Selam Arkadaşlar.
Bu bayramdan önceki son bölüm. Yani beş,altı gün buralarda yokum.Yazarım gelince ard arda paylaşırım belki. Belki de bayramda da paylaşırım.Bilemiyorum.
Birlikte olma konusuna gelirsek yorumlarınızdan anladığım kadarıyla istiyorsunuz. Şimdi şu gizemli kişi olayı çözülene kadar oladabilir,olmayadabilir.Yani olay bitene kadar. Söylemek istedim.
Bu bölümün ithafı hnkrmne'e gidiyor. Umarım beğenirsin canım.
İthaf isteyen varsa yorumlarda belirtebilir.
Multimedia fotoğraf ve öylesine bir şarkı. :)
Beğeni ve yorumlarınız için teşekkür ediyor,bu bölümde bekliyorum.İyi okumalar diliyorum.
İyi Bayramlar! Sizi seviyorum. :)
Zeynep'in Ağzından
Off!
Rahat ve huzurlu bir uykuda uyunmuyor ki!
Saat sabahın bilmem kaçı ama zil çalıyor. Kim gelir bize bu saatte ya?
Yanımda yatan Kerem'e bakıyorum .
Hiç mi hiç duymuyor zilin sesini. Kış uykusuna yatmış ayıcığım benim.
Tatlı haline gülümseyip,üzerime ince bir hırka takıp aşağıya iniyorum.
Kapıyı açtığımda kimseyi göremiyorum. Tam kapatıcakken yerde duran zarf dikkatimi çekiyor.
Alıp açtığımda ise direk gözlerim doluyor. Bu bu nerden çıktı ya?
Ben,Yağmur ve Melis'in fotoğrafı var elimde.
Üniversite yıllarındayken hayvanlara yardım kampanyası için üniversitede çekilmiştik.
Yüzümü bir gülümseme kaplıyor.Anılarımız beni duygulandırıyor. Bu ya Melis' in ya da Yağmur'un işi.
Anlamadığım nokta şu ki neden mektup şeklinde yolladılar ve neden bu kadar erken.
İçimi saran kuşkuyla fotoğrafı çevirip arkasına bakıyorum.
Çıkan not beni şaşkına çeviriyor.
"Beni yakında göreceksiniz! Merak etmeyin!"
Bu kim olabilir? Ben hiç bir şey bilmiyorum.
K-Zeynep?
Kerem'in aniden seslenmesiyle ağzımdan koca bir çığlık çıkıyor.
K-Zeynep, benim güzelim. Sişht sakin ol ne oldu anlat bana?
Gözlerim dolarken anlatmaya başlıyorum.
Z-Ben bilmiyorum. Biraz önce kapı çaldı. Bu erken saatte kimdi bilmiyordum.Gelip kapıyı açtığımda yerde bu mektup zarfını ve kızlarla benim bu fotoğrafımızı buldum. Arkasında da bu not yazıyordu.Korktum.
Kağıdı çevirip Kerem'e okutturdum. Sinirden kasılan yüzü ve sıktığı çenesini görebiliyordum.
K-Kim lan bu şerefsiz? Bizimle derken kimden bahsediyor? Bu fotoğraf eskiden değil mi? Nereden buldu ki?
Z-Bilmiyorum ama bence bulması çok zor olmamıştır çünkü yardım kampanyasıydı ve internette falan her yerde vardı. Benim anlamadığım kızları niye bu işin içine kattığı? Senle uğraşmıyor muydu bu? Beni katsa anlarım ama kızlar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehine [ZeyKer]
Fanfic-Git! -Gitmeyeceğim. -Sana git dedim! -Ben de sana gitmeyeceğini söyledim. -Neden? -Seni seviyorum. Ardından beni kendisine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.