TAEHYUNG
"A......a......achu!!!"- tüsszentettem ezredjére. Miután hazakísértem Jinheet elkapott az eső és most nem tudom abbahagyni a tüsszögést, a testem forr és a fejem is majd szét robban.
Üzentem a srácoknak, hogy ma hiányozni fogok a suliból, majd ezután elnyomott az álom.
JINHEE
"Jézusom, Taehyung nincs itt!"- pánikoltam.
"Nyugi, mi van ha csak lóg?"- mondta Miyoung, én pedig rábólitottam.
"Jin!!"- kiabált Miyoung miközben futottunk a BTS felé. Vártam, hogy Taehyung is velük legyen de nem volt ott.
"Tudjátok hol van Taehyung?"- kérdeztem.
"Oh, megfázott szóval otthon maradt"- felelte Jin. Ne......az én hibám, hogy beteg!
"Noona, suli után meglátogatjuk. Jössz?"- kérdezte Jungkook.
"Persze-...."- várj, nem tudok. Reklámfotózásom van. Aish...
"Nem tudok menni......"- mondtam.
"Wae?"- kérdezte Suga.
"Mennem kell ma valahova a szüleimmel"- válaszoltam.
"Argh, Tae szomorú lesz ha nem tudsz jönni"- közölte J-hope. Én is szomorú leszek.
A nap további része csak rosszabb volt. Nem tudtam koncentrálni, mindig Taehyung járt a fejemben. Otthon van egyedül, nem tud beszélni senkivel, nem tud maga megfelelően vigyázni. Mi van ha valami rossz történt vele? Nem Jinhee! Gondolkodj pozitívan! Jól lesz!
Taehyung nincs itt szóval a lányok nyugodtan terrorizálnak. Papírgalacsinokat vágtak hozzám elég gonosz üzenetekkel ellátva. Aish, milyen szánalmasak!
TAEHYUNG
"Taehyung!! Aigoo, a mi nagy fiunk beteg!"- rontott be szobámba a BTS.
"Yah! Fogjátok be, fáradt vagyok"- nyögtem, továbbra is az ágyban fekve.
"Gyerünk, ülj fel, hoztunk neked gyógyszert"- mondta Jimin. Tudnak idegesítőek lenni, de egyébként aranyosak.
"Hol van Jinhee?"- kérdeztem felülés közben. Miyoung láttam, viszont Jinheet nem.
"Noona nem tudott ma jönni"- mondta Jungkook. -"El kellett mennie valahova a szüleivel."
"Oh"- a hangulatom teljesen lecsökkent. Kicsit csalódott voltam, arra számítottam, hogy jön.....jobban éreztem magam ha itt van.
"Aw, Taehyung ne legyél szomorú!"- bíztatott Hobi. -"Mi itt vagyunk neked!"
"Köszi srácok"- mosolyogtam, habár belül lehangolt voltam. Egy nap nélküle elszomorító.
JINHEE
Köszönöm Istenem, hogy nem tartott sokáig a reklámfotózás.
"Menedzser-nim, itt állj meg kérlek"- kértem meg a menedzseremet a szüleim 4 csillagos étterme elé érve.
"Várj meg itt, mindjárt jövök. Kérsz valamit, menedzser-nim?"- kérdeztem.
"Nem köszönöm"- felelte.
"Anya, apa!"- kerestem őket az irodájukban.
"Aigoo, édesem mit keresel te itt?"- kérdezte apa.
"Appa! Tudsz adni az itteni legjobb zabkásából?"- kérdeztem,
"Miért? Akarsz enni?"
"Nem, a barátom beteg szóval akarok neki adni egy kis zabkását"- mondtam.
YOU ARE READING
Bad Boy In Luv
FanfictionA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim