37. Jinhee..........KJ?!

2.7K 164 17
                                    

Na sziasztok!! Fhuu hát igen tudom tudom jól eltűntem már megint, viszont most inkább nem kezdek el magyarázkodni és ígérgetni, hogy mostantól nem lesz ilyen, hiszen tudjuk hogy ez sosem válik be nekem.😂 Remélem azért vagytok még akik várják a részeket és hogy mi lesz a sztori vége. Na de nem is húzom tovább a szót. 

Jó olvasást!😁❤️


SENKI

A stadion fényei kialudtak és ezzel egy időben a hatalmas kivetítőn elindult egy videó. A képernyőn megjelent KJ, BamBam, Yugyeom, Suzy és Chansung intrója. Eszeveszett sikítások és fanchantok kezdődtek.

A BTS befogta a fülét a hatalmas hangzavar miatt.

"CHANSUNG OPPA!!!"

"BAE SUZY!!!"

"BAMBAM OPPA!!!"

"YUGYEOM OPPA!!!"

"KJ! KJ! KJ! KJ! KJ!!! Saranghae!!!"

Volt egy hosszú szünet KJ része előtt, mielőtt a fények újra felkapcsolódtak volna. A képernyő jó közelről mutatta Jinhee arcát, aki nagyon karizmatikusan nézett a kamerába.

"Ő...ő annyira ismerős nekem....."- mondta Jungkook a kivetítőt bámulva.

"Ugyan ez!!! Azt hittem, hogy csak nekem az!!"- felelte az egyik barátja.

"Van egy furcsa érzésem....."- tette hozzá J-Hope.

"Furcsa....mintha már láttam volna korábban....."- koncentrált a lányra teljesen Taehyung. -"Eh... Lehet a TV-ben láttam"- vont vállat.

A fények újra felkapcsolódtak, a rajongók sikolyai pedig minden addiginál hangosabbak lettek. Az összes rajongó úgy üvöltötte a kedvence nevét, mintha az életük múlna rajta. A legjobban főleg KJ nevét lehetett hallani....méghozzá a fanboyoktól.

A zene elindult, miközben a fangirlök hangja egyre hangosabb és hangosabb lett amikor meglátták Suzyt, BamBamet és Yugyeomot.

"Mennyire máshogy néznek ki a színpadon, daebak!"- mondta Jimin.

Az első versszak után Chansung szintén megjelent a színpadon, mire az összes "Hottest" felemelte a light stickjét.

És végre elérkezett a közös rész, amit tűzijátékok is jeleztek. Most már KJ is feljött a színpadra, a háttértáncosaival a nyomában.

A kamera elkezdett KJ-re fókuszálni és ezzel egy időben a kivetítőn is megjelent a lány arca.

Erre rögtön az összes rajongó a magasba emelte a Dream-es light stickjét, miközben folyamatosan a nevét kiabálták és mindezt teljesen összhangban.

"KJ!!! KJ!!! KJ!!! KJ!!!"

A kamera most már mindenkit vett, KJ magabiztosan közelebb tartotta magához a mikrofont, mivel mindjárt kezdődött a közös rész. Egyszer csak kinyitotta a száját, a hangja pedig egyenesen a mikrofonba ment.

"Várj.....várj....ez nem...."- Taehyung szívverése kihagyott pár ütemet.

"Ez a hang...!!"- ordította el magát Taehyung, miközben hunyorogva próbálta jobban szemügyre venni a lányt.

"Nah.....az nem lehet...."- a BTS leesett állal figyelte a kivetítőn lévő lányt, ahogy egyszerre énekelt és táncolt a többiekkel.

"AZ LEHETETLEN!!!!!!!"- kiabálta Taehyung. Az előtte lévő rajongók hátra fordultak és úgy néztek rá, mint valami őrültre.

Bad Boy In LuvDonde viven las historias. Descúbrelo ahora