Selam. :) Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi Okumalar :)
Zeynep'in Ağzından
Gözlerimi açtığımda karanlık bir odadaydım. Bana ne olmuştu ki? Hah, şimdi hatırladım. Ne kadar zekiyim!
Dün gece bir adam beni bayıltıp kaçırmıştı. Ama neden?
Üzerime giydiğim kısacık elbise de açılmıştı zaten.! Ya beni böyle gördüyse? Off!
Etrafıma bakındığımda yattığım yatağın ucuna konulmuş bir kaç parça kıyafet gördüm.
Hemen onları giyindim. Şu an eminim cadı gibi görünüyorumdur. Makyajım falan da akmıştır. Zaten başım da çatlıyor.
Odanın kapısı açılınca o tarafa baktım. Hizmetçi olduğu belli olan bir kadın içeri, elinde tepsiyle girdi.
Z- Sen kimsin? Nerdeyim ben? Beni kim kaçırdı?
Kadın hiç bir şey söylemeden tepsiyi masaya koydu ve gitti. Yataktan kalkarak küçük pencerenin oraya doğru yürüdüm. Görebildiğim kadarıyla ormanlık bir alandaydık.
Hiii! Yağmur ve Melis beni merak etmişlerdir. Acaba polise falan haber verdiler mi ki?
Yaklaşık bir saat sonra kapı açıldı.
Dün beni kaçıran adam içeri girdi.
Eh! O kadar da kör değilim bu yakışıklının beni kaçırdığını hatırlamayayım!
Ama gözümden düştü artık.Ah be ! Farklı ortamlarda,farklı şekillerde tanışsaydık nolurdu?
Ama ben çenemle bezdiririm bu adamı! Beni yarına kalmaz serbest bırakır. Bırakır değil mi?
Z-Sen kimsin ya? Niye kaçırdın beni? Bana hemen bir cevap ver?
K-Sussana kızım ya? Ne çok konuştun?
Ayyy! Sesi de pek güzelmiş! Yağmur'a derdim de ben ondan fingirdek çıktım. İyi mi?
Z-Sanane? Konuşurum tabi. Sen de bana cevap ver?
K-Bilmem bir düşün istersen? Babanı falan da düşün tabi.
Z-Babamla ne alakası var be ?
K-Sus! Buraya arkadaşlarına mesaj attığımı söylemek için geldim.
Z-Ne mesajı?
K- Şirkette bir sorun çıktığını ve senin Amerika'ya gittiğini sanıyorlar. Bir kaç ay böyle sanacaklar. Sonrada ben zaten senden kurtulmuş olcağım.
Z- Ne yapacaksın bana? Öldürecek misin?
K- O işler o kadar kolay değil! Biraz acı çek bakalım.
Z- Benim hiç bir suçum yok ya! Neden ben acı çekecekmişim?
Sorumu cevaplamadan çıktı ve gitti. Öküz! Ama yakışıklı! Üff,banane be!
Şimdi bu, bizim kızlara da böyle söylediğine göre onlar da beni aramazlar. Ayy! Bu kızlar da hiç mi merak etmez canım? Bir yolunu bulmuştur tabi bu!
Baban falan dedi ya şimdi bu? Ne alaka ya!
İş ile ilgili bir şey olduğu kesin ama ben daha bu sene başladım işe! Zaten çok şanslıyımdır! Hep beni bulur böyle şeyler. Gerçi daha önce bulmadı ama? Konumuz bu değil.
Adını da söylemedi öküz! Belki söyleseydi bir tahmin yürütebilirdim.
Off! Şimdiden çok sıkıldım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehine [ZeyKer]
Fanfiction-Git! -Gitmeyeceğim. -Sana git dedim! -Ben de sana gitmeyeceğini söyledim. -Neden? -Seni seviyorum. Ardından beni kendisine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.