3. Bölüm- Tutmasam kaçıyordun!

22.4K 694 42
                                    

Selam. Okuyan kişiler var gibime geliyor. Yeni olduğum için fazla okuyucumun olmaması normal ama en azından okuyanlar beğenip yorum yaparlarsa çok mutlu olacağım. Teşekkürler ;)

İyi Okumalar :)

Kerem'in Ağzından

Zeynep soğuk zeminde yatıyordu.

Canı istediği için yerde yatmayacağına göre..

Saçmalama!

Hemen yanına gidip onu kucağıma aldım ve yatağına yatırdım.

Yüzüne bir kaç kez hafif bir şekilde dokundum.

Yavaşça kendine gelmeye başladı.

K- Zeynep iyi misin?

Z- Ne oldu bana ?

K- Bilmiyorum. Ben geldiğimde yerde yatıyordun. Bayılmıştın galiba. Neden? Hatırlıyor musun?

Z-Bilmiyorum. Bu oda beni fazla bunalttı.Kapalı yerlerde fazla kalamıyorum zaten.

K- Tamam. Ben de sana bunu söylemek için gelmiştim. Nasıl olsa bu evden kolay kolay kaçamazsın. Onun için evde dolaşabilirsin.

Z-  Gerçekten mi ?

K- Şaka yapıyorum Zeynep!

Bu kız gerçekten saf! Fazla saf!

Ama bir yandan da konuşkan bir cadı! Belki de numara yapıyor. Saf ayağına yatıp bana oyun oynayacak. Her şeye hazırlıklıyım ama ben.

Eh bir Kerem Sayer kolay yetişmiyor sonuçta!

Ben bunları düşünürken Zeynep'in bana biraz daha sokulduğunu farkettim.

Ne yapıyor bu kız?

K- Zeynep ne yapıyorsun?

Z- Çok güzel kokuyorsun.

K- Ne ?

Ahahah. Bu kızın aklı nasıl çalışıyor ya?

Z- Biraz yanımda yatar mısın?  Ben uyuyana kadar. Kokun beni sakinleştiriyor. Güvende hissettiriyor.

Güven mi? Bana güvenemezsin Zeynep!

K- Çocuk musun sen Zeynep? Seninle asla yatmam, yani yatarım da farklı anlamda yatarım.

Z-Pislik. Sapık. Öküz!

Utanınca kızaran yanaklarını saklamak için başını yastığın altına soktu. Bu tatlı halleri yüzümde hafif bir tebessüme yol açtı.

Kendine gel Kerem !

K- N'oldu  güzelim?  Beğenemedin mi ?

Z- İyi be git! Senden bir şey isteyende suç zaten.

Bir de trip atıyor ya. Yerim !

Lan ne oluyor bana? Bu kızdan intikam alıcam ya ben. Ne çabuk unuttum bunu. Ama bana güvenmesini sağlayıp onu yarı yolda bırakırsam da güzel bir plan olur bence. Ardından da masumluğunu kaybettirsem! Evet evet buldum !

K- Tamam tamam yatacağım. Ama bu ilk ve son isteğin.

Bana baktı ve tatlı bir biçimde gülümsedi.

Z- Teşekkür ederim.

Yanına uzanınca  kafasını göğsüme yasladı.

Tıpkı küçük kız çocukları gibi.

Rehine [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin