34. Bölüm - Dakika bir, gol bir!

11.4K 269 21
                                    

Selam Arkadaşlar.

Malumunuz okullar açılıyor ve sık girmem zorlaşacak. Yakın bir zamanda da final yapacağım. Sizce final kaçıncı bölüm olsun? O zamana kadar bir kaç engel çıksın mı önlerine? Çıkarsa ne gibi engeller? Bana mesaj ya da yorumla dönerseniz çok sevinirim.

Uzun zaman sonra Kerem'in ağzımndan da yazdım. Belki duygular daha iyi anlaşılır diye. Zaten kısa bir yer ahsbjs. Neyse yha .s

Maldivlere de gitmedim afsgdjfd :D Yani orasını tam bilmiyorum. Hayal gücünüze kalmış bir şey yanlış yazarsam kusura bakmayın pilis ahgdjsh.

Beğeni ve yorumlarınızı bekliyor gidiyorum.

İyİ Okumalar :)

Zeynep'in Ağzından

Z-Tamam ben hazırladım eşyaları sen ne zamana gelirsin?

K-On beş dakikaya ordayım güzelim.

Z-Tamam çabuk ol hadi öptüm.

Telefonu kapatıp hazırladıklarıma son kez baktım. Saat on ikiye geliyordu ve bizim uçağımız bir saat sonraydı. Kerem'i şirketten acil bir iş için çağımışlardı ve O da mecburen gitmek zorunda kalmıştı.

Çantamdan gözlüklerimi alıp başıma geçirdikten sonra kızlara son kez mesaj attım. Zil çalınca kapıyı açtım.

K-Hazırsın değil mi?

Z-Hazırım canım, hadi şu valizleri al da çıkalım.

Kerem valizleri alıp arabaya taşıdı. Şoför koltuğunda Ufuk oturuyordu. Arabayı geri getirecekti herhalde. O'nu uzun zamandır görmemiştim. Yani düğünde görmüştüm tabi ama konuşmamıştık.

Z-Naber Ufuk, neler yapıyorsun?

U-İyiyim Zeynep Hanım siz?

Z-Ben de iyiyim.

Kerem de gelip yanıma oturunca Ufuk arabayı süreye başladı Heyecanlanmıştım. Sonuçta kocamla ilk kez tatile gidecektim. Balayı için olacaktı hem de. Üstelik Maldiv'lere de daha önce gitmemiştim.

Kısa bir yolculuktan sonra havaalanına geldiğimizde Ufuk'la vedalaşıp, sıraya girdik. Neyse ki önümüzde pek fazla kişi yoktu. Bilet pasoport işlemlerini halledip uçağa bindik.

Z-Ay Kerem ben çok heyecanlıyım ya!

K-Alemsin Zeynep. Ne var heyecanlanacak?

Z-Öküz. Sen hep duygusuz ol zaten. Burada iki kelime laf ettirmiyorsun insana!

K-Zeynep abartmıyor musun tatlım?

Z-Sus Kerem, konuşma Kerem.

K-Zeynep ne oluyor? İyi misin? Yine başladın gereksiz atarlara?

Cevap vermeyip önüme döndüm. Fazla abartmış olabilirim ama hevesim kursağımda kaldı yani. Biraz o da çeksin.

Uçak havalanırken neler yapabileceğimi düşünüyordum. Acaba müzik mi dinleseydim? Ya da kitap mı okusaydım?

Kerem'e de sözde trip attığığm için konuşamıyordum. Ama uzamasını önlemek amacıyla boşverdim.

Z-Kerem?

 Bana bakıp önüne döndü.

Z-Kerem sana diyorum, duymuyor musun beni?

K-Yoo duyuyorum.

Rehine [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin