33. Az igazság (1. rész)

2.5K 197 35
                                    

SENKI

Azok után ami történt Jinhee eldöntötte, hogy kivesz egy napot és otthon marad. Nem akart úgy megjelenni a suliban, mint valami zombi.

Ugyanakkor BamBam úgy ment be az iskolába Yugyeommal, mint aki mindjárt felrobban.

*Ami sok az sok Taehyung, ma rá fogsz jönni milyen hülye is voltál*

TAEHYUNG

Jinhee ma nem jelent meg....... Talán bűnösnek érzi magát azért amit tett..... Sokat gondoltam Jinheere az utóbbi időben. Mindenhol az ő arcát látom..... Még az álmaimban is. Én csak egyszerűen nem tudom elhinni, hogy mit tett Yunával. Nagyon csalódtam benne.

Először is megcsalt, most pedig másokat bánt...... De miért nem tudom ennek ellenére sem kiverni őt a fejemből??

Annyira mélyen elgondolkodtam, hogy észre sem vettem, hogy BamBam egész idáig engem bámult..... Vajon mi lehet a baja.

SENKI

Az órának vége és itt volt a szünet ideje.

"Te menj és keresd meg Woosint, én pedig megyek azért a rohadékért. A tetőn találkozunk, oké?"- mondta BamBam, amire Yugyeom egy bólintással válaszolt.

Szétváltak és elindultak az emberükért.

BamBam besietett az ebédlőbe. Kicsit ideges volt már a fangirlökre, akik folyton elállták az útját.

"Mizu BamBam!"- üdvözölte őt a BTS amikor elérte az asztalt.

"Taehyung, tető"- mondta egyszerűen BamBam.

A BTS összezavarodva nézett egymásra.

"Miért?"- kérdezte érzelemmentesen Taehyung.

"Gyere és meglátod"- mondta BamBam, majd elhagyta a helyiséget és elindult a tető irányába.

"Tch, tökmindegy"- forgatta meg a szemét Taehyung.

"Szerintem menned kéne!"- mondta Rapmon.

"Miért kéne?"- felelte Taehyung unottan.

"Nem is tudom, biztos valami fontosat akar!"- mondta J-hope.

"Hyung, csak menj!"- mondta neki Jungkook.

"Menj!!"- lökte meg Taehyungot Jimin.

Taehyung zsebre tette a kezét és elindult a tetőre.

*Vajon mit akar mondani BamBam* gondolta Taehyung.

Egy pillanat múlva már az egész BTS és Miyoung is követte őt.

---------------------------------

"Oké, mit akarsz?"- kérdezte Taehyung miután becsukta a tető ajtaját maga mögött.

"Miért van ő itt..."- szorította ökölbe a kezét Taehyung amikor meglátta Woosint. A fiú úgy nézett vissza rá, mint egy ijedt kis bárány.

"Taehyung, emlékszel amikor azt mondtam, hogy megverünk ha valaha is fájdalmat okozol Jinheenek? Azt hiszem itt az ideje a verésednek"- mondta BamBam.

"Én"- mutatott magára Taehyung -"okoztam fájdalmat Jinheenek?"

"Magyarázd ezt meg!"- jelentette ki Taehyung.

"Én......"- kezdett beszélni Woosin remegő hangon.

"Amikor azt mondtam, hogy Jinhee meg én a hátad mögött randiztunk.....azt csak kitaláltam. És....nem ő csókolt meg....én kényszerítettem rá.... Nagyon szeretem őt! És kérlek.... Ne bántsd a családomat!"- térdelt le Woosin könyörögve.

"Oh.....bassza meg"- szólalt meg hirtelen a BTS.

Taehyung szemei tágra nyíltak minden szótól ami Woosin száját elhagyta. Olyan érzése volt, mintha újabb és újabb nyilakat lőnének a szívébe. Ez igaz lenne? Taehyung lábai elgyengültek, szinte már majdnem fel is adták teljesen a szolgálatot.

"Ő.....ő sose mondta ezt el nekem"- motyogta Taehyung.

"Adtál neki valaha is esélyt rá?"- kérdezte BamBam, tudta a választ.

Egy újabb késdöfés volt ez a szívének. Rájött, hogy sose adott neki esélyt.

"Most már akkor megverhetlek?"- kérdezte BamBam.

Taehyung csak továbbra is a földet nézte és kissé bólintott.

BamBam megragadta a gallérját és behúzott neki egyet. Taehyung fájdalmasan nyögött fel. Erős ütés volt, látta be V.

A BTS tagok csak lesokkolva néztek, nem tettek semmit. Egy részük elismerte, hogy Taehyung igen is megérdemli ezt.

"Mehetsz"- mondta Woosinnak Yugyeom.

Woosin boldogan meghajolt és gyorsan elhagyta a tetőt.

"Még nem végeztem Taehyung"- mondta BamBam.

Taehyung ránézett BamBamre, már így is sok időt elvesztegetett, de volt egy másik nagy hibája is.

"Tegnap, te komolyan Yunának hittél, Jinheet pedig otthagytad?"

"Mi??"- kérdezte tágra nyílt szemekkel a BTS.

"Jinhee bántotta Yunát, mit vártál mit tegyek?"- mondta Taehyung.

"Jinhee bántotta Yunát??"- kérdezte a BTS hitetlenül. -"Ez képtelenség!"

"Látod? Csak te vagy olyan hülye, hogy ezt elhidd!"

"Kéznyomok voltak Yuna arcán. Még vér is.....és csak Jinhee volt ott."

"De láttad bármikor is, hogy ő ütötte meg?"

Taehyung kinyitotta a száját, de egy szó sem jött ki rajta. Nem, nem volt tanúja annak, hogy Jinhee bármit tett volna.

"Mint barátja tudom, hogy Jinhee sose tenne semmi ilyesmit. Yuna volt az aki ezt az egészet kitervelte és sarokba szorította Jinheet. A kéznyomokat pedig maga Yuna csinálta"- mondta BamBam.

Taehyung lábai remegtek és most tényleg fel is adták a harcot. A fenekére esett és kezeivel pedig megfogta a fejét. Túl sok dolog történik egyszerre, amivel Taehyung már nem tud megbirkózni.

"Yuna....szorította sarokba Jinheet?"- suttogta maga elé. Hirtelen visszaemlékezett Jinhee arcára és bűntudat töltötte el. Visszaemlékezett Jinhee szemeire, amik fájdalmat és cserbenhagyottságot, valamint csalódottságot tükröztek.

"Hyung, nem hiszem, hogy Jinhee ilyen szörnyű dolgot csinálna Yunával. Jinhee egy jó noona!"- mondta Jungkook.

"Ha nem hiszel nekem vagy Jinheenek, akkor menj és beszélj Yunával. Nézd meg van-e valami mondandója számodra"- volt vállat BamBam.

"Mellesleg, Jinhee azt mondta sulit vált"- mondta BamBam, próbálva ezzel megijeszteni Taehyungot.

"MIII???! NEM!!!"- kiáltott a BTS.

Taehyung érezte ahogy a szíve megáll a hír hallatán.

"Szükségem van egy kis időre, egyedül"- mondta Taehyung.

"Akkor mi megyünk is."

A tagok egymás után elhagyták a tetőt, majd az utolsó ember becsukta maga mögött az ajtót, magára hagyva így Taehyungot.

Taehyung összegörnyedt majd a hátára feküdt. Kezét összekulcsolta a mellkasán, ahol érezhette összetört szíve dobogását. 

*Mit tettem a hülyeségemmel...* folyt le egy könnycsepp az arcán.

Elővette a telefonját és minden gondolkodás nélkül tárcsázta Jinhee számát.

"Jinhee.... Kérlek vedd fel...."- könyörgött.

De nem jött válasz. Rengeteg próbálkozás után.....még mindig nem vette fel senki a telefont.

"Jinhee!"- mondta ki a nevét Taehyung.

"Kérlek gyere vissza.... Sajnálom...."- motyogta erőtlenül.

Bad Boy In LuvNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ