Megj.: MÉG NE JÁTSZD LE A VIDEÓT!!
JINHEE
Szóval.....rájöttek! Igazából jó érzés! Nem kell tovább titkolóznom. Csak még idő kell ahhoz, hogy ezt az egész suli megtudja.
"Jó reggelt!"- köszöntem a suliba belépve a többieknek. Meglepő módon mindenki ott volt, még Taehyung, BamBam és Yugyeom is.
"Reggelt Jinhee.....vagy inkább mondjam azt, hogy KJ?"- mosolygott J-Hope.
"Hahahaha! Shhh......csak óvatosan!"- suttogtam.
"Jó! Jó!"- felelte J-Hope.
"Jó reggelt Jinhee"- mosolygott Taehyung, mire olyan gyorsan kezdett el dobogni a szívem, mintha éppen a maratont akarná lefutni.
"Jó reggelt"- válaszoltam.
"Na gyerünk, menjünk órára!"- vigyorgott Taehyung. Hogy mondhatnék erre nemet?
TAEHYUNG
Zárolt háttérképnek egy fotózáson készült képét, míg rendes háttérnek a sulis Jinheet állítottam be.......ránéztem a fotózásos képre, majd a mellettem ülő lányra..... Hogyan tudott egyszerre két személyiséggel élni???!
Tudjátok mennyire meglepődtem, amikor először láttam róla olyan képet, ahol más a hajszíne és a stílusa???
Nem hittem a szememnek! Annyira gyönyörű!
Nem fogok hazudni, de KJ elképesztően karizmatikus a színpadon......csatlakoznom kéne a rajongótáborához...... AZ ÉN ULTIM JINHEE LESZ MINDÖRÖKKÉ!!
Oh basszus, most jut eszembe, hogy mennyi fanboy szereti őt. Lehet van olyan akinek ő az ultimate biasa, mint például annak a srácnak akivel a koncerten beszéltünk.....más fiú idolok is szeretik Jinheet......ez túl sok konkurencia....... DE NEM FOGOM FELADNI!! CSAK TAEHEE LÉTEZHET! TAEHEE MINDÖRÖKKÉ!
"Bolond!"- nézett rám Jinhee.
Opps....ezt most hangosan is kimondtam?
"Osztály! Elérkezett! Ez az a nap! Ma van a tehetségkutató!"- jelentette be Mrs. Lee.
Hogy felejthettem volna el, hogy ma van? Még szép, hogy emlékszem!! Már mindent elterveztünk mára!
"Eljössz megnézni, ugye?"- kérdeztem Jinheet.
"Tch, ki akarná azt látni?"- gúnyolódott Jinhee.
Ennyi idő elteltével is még mindig ilyen aljas velem.......
"Yah! Komolyan gondoltam!"- mondtam.
"Elmegyek......hogy lássam a BTS-t fellépni, szóval el ne rontsd nekik!"
"Ne aggódj......nem fogom"- kacsintott.
JINHEE
"Hol vannak a többiek?"- kérdeztem Miyoungot. Csupán 4 ember volt az asztalunknál: én, Miyoung, BamBam és Yugyeom.
"Az előadóteremben maradtak gyakorolni a többi versenyzővel együtt"- válaszolta Miyoung.
"Kíváncsi vagyok mit fognak előadni"- mondta Yugyeom.
"Jin azt mondta, hogy a Fun Boys-t!"
"Már nagyon izgatott vagyok! Mikor is kezdődik?!"- kérdezte BamBam.
"Órák után az előadóban"- mondta Miyoung.
"Milyen hos-"- hirtelen egy lány csapat szakította félbe BamBamet és Yugyeomot. Mindannyian telefont, tollat és papírt tartottak a kezükben. Ezek aztán kihasználják, amikor nincs itt a BTS! Ha itt lennének biztos nem jöttek volna még az asztal közelébe sem.
YOU ARE READING
Bad Boy In Luv
FanfictionA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim