22. dio

1.1K 85 14
                                    

Sljedećih pola sata vožnje su provedena u tišini. Mia je javila Jayu, Jakeu i Emmi što se desilo. Ponudili su doći u pomoć, ali na Jakeovo razočaranje situaciju smo rješili..ako se to uopće može računati rješenim.

Naravno, nismo sve opisali u detalje. To ćemo kada se susretnemo kod malenog restorana za kojih sat vremena. Naravno, restoran je bio Jakeova ideja.

Također ću kada se susretnemo reći što sam vidjela kada sam se vratila po jaknu.

Koliko znam, Bića tame se pretvaraju u prah-pepeo. Ali jedino onda kada su uništeni. Što me dovodi do pitanja-

Zašto bi jedan od njih uništio ovo dvoje?

Pretpostavljam da je onaj s kojim sam se ja borila ubio ovo dvoje koji su bili s njim. Jer prema tome kako su se ono dvoje ponašali bili su dosta uplašeni.

Sljedeće pitanje-

Zašto nas je pustio da idemo?

Možda nas želi sačuvati za kasnije?

Bi li bilo krivo da počem lupati glavom o prozor?

Umjesto lupanja odlučila sam samo gledati kroz prozor.

Drveće, drveće i još drveća.

Tup. Tup. Tup. Tu-

"Prestani lupati glavom." Liam je rekao s vozačkog sjedala. Ni neznam kako može voziti sa krvavom rukom.

"Ali dosadnooo mi jeee." Rekla sam. Mogla sam osjetiti kako okreće očima.

"Onda radi nešto." Bio je njegov briljantan odgovor.

"Wow." Rekla sam suhim glasom. "Savjet godine."

"Leah."

"Da?"

"Začepi."

Trepnula sam. Dobro onda.

Odlučila sam raditi nešto produktivno.

Napravila sam kuglu u koju sam u centar stavila struju. Ispružila sam dlan te je počela lebdjeti. Raznobojne niti su iz središta udarale u unutarnji rub kugle.

Nope, još mi je dosadno.

Onda mi je nešto sinulo.

Nebih mogla napraviti nešto poput bombe? Ali kad pogodi nekog umjesto da eksplodira, pusti struju-poput šokera.

Oooooo na tragu sam nečeg.

"O čem tako jako razmišljaš?" Čula sam te sam se trgula iz misli.

"O bombama."

Mia je trepnula te se okrenula ponovno naprijed.

Što?

I tako smo ostali sljedećih pet minuta u tišini. Stavila sam kuglu na sjedalo te odlučila pojesti nešto.

Uzela sam svoj ruksak te ga otvorila.

Bio je do vrha napunjen čokoladicama. Od Twix do Kitkat.

Uzela sam jedan Snickers i otvorila ga. Znate što kažu, dok si gladan nisi svoj. Uzmi Snickers.

Četiri čokoladice poslije odlučila sam pitati za kolko stižemo.

"Oko 30 minuta." Odgovorio je Liam. Ja sam samo kimnula pošto su mi usta bila puna. Vidjela sam da je krajem oka pogledao moju torbu.

Samo probaj.

"Oooo čokoladice." Mia je rekla veselo i posegnula za torbom. Uzela ih je punu šaku prije no što sam je stigla zaustaviti.

"Hej!" Rekla sam ljuto i zagrlila torbu što dalje od nje.

"Što?" Pitala je zbunjeno.

No brzo je skrenula pogled od mojih očiju s kojima sam je kopala šest metara ispod zemlje.

"Mislim da si već trebala naučiti da joj ne uzimaš hranu." Rekao je Liam. "Sjećaš se kako je skoro ubila Jakea."

Mia se počela glasno smijati kada sam uvrijeđeno uzdahnula.

"Ja?!" Uspravila sam se na sjedalu.

"Smirite se već jednom." Rekao je Liam polako već zvučeći iznervirano.

Ja sam samo nastavila jesti dok je Mia duboko udahnula u nadi da se smiri.

**************

Onih pola sata su prolazila sporo ko godine. Sigurna sam da sam i zaspala u jednom trenutku.

To je samo potvrdilo kad me netko počeo tresti da se probudim.

"Mhm.." promumljala sam.

"Leah. Diži se." Rekao je Liam pretpostavljam.

"Neću." Rekla sam i pokušala se okrenuti. Ali sam pala na tlo auta.

I zapela.

"Auu." Rekla sam i ispružila ruke. "Izvuci me vannnnn."

Ovaj put sam vidjela kako je okrenuo očima. Nepristojnost.

Primio me za ruke i povukao van auta.

"Idemo. Svi su već unutra." Rekao i počeo me vući za ruku prema restoranu.

Primjetila sam da više nismo usred ničeg, doslovno. Sada su oko nas kuće te se u daljini vide meni poznate zgrade.

Kad sam to vidjela srce mi je poskočilo.

"Leah?"

Glava mi se okrenula prema glasu te sam našla Liama kako stoji kod vrata čekajući me.

"O da. Idem idem." Rekla sam i ubrzala u restoran.

"I" okrenula sam se prema njemu. "Za kojim su stolom?"

Nije ništa rekao nego je počeo hodati. Dobro onda.

Krenula sam za njim usput promatrajući ljude. Ovo baš i nije bilo veliko mjesto ali je bilo popunjeno. Toliko puno da sam se začudila kako su uopće pronašli slobodan stol.

Kao da mi je pročitao misli Liam me nakratko pogledao

"Jake je rezervirao." Kimnula sam glavom.

**********

Kratko poglavlje al evo

I evo podsjetnik:

Mia- telekineza, komuniciranje umom
Emma- zaštitno polje
Jake- vatra, teleportacija
Jay- zemlja
Liam- snaga, brzina, čitanje misli i brisanje                   sjećanja
Angela- vjetar, čitanje misli, struja

Djevojka sa krilima |✓Where stories live. Discover now