28. Sasaeng

2.8K 192 38
                                    

JINHEE

"Jól vagy?"- kérdezte Taehyung, miközben a hátamat simogatta.

"Umh.....csupán nagyoooon fáradt vagyok, csak néhány órát tudtam aludni"- duzzogtam.

"Aigoo, kérlek vigyázz magadra. Nem akarom, hogy az emberek azt gondolják a barátnőm egy panda~"

"Yah! És mi van akkor, ha egy panda vagyok! A pandák aranyosak, oké?"- néztem rá jelentőségteljesen Taere, de ő csak nevetett.

"Ms. Jinhee, kérem figyeljen!!"- kiáltotta el magát Mrs. Lee. Aishhh

Előre néztem és megláttam BamBamet, ahogy a fejét csóválva bámul. Az a kölyök.

"Ahogy mondtam....."- folytatta Mrs. Lee. -"Minden végzős el fog menni jövő héten egy iskolai kempingre."

"Wohhhh~~~"- éljenzett az összes diák.

Nagyon szeretem a kempingeket~~~

"Srácok, halkabban! Van egy másik jó hírem is....ami az, hogy........ti választhatjátok ki a párotokat!!"- mondta Mrs. Lee.

Rápillantottam Taehyungra, aki rögtön egy olyan 'persze-hogy-mi-együtt-leszünk' nézéssel bámult vissza rám.

"BamBam oppa~~~ legyél a párom!!"

"BamBam oppa az enyém!"

"Yugyeom oppa~ legyél velem, légysziii~"

"Ne, velem!"

"Nem! Velem legyél!!"

Ember.....azok a lányok nagyon ki vannak éhezve.

"Taehyung oppaa!! Én lehetek a párod!!!!"

WFT???? Nem tudják, hogy együtt vagyunk???

"Kérleeek, Taehyung oppa~"- úgy tűnik a népszerűsége sose tűnik el.

"V OPPAAAAAA!~ Én szabad vagyok!!"- vinnyogott egy lány.

"Én is!!!"

"De én nem"- mondta komoly arccal Taehyung.

"Sajnálom lányok, de az én párom a barátnőm"- karolta át a vállamat Taehyung. Ott olvadoztam~~~

"Bestieee!! Legyél a párom, jó?"- kérdezte BamBam. Már elkésett.....

"Bestie???"- esett le a lányok álla. Minden szem ránk szegeződött...... Miért kell mindig a figyelem középpontjában lennem?? Rögtön mindenki elkezdett sugdolózni a teremben.

"Nem! Ő már az én párom"- vitatkozott Taehyung.

"........bocsi, de már megbeszéltük"- mondtam. -"Te és Yugyeom lehettek párok!!"

"Ughh!!"- nyögött fel BamBam.

"Akkor gondolom mi leszünk együtt"- vont vállat Yugyeom.

"Duh! Ki mással lennénk"- felelte BamBam.

~~~~~~~~~~~~

*RINGGGGG*

Oh!! El kell mennem az ajándékukért!!!!!!!!!

"Tae, te menj a helyünkre nyugodtan én is mindjárt megyek, csak még el kell mennem valahova. Ott találkozunk!!!"- hadartam el és kirohantam a teremből.

"YAHH! Eodiga!"- ordította még utánam.

  ~~~~~~~~~~~~  

Gyorsan kinyitottam a szekrényemet és kivettem belőle 8 jegyet. 7 a BTS-nek, 1 pedig Miyoungnak. Azt kérdezed milyen jegyek? Hehe, majd meglátod ;)

Bad Boy In LuvTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang