TAEHYUNG
Az elzárásnak vége és biztosak vagyunk abban a fiúkkal, hogy Jinhee ment el először. Azt követően beszélnünk kellett Laurával és figyelmeztetnünk, hogy soha ne érjen hozzá Jinheehez, mivel ő már hozzánk tartozik. Először hezitált de persze beleegyezett, hisz sose mondana ellent nekünk.
"Szia Taehyung!"- integetett nekem a BTS mikor elmentek.
"Sziasztok"-integettem vissza. Ma jó az idő de azt hiszem egyedül kell hazasétálnom.
Kezemet zsebembe süllyesztettem, majd elindultam az iskola kapujához.
"Ughhh, miért?"- hallottam egy kiabáló hangot. Egy hangot ami önelégült mosolyra késztetett.
Átnéztem az út másik oldalára és megláttam Jinheet, ahogy magával kiabál. Frusztráltan kezdte el rúgdosni a köveket. Elég furcsa. Miért van még mindig itt?
"Bassza meg"- fejezte be és elindult. Ez a lány olyan gyerekes.
JINHEE
"Fel tudsz venni, menedzser-nim?"- kérdeztem olyan szépen, ahogy csak tudtam.
"Nem, elfoglalt vagyok. Menj haza egyedül"- mondta monoton hangon.
"Miért?? Kérlek gyere értem, jebal"- könyörögtem.
"ELFOGLALT VAGYOK, miattad!! A rendező megőrült, mivel kihagytad a cameot!"- ordította. -"A JYP azt mondta rövidebb lesz a részed az új comebackben is."
"Neeeeee!"- kiabáltam. Ne rövidítsék le a részemet!
"Ha nem akarod ezt, akkor legközelebb ne kapj büntetést, oké?"- mondta a menedzserem. -"Most pedig sétálj haza vagy szállj fel a buszra, nincs több programod mára"- majd letette a telefont.
"Ughhh, miért?"- kiabáltam.
"Hogy rövidítheti le a részemet?"- motyogtam. -"Miért??"
Elkezdtem rúgdosni a köveket. Dühös voltam.
"Bassza meg"- mondtam és elkezdtem sétálni......trappolni igazából. Legalább a szüleim háza nincs olyan messze.
Az úton engedtem, hogy elmém elkalandozzon. A mai nap egy rossz nap volt nekem de az, hogy a BTS-el lóghatok boldoggá tett. Igazából azt hittem, hogy veszíteni fogok Sugaval és Rapmonnal szemben de szerencsére nyertem. A BTS-ről beszélve....Taehyung! Istenem, nem hagyja abba ezt az 'üresfejű' megszólítást! Tudom, nem vagyok okos de amikor így hív még jobban hülyének érzem magam!!
Jó mélyen elkalandoztam és azon kaptam magam, hogy egy üres sikátorban sétálok.....szerintem rossz irányba jöttem, mert a szüleimhez vezető út sokszor zsúfolt. Körbenéztem és kerestem a kifelé vezető utat. De hirtelen.....lépéseket hallottam mögülem. Próbáltam felgyorsítani a lépteimet, szívem pedig majdnem kiugrott a helyéről. Az idegen léptei is felgyorsultak. Valami azt súgta veszélyben vagyok.
"Hello"- modta az idegen de nem reagáltam rá. Éreztem, hogy közeledik hozzám.
Ezúttal megpróbáltam futni....
De már túl késő volt, egy kéz megragadta a csuklómat, erőteljesen megfordított majd a falnak lökött.
"Hova mész?"- vigyorgott önelégülten a pasas. Nagyon erős alkohol szaga volt. Részeg. Próbáltam bátor lenni de a lábaim remegtek és már majdnem feladták.
Elkezdte egyik kezével simogatni az arcomat.
"Mi....mit csinál?"- próbáltam ellenszegülni de túl erős volt.
YOU ARE READING
Bad Boy In Luv
FanfictionA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim