SENKI
"Jinhee és Taehyung?"- szólt Mrs. Lee.
"Igen!"- válaszolt Jinhee, Taehyung pedig bólintott.
"5-öst kaptatok a projektre, szép munka!"- dicsérte meg őket.
"Igen!!"- örült Jinhee, míg a többi lány a teremben kezdett mérges lenni.
"Valószínűleg ez a legmagasabb pontszám amit valaha elértél, igaz?"- nevetett Taehyung.
"Yah! Kaptam már 5-öst ezelőtt csak hogy tudd!"- vágott vissza.
"Mikor? Álmodban?"- folytatta Taehyung a kötekedést. Jinhee csak megforgatta a szemét azon gondolkodva, hogy hogyan szerethetnek a fangirlök valaki olyat mint ő.
*RINGGGGGG*
Jinhee gyorsan összepakolt hogy tudjon találkozni Miyounggal, míg egy hang meg nem állította.
"Találkozunk az asztalunknál"- mondta Taehyung.
"Asztalunknál?"- kérdezte Jinhee.
"Igen, ahol a BTS ül, tudod melyik az igaz?"
"Tudom, de-"
"Nincs de, emlékezz most már hozzánk tartozol! Oda ülsz ahova mi, oké?"- mondta Taehyung határozottan.
".......rendben"- hezitált Jinhee.
Ezt követően szétváltak és Taehyung ment megkeresni a BTS-t, míg Jinhee Miyoungot kereste az étkezőben.
"Jinhee!! Itt vagyok!"- kiáltotta Miyoung.
"Oh, szia!"-sétált oda Jinhee barátnőjéhez.
"Siess, éhes vagyok!"- nyafogott Miyoung, mint egy csecsemő.
"Rendben"- mondta Jinhee és kerestek egy asztalt.
"Miyoung-ah....üljünk oda"- mutatott Jinhee a BTS asztalára.
"Megőrültél?? Jinhee, az a BTS terültete!"- Miyoung nem tudta elhinni barátnője szavait.
"Tudom! Üljünk oda"- válaszolta Jinhee.
Miyoung Jinhee homlokára tette kezét. -"Aigoo, te beteg vagy? Senki nem mer odaülni Jinhee-yah."
"Aishh, tudom! De Tae mondta, hogy ezt tegyem"- mondta Jinhee, miközben húzta Miyoungot az asztal felé. Jinhee ült le először, míg Miyoung hátul követte.
Az egész ebédlő ledermedt mikor meglátta a 2 lányt azon a helyen ülni.
"Annyira halottak vagyunk..."- motyogta halkan Miyoung.
"YAHHHH! Tűnjetek a pokolba az oppak helyéről!"- jelent meg egy csapat lány Jinhee és Miyoung előtt. A lányok összefonták karjaikat, majd lenéztek Jinheere.
"Süket vagy? Azt mondtuk tűnés az oppák helyéről"- Miyoung megremegett a lányok szavaitól de Jinhee csak megszokottan elővette az ebédes dobozát és evett.
"Csak hagyd őket figyelmen kívül"- mondta Jinhee Miyoungnak.
"Mit mondtál kurva?"- a vezér már emelte a kezét, hogy pofon vágja Jinheet de neki gyors reflexe volt és megállította a lány kezét, majd ellökte.
Támogatói elkapták mielőtt elesett volna.
"Gyenge"- kuncogott Miyoung a vezetőjükön, ami őt még dühösebbé tette.
"Ezek a kurvák csak ne-"
"Az utunkban vagytok"- mondta Taehyung ridegen. Eközben Suga mutatta a lányoknak, hogy menjenek el.
YOU ARE READING
Bad Boy In Luv
FanfictionA lány, aki nagy titkot rejteget a stréberszemüvege mögött. FORDÍTÁS!! Eredeti író: Suga_Kim