TAEHYUNG
"Megint? Jinhee, az elmúlt napokban nem csináltál házi feladatot!"- hallottam Mrs. Leet, ahogy a stréberhez beszélt. Jinhee körülbelül már 2 hete itt van és észrevettem, hogy bár úgy néz ki, mint egy stréber igazából nem olyan okos, a teszt pontszámai szinte a legalacsonyabbak és nem érdekli a házi. Aish, miért tudom ezeket.
JINHEE
"Elnézést, Mrs. Lee"- hajtottam le fejemet. A tanár sóhajtott egyet és elsétált.
Istenem, ez nem az én hibám. Az interjúk, a fotózások, a fellépések, a táncórák és a rajongók szigorú ütemezése a baj. Ezért nem tudtam megcsinálni a házit vagy tanulni a tesztekre. Fenébe, aludni is alig van időm.
"Rendben, van egy rossz és egy jó hírem"- mondta Mrs. Lee. -"A rossz hír, hogy egy kutatási projektet kell csinálnotok a partneretekkel."
"Aghhhhh"- nyögött fel az egész osztály.
"Akkor mi a jó hír?"- kérdezte az egyik diák.
"A jó hír az, hogy hagyom, hogy ti válasszátok ki a párotokat"- mondta. Jó....ez csak jó. Nincsenek barátaim, hogy kéne ezt csinálnom? Úgy értem összebarátkoztam egy lánnyal, de ő nem ebbe az osztályba jár.
"Mikor eldöntöttétek kivel lesztek szóljatok és adok nektek egy témát. Minden csapatnak más témája lesz."
Bánom, hogy bejöttem az iskolába.
"Taehyung oppa, kérlek legyél velem!"- mondta az egyik lány. Egykorúak, miért hívja oppának?
"Ne oppa, velem legyél~"- mondta egy másik lány aranyos hangon. Igazából az összes lány arra várt, hogy őt válassza. Láttam, hogy kezd dühös lenni de ez nem az én problémám.
Végül észrevettem egy csendes fiút elöl, nem hiszem hogy van már társa. Összeszedtem az összes önbizalmamat, hogy megkérdezzem de amikor felálltam egy kéz megragadta a csuklómat.
"Mit csinálsz?"- fordultam Taehyunghoz.
"Te vagy a partnerem"- válaszolta nyugodtan. Pokolba is, nem! Biztos, hogy nem leszek a párja.
"Nem, már választottam valaki mást."
"Kit?"- kérdezte.
Ránéztem a csendes fiúra......de túl késő, már volt párja.
"Látod? Nincs senki. Most már az én társam vagy"- majd odaordított a tanárnőnek. -"Mrs. Lee, Jinheevel leszünk párban!"
"Oh rendben, választani fogok nektek egy témát"- válaszolt.
Ember......ez szar. Visszaültem a helyemre, hallottam néhány lány irigységét. Mit kellene csinálnom? Miért engem választott?
*RINGGGGGGGG*
Szünet! Végre kimehetek ebből a teremből, megöl ez a feszültség. Elraktam a cuccaimat a táskámba, majd becipzároztam. Felálltam, hogy kisétáljak, de vetettem még egy pillantást Taehyungra. Én gondolom, vagy ma tényleg rohadt jól néz ki. Miért néz mindig ilyen hidegen, annyira látni akarom a mosolyát... fogadok gyönyörű. Jézusom KJ, nem! Te hülye vagy! Kit érdekel ő!!
"Akarsz valamit mondani? Vagy elmehetek"- ütötte meg egy hang a fejemet. Rádöbbentem, hogy őt bámultam MEGINT.
"Uh.....azon gondolkodtam..."- agyaltam, hogy mit mondjak. -"Hol találkozzunk, hogy dolgozhassunk a projekten?"
"Bárhol ahol akarsz"- hangja bosszús volt.
"Mi lenne a házaddal?"- kérdeztem, nem azért mert elakarok menni a lakhelyére vagy hasonlók. Ő biztosan nem tud jönni hozzám, mert a szüleim az összes falat teleragasztották a posztereimmel. A dormba se tud jönni a paparazzik miatt, szóval az ő háza a legjobb választás.
Hezitált, mintha nem akarná hogy átmenjek hozzá. -".......persze"- belement!! -"Ma akarsz jönni?"
Ma? Aish, fotózásom van az Elle Magazinnál.
"Nem jó, ma elfoglalt vagyok. Viszont át tudok menni holnap, szombaton."
"Oké, majd találkozunk"- kezdett el kisétálni a teremből.
"Várj.........mármint.......nem tudom a címet...."
"Csak várj a suli előtt holnap 10:00kor"- és elment.
Ezután elindultam a kávézóba. -"Ouchh"- kiáltottam mikor néhány lány SZÁNDÉKOSAN belém jött.
"Kurva"- volt az utolsó szavuk mielőtt elmentek. Miért ilyen bunkók? Még bocsánatot sem kérnek.
"Jinhee-yahh"- integetett nekem Miyoung mikor beléptem a kávézóba. Ő az első barátom ebben az iskolában. Kedvelem, nem ítél el.
"Annyeong!"- kiáltottam vissza.
"Jinhee, hallottam Taehyung a párod, igaz?? Annyira szerencsés vagy!"- visított.
Basszus, jó gyorsan terjednek itt a hírek.
"Szerencsés? Úgy érted szerencsétlen, ő egy szemétláda"- gúnyolódtam.
"Aigoo, nem értem miért utálod. Ő olyan menő~"
Úgy látszik, ő is egy BTS fan.
Miután befejeztük az evést, Miyoung és én a folyosó felé tartottunk, szóval kivettem néhány könyvet a szekrényemből a következő órára.
"Még mindig nem hiszem el, hogy utálod V-t"- sóhajtotta. Yup, még mindig erről beszél. Be kell vallanom jó a beceneve, V.
"Jinhee hallasz eng.."- hagyta abba Miyoung , mikor megláttunk egy párt a folyosó közepén.
Megnéztem közelebbről és csak annyira jöttem rá, hogy a srác Taehyung, fáradtnak tűnt, mint mindig. De ki az a lány. Nem láttam az arcát, de azt kell mondanom szép. Lent tartotta a fejét valamilyen okból.
"Ne, már megint"- sóhajtott Miyoung.
"Huh?"- kérdeztem.
"Olyan, mint a századik lány aki bevallotta neki"- engedett ki egy nagyobb sóhajt. Ugyan ez volt velem az előző iskolában.
"Oppa, kedvellek az első évem óta. Kérlek randizz velem"- még mindig lehajtva tartotta fejét. Taehyung bosszúsan megforgatta a szemét. Gondolom mit fog mondani.
"Nem"- mondta. Olyan egyértelmű.
"Kérlek oppa, jó barátnő leszek ígérem.."- megállt. Taehyung csak úgy elsétált a cuccaival kezében. Rám nézett, de én elnéztem. A következő dolog amit tudok, hogy a lány sírva elrohant. Majd a fiú két pillanat múlva elhaladt mellettünk. Basszus, én érzem magam rosszul a lány miatt. Úgy értem, nem kellett volna ennyire ridegnek lenni vele.
YOU ARE READING
Bad Boy In Luv
FanfictionA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim