12. Különleges lány

3.5K 217 11
                                    

Tudom tudom szombat van és nem péntek de tegnap sajnos nem volt lehetőségem kirakni a részt a ballagások miatt. Remélem azért nem haragszotok.❤️ Viszont most meghoztam az új részt és remélem tetszeni fog nektek.❤️^.^❤️

MIYOUNG

Jinhee már túl régóta van a mosdóban és kezdtem aggódtam érte ezért megpróbáltam megkeresni, hogy lássam jól van-e.

De abban a pillanatban, ahogy besétáltam a mosdóba........az egész helyet kiabálás, ütés hang és nevetés töltötte be.

"Jinhee-yah, itt vagy?"- szólítottam, mire minden zaj megszűnt.

Egy pillanattal később az egyik fülke ajtaja kinyílt.

Felhördültem mikor rájöttem mi történt. -"Jézusom, mit tettetek vele!"- kiabáltam.

Megverték Jinheet!

"Aw, ez Jinhee kis barátnője"- mondta a királynő rám nézve.

"Tűnj el kurva ha nem akarod, hogy veled is ez történjen"- fenyegetett. Ránéztem Jinheere, BAJBAN VOLT! Annyira akartam segíteni neki de tudtam, hogy nem tudnám leverni az összeset.

"TÜNÉS!!"- kiabált Laura.

Ekkor kirohantam a helyről.

Sajnálom Jinhee de kérlek tarts ki! Jebal!

TAEHYUNG

"Oh, mi történt a mi Taehyungunkkal? Csak 20 felülés?"- gúnyolódott Suga, miközben a többiek nevettek.

"Oh, fogd be"- forgattam meg a szememet. Hogy tudnék többet csinálni, ha az arcunk minden alkalommal annyira közel volt egymáshoz mikor felültem. Esküszöm, megcsókoltam volna ha tovább folytatom.

"Srácok!!!!"- kiabált Miyoung teljes tüdőből miközben felénk futott, mintha egy medve üldözte volna.

"Srácok!!! Segítsetek!"- kiáltott újra.

"Mi történt?"- kérdezte Jin. -"Minden oké?"

"NEM!"

"Miért?"- kérdezte Jimin.

"Mi az noona?!"- kérdezte Jungkook. Mind arra vártunk, hogy válaszoljon.

"Jinhee!!..."- próbálta szabályozni légzését.

"Mi van vele??!"- ordítottam.

"Mi történt Jinheevel?"- kérdezte Suga és Rapmon.

"Őt.......őt bántja Laura a lány mosdóban!"- kiabált Miyoung.

"MI???!!!!!!"- kiáltott mindenki. De én nem tudtam tovább ott állni szó nélkül, FUTOTTAM.

"Taehyung, várj!"- hallottam, hogy utánam futnak.

Ez valóban ijesztő érzés, az első alkalom hogy így éreztem.....akkor volt mikor elvesztettem az első szerelmemet....nem tudtam megvédeni....de most....nem akarom, hogy a történelem megismételje magát. Nem Jinheevel! Bármit megteszek azért, hogy megmentsem! Bármit megteszek azért, hogy megvédjem!

Az első dolog amit hallottam az a nevetés volt a mosdóból. A BTS már mögöttem van.

A nevetés az egyik zárt fülkéből jött.

"Ott vannak"- suttogta Miyoung.

"NYISD KI AZ AJTÓT!!"- kiabáltam miközben az ajtót rugdostam.

"NYISD KI!"- rugdosta az ajtót a többi BTS tag is.

"Ahh!"- kiáltottak a lányok az ajtó rugásának hangos hangjától.

Bad Boy In LuvOnde histórias criam vida. Descubra agora