JINHEE
"Jinhee-yah! Bocsánat, hogy nem vettem rólad tudomást tegnap. Láttalak Rapmon karjaiban és az nem tetszett. Nem akartam, hogy közel kerülj bármilyen más fiúhoz rajtam kívül. Nem tudom mikor kezdtem így érezni de a szívem nem csillapodik amikor veled vagyok. Tudom, hogy ezt most nem hallod de...........szeretlek, Jinhee-yah."
"Szeretlek, Jinhee-yah"
"Szeretlek, Jinhee-yah"
"Szeretlek, Jinhee-yah!!"
Ezek a szavak visszhangoztak a fejemben. Ilyenkor nem aludtam! Nem számítottam titkos szerelmi vallomásra Taehyungtól és most nem tudom mit csináljak.... Csináljak úgy, mintha nem történt volna semmi? Mondjam el neki, hogy én is ugyan úgy érzek? Mi fog történni utána?? Egy pár leszünk?!
"Jinhee, kérlek figyelj az órára!"- csattant fel Mrs. Lee mire az összes diák rám nézett.
"Elnézést, Mrs. Lee"- mondtam.
"Yah! Jól vagy?"- visszhangzott Taehyung hangja a fülemben.
"P.....persze....jól vagyok"- válaszoltam rá se nézve. Furcsa, a szívem nem hagyja abba ezt az őrült tempót. Szerintem meg kéne látogatnom az orvost, ettől az embertől szív problémáim lesznek.
*Ebédszünet*
"Mindjárt jövök!"- mondta Miyoung majd elindult a mosdó felé.
"Srácok!!"- szólt Jin.
"Mi az?"- kérdezte Taehyung.
"Ma fogom bevallani Miyoungnak."
Na ekkor köptem ki az italomat.
"Már itt volt az ideje Jin"- mondta Rapmon.
"Sok szerencsét hyung!"- bíztatta Jungkook.
"Szorítok"- mosolygott Suga. Nincs szükség szerencsére, Miyoung biztos igent fog mondani.
"Köszi srácok, csak kicsit félek, hogy ő is majd úgy elutasít, mint Rapm- semmi"- Jin abbahagyta mikor rájött mit is készül mondani.
"Ne aggódj! Igent fogok mondani!"- mondtam.
"Komolyan?? Úgy gondolod?!"- jelent meg egy mosoly Jin arcán.
"Igen! Biztos!"
"Köszi Jinhee. Azt hiszem már magabiztosabb vagyok!"- Jin szinte ragyogott.
"Shhhhhhhh! Visszajött"- suttogta Jimin, mire mindenki elhalkult.
JIN
Miyoung, az első nap óta rajta tartottam a szemem. Egy gyönyörű lány hosszú fekete hajjal és egy káprázatos mosollyal, ami megmozgatja a szívemet. Hiszed vagy nem, mindig őt néztem mikor elhaladt. Néha rajtakaptam, hogy ő is engem néz de nem vagyok benne biztos, hogy ő is úgy érez, mint én. A többi lánnyal ellentétben, ő sosem próbált meg velem beszélni azelőtt és nem is próbált meg flörtölni. Mikor rájöttem, hogy Jinhee barátnője, boldogabb voltam mint valaha. Mikor elkezdtünk együtt lógni, jobban megismertem és még jobban szerelmes lettem belé. Szóval eldöntöttem, hogy kihívom a parkba és bevallom neki. Ott sokkal romantikusabb szerintem. Ma van végre az a nap, az a nap amikor hivatalosan is az enyém lesz.
"Seokjin-ah!"- szívverésem felgyorsult, ahogy felém közeledett.
"Bocsi, késtem?"- kérdezte.
"Nem! Egyáltalán nem, én is csak most jöttem"- feleltem egy mosoly kíséretében.
"Oh hála istennek, nem akartalak megváratni"- mosolygott vissza. -"Egyébként miért akartál velem itt találkozni?"
ESTÁS LEYENDO
Bad Boy In Luv
FanficA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim