabb lett. Ő egy idol vagy mi?

"Mit nézel rajtam?"- egy rideg hangra kiszakadtam gondolatmenetemből. Basszus, mélyen elgondolkodhattam ha nem vettem észre, hogy őt bámulom.

Wow, nagyon helyes. Kitűrte az ingjét amitől annyira menőn nézett ki...........az isten verje meg Jinhee, hagyd abba!

"Süket vagy? Ne bámulj engem"- mondta most már nyilvánvaló boszzúsággal.

Oh, bunkó.

TAEHYUNG

"Süket vagy? Ne bámulj engem"- mondtam. Köszönhetően a tanárnőnek most van egy újabb idegesítő rajongóm akit kezelnem kell.

"Pftss"- megforgatta szemeit, majd elfordult. Mi? Ez a stréber megforgatta rám a szemét?

Kicsit később a tanár elkezdett tanítani és láttam, hogy mindenki más készíti a jegyzeteit rajtam kívül.

Rápillantottam a stréberre miközben gondolkodtam, hogy talán azért ilyen mert új. Fogadok, miután többet megtudott rólam ő is elkezd nyáladzani utánam csak úgy, mint a többi lány ebben az épületben.

Eközben odadobtam a jegyzetfüzetemet az asztalára. Nem érzem úgy, hogy ma jegyzetelni fogok. Ránézett a füzetemre, majd zavartan rám pillantott.

"Csinálj jegyzetet"- követeltem. Még mindig úgy nézett rám mintha őrült lennék, majd visszatért ahhoz, amit eddig csinált. Azt hiszem most csak pihenni fogok.

Bad Boy In LuvDonde viven las historias. Descúbrelo ahora