TAEHYUNG
"Ya! Te most komolyan randizol Yunaval?"- nyögött fel frusztráltan Jimin.
"Ja......."
"Tudjuk mi történt régebben...... De te még mindig szereted?"- kérdezte Rapmon. Lefagytam. Nem tudtam mit válaszoljak. Még mindig szeretem? Nem tudom.
"Miért nem válaszolsz?"
"Akkor mi van Jinheevel? Néhány napja azt mondtad nekünk, hogy vallomást teszel neki, nem emlékszel?"- persze, hogy emlékszem! Hogy tudnám elfelejteni, hisz még most is azt tervezem, hogy hogyan tegyem fel neki a nagy kérdést. De a dolgok nem úgy történtek, ahogy én azt elterveztem.
"Igen, emlékszem."
"Akkor most miért randizol Yunaval! Szóval kit kedvelsz, Yunat vagy Jinheet?"- még szép hogy Jinheet kedvelem!........ Nem, szeretem.
"Jinheet szeretem....."
"Akkor hívd el őt randizni!"
"Ti nem értitek, én csak nem akarok fájdalmat okozni Yunanak, így is eleget szenvedett miattam régen!"
"Szóval inkább hazudsz neki? Csak még jobban megbántod ha rájön, hogy nem is szereted. Ha ezt folytatod, akkor Yunat, Jinheet és magadat is bántod!"- mondta Suga. Suganak igaza van. Inkább befejezem, minthogy mindannyiunknak fájdalmat okozzak.
"Nekem....több időre van szükségem..."- feleltem.
Mind felsóhajtottak.
Jungkook a vállamra tette a kezét. -"Remélem jó döntést hozol, hyung."
"Köszi"
"Tudod, a fő ok ami miatt Jinhee elutasított....az az, hogy szeret téged és ezt ő mondta nekem"- hajtotta le a fejét Rapmon. Komolyan? Jinhee is....szeret? El akarom mondani neki, hogy én is úgy érzek ahogy ő.....de-
JINHEE
*Felkapott hírek: A Dream KJ-je és a B1A4 Baroja randiznak?*
Már megint itt tartunk, egy újabb pletyka rólam és egy másik idolról, akivel még csak nem is beszéltem. Úgy érzem mintha isten gúnyolódni próbálna velem amiatt a tény miatt, hogy Taehyungnak már van barátnője, vagy csak próbál vigasztalni? Azt mondja lépjek tovább?
"Taehyung, ezt neked csináltam~"- hallottam meg Yuna hangját.
Tudjátok mi a jó? Ő is velünk kezdett lógni. Király, nem?
Éreztem, hogy az ebédlőben minden lány őt nézi dühösen. Vicces, mert nekem kéne a célpontnak lenni, viszont nem is foglalkoznak velem. Boldognak kéne lennem ezért?
Általában én vagyok az aki Taehyung mellett ül, de azt a helyet Yuna már átvette. Látva őt úgy viselkedni, mint egy szerelmes galamb, elfog az undor.
"Tessék, mondd hogy ááááá~"- Yuna jobb kezével a fiú kezét fogta, míg a ballal etetni próbálta. Ez emlékeztet arra az estére, mikor Taehyung beteg volt.....
"Minden oké"- nevetett fel zavarában Tae. -"Tudok enni egyedül."
"Jól vagy?"- suttogott a fülembe Miyoung.
Küldtem felé egy gyenge kis mosolyt. -"Persze!"
Tovább piszkáltam az ételemet, nem volt étvágyam enni. Felvettem egy flegma-ribanc-arcot miközben belül....úgy éreztem haldoklok.
SENKI
Fájdalmas volt a BTS-nek nézni mi történik. Egyesével rázták meg frusztráltan a fejüket.
YOU ARE READING
Bad Boy In Luv
FanfictionA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim