JINHEE
"Én drága Jinheem!"- sétált be az iskolába Miyoung a BTS-sel.
"Jó reggelt!"- mosolyogtam visszafogottan.
"Oh istenem, miért van így bedagadva a szemed, borzalmasan nézel ki Jinhee"- érintette meg finoman az arcomat Miyoung.
(Annyi BB krémet felkentem, mégse segített szinte semmit.)
"Sírtál?"- kérdezte a BTS aggódva. A fangirlök minket néztek, azon tűnődve mi lehet a probléma.
"Szerintem erre ti is tudjátok a választ"- sóhajtottam.
"Jinhee, BamBam és Yugyeom mindent elmondott. Minden rendbe jön, az a hülye Taehyung is rá fog jönni nemsokára"- próbált Miyoung felvidítani. És mi van ha rájön? Mi van Yunával? Szívem rögtön belesajdult, ahogy kimondtam a nevét.
"Egyébként hol vannak a többiek?"- kérdeztem témát váltva.
"BamBam és Yugyeom már elmentek órára, Taehyung pedig szintén"- felelte Jin.
"Umh"- bólintottam fáradtan.
"Jól vagy? Megijesztesz, noona"- Jungkook feje aggodalommal volt teli.
"Jól vagyok, köszi. Viszont most megyek órára"- mondtam.
"Szükséged van ránk, hogy veled menjünk??"- kérdezte a BTS.
"Srácok, jól vagyok! Nem kell túlreagálni"- kuncogtam egy kicsit.
Nem mondtak semmit és nem úgy tűnt, mint akik hisznek nekem.
"Mindegy, most már megyek!"- elköszöntem tőlük, majd elmentem.
"Szia Jinhee!!"
Beléptem a terembe miközben a földet néztem, nehogy bárkivel is szemkontaktusom legyen.
De abban a pillanatban felnéztem, amint kiszúrtam azt a két idiótát akik engem bámultak az első padból. Úgy vigyorogtak rám, mintha valami jó dolog történne. Küldtem feléjük egy ne-nézzetek-már tekintetet amikor rájöttem, hogy mennyi figyelmet kapok a fangirlöktől.
Tekintetem átvándorolt BamBamről és Yugyeomról Taehyungra, miközben a helyem felé sétáltam. Meglepő módon, ő is engem nézett, viszont a szemei most mások voltak. Régen szeretettel és vidámsággal voltak tele, de most nem volt bennük más, csak ridegség. Végül megszakította a szemkontaktusunkat, amitől a szívem majd megszakadt.
Leültem és realizáltam, hogy milyen közel vagyok Taehyunghoz de valahogy mégis olyan messzinek tűnt.
Köszönnöm kéne neki?
".....Szia!"- sikerült megszólalnom.
Taehyung lassan felém fordította a fejét, unottan rám nézett, majd folytatta amit előtte csinált. Teljesen figyelmen kívül hagy.....
SENKI
"Tae-"- Taehyung felállt és elsétált, mielőtt még a lány befejezhette volna.
"-hyung..."
*Miért nem ad egy esélyt, hogy megmagyarázzam* nézett le szomorúan a földre Jinhee.
Jinhee lassan felállt, sóhajtott egyet, majd kedvtelenül kisétált a teremből.
Jinhee belépett az ebédlőbe. Mindenki az asztalnál volt, beleértve Taehyungot is.
"Szia Jinhee!"- mosolygott mindenki kivéve Taehyung, aki továbbra is levegőnek nézett.
ESTÁS LEYENDO
Bad Boy In Luv
FanficA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim