Selam Arkadaşlar.
Öncelikle hepinizden Özür dilerim. Evet yazamadım okul falan derken baya aksattım.
Şimdi de kısa bir bölüm oldu. Beni anlayışla karşılaşacağınızı umuyorum.
Bu bölümün ithafı lale099'a gidiyor. Umarım beğenirsin canım. :) İthaf için yazabilirsiniz.
Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
İyi Okumalar. :)
Zeynep'in Ağzından
İyi kötü, tripli ve bolca kıskanç ama çok güzel geçen tatilimizden dönmüştük.
Kerem şimdi salonda oturuyordu.
Elime aldığım tepsiyle kahvelerimizi götürüyordum.
Sabah erken saatlerde uçaktan inmiş evimize gelmiştik. Biraz uyuyup kendimize geldikten sonra duş alıp yemek yemiştik.
Şimdi de yorgunluğumuzu alması için kahve yapmıştım.
Z-Al canım.
K-Sağol güzelim ya!
Kerem'e gülümseyip sırtımı göğsüne dayadım. O da elini omzuma atıp daireler çizmeye başladı.
Kahvemden bir yudum alıp bardağı sehpaya bıraktım.
Z-Güzel bi tatildi ama her şeye rağmen!
Kerem'in yanağını öpüp çenemi omzuna yasladım.
K-Her şeye rağmen!
Z-Kerem.
İmasina kıkırdayıp derin bir nefes aldım.
K-Sen iyi misin?
Z-Bilmem yol yordu herhalde. Başım falan dönüyor.
Alnımı öpüp göz kırptı.
K-Desene bugün şey yapmayacağız.
Koluna vurup ayağa kalktım.
Sehpadan bardağı alıp mutfağa götürdüm. Kahveyi döküp bardağın içine biraz su koyup çalkaladım. İştahım da azalmıştı.
Z-Kerem yatıyorum ben.
Kerem kafasını sallayıp televizyona döndü.
K-Yarım saate gelirim ben canım.
Benimle birlikte gelmemsine kızmak istesem de umursamadım.Bir an önce uyumak istiyordum.
Odaya çıkıp pijamalarımı giydikten.sonra yatağa girdim. Normalde böyle olmazdı ama...
On dakikadır yatakta dönüp duruyordum. Uykum vardi ama uyuyamıyordum. Kapı açıldığında Kerem içeri girdi.
K-Meleğim uyumadın mı?
Z-Hayır.
O da kıyafetlerini çıkarıp eşofman altını ve kısa kollu tişörtünü giyip yanıma yattı. Arkadan belime sarıldı.
K-Can aradı yarın Barış'larda kahvaltıya çağırdılar. Olur dedim ama?
Z-Tamam canım. Gideriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehine [ZeyKer]
Fanfiction-Git! -Gitmeyeceğim. -Sana git dedim! -Ben de sana gitmeyeceğini söyledim. -Neden? -Seni seviyorum. Ardından beni kendisine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.