27. Új diák

2.9K 181 12
                                    


JINHEE

Ember, rohadt fáradt vagyok, szó szerint 5 órát aludtam. Az óra unalmas, mint mindig, senki nem figyel a tanárra.

"Jinhee, kelts fel ha vége az órának"- sóhajtott egy nagyot Taehyung, majd lehajtotta a fejét a padra.

"Okés"- Taenek nem kell tanulnia, már amúgy is okos.....

Istenem, mi a fenéről beszél ez a tanár? Egy szót sem értek belőle!

Egyszer csak megéreztem a telefonom rezgését az egyenruhámban. Ki ír nekem ilyenkor....

Pad Thai: Mizuuuu

Wtf? Nem suliban kéne lennie?..... Lehet, hogy a napirendje miatt nincs ott.

"Mindenki! Figyelem!"- ordított fel hirtelen a tanárnő. Jézusom, mit akar ez.

A hangos kiabálása félbeszakította Tae pihenését, mivel idegesen nyögött egyet.

"Jött néhány új diák az iskolánkba!"

"Woah~ remélem cuki fiúk~"- visítottak a lányok.

"Remélem lányok"- mondták a fiúk.

"Remélem nem jön még egy olyan stréber, mint Jinhee, hogy elcsábítsa a Bangtanomat"- motyogta egy éles hang. Nyugii Jinhee, nyugiii. Minden oké~

"Ti lányok valószínűleg ismeritek őket"- folytatta Mrs. Lee.

"Ohhhhh~~~"- visítottak a lányok.

"Gyertek be srácok~!"- szólt ki Mrs. Lee, mire minden figyelem az ajtó felé irányult.

Ehh, kit érdekel, biztos vala.......

MI.........? MIII

MI

A

FRANC

Az a 2 nyomorék mit keres itt?!

"Sziasztok, BamBam vagyok~"

"Jé.......zus......ISTEN, ez a GOT7!!!!!"- esett le az álla az összes lánynak.

"Jézusom! Jézusom! Got7!!"

Várjunk.....az a lány ott most éppen haldoklik?

"Sziasztok!! Yugyeom vagyok!"- kacsintott, aminek hatására a lányok majdnem elájultak.

"Oppa, szeretlek!"- kántálták a lányok.

"Ugh....."- Taehyung felemelte a fejét homlokát ráncolva. -"Miért ilyen hangosak..."

"Jinhee, mi történt?"- kérdezte Taehyung.

"Azok a kölykök....."- motyogtam magamban.

"Vannak új osztálytársaink, BamBam és Yugyeom"- mondtam.

"Oh.....és mi a véleményed?"

"Eh? Nekem oké~ Aludj csak tovább!!"- veregettem meg gyengéden, hisz biztos fáradt.

*Kunpimook szemöldökét huzogatva néz engem. Ajánlom neki, hogy ne jöjjenek ide viccelődni!*

SENKI

Megszólalt a csengő és szó szerint egy örökkévalóság volt BamBamnek és Yugyeomnak, hogy végre elszabaduljanak a fangirlöktől.

"Yah! Ott van!!"- mutogatott Yugyeom az üres teremben, ahol már csak Jinhee és Taehyung volt.

*Nem azt mondta Jinhee, hogy Taehyung mellette ül? Ez biztos ő. Nem Taehyung az, aki miatt sírt?*

"Menjünk, a BTS már biztos vár minket"- mondta Taehyung, miközben felállt.

Bad Boy In LuvDonde viven las historias. Descúbrelo ahora