Selam Arkadaşlar.
Şunu söylemek isterim ki sitemleriniz hep boşaydı.
Finale kadar kafamda her şey kurgulanmıştı ve bunu yapmam gerekiyordu. Boşuna sert davrandınız.
Ne olacağını okuyalım ve görelim diyorum.
Bu bölümün ithafı gaye_sayer'e gidiyor. Sözümü tutuyorum canım, umarım beğenirsin. ;)
Bu arada ipeknisa adlı arkadaşımızın hikayesini de tavsiye ederim.
Beğeni ve yorumları eksik etmeyin lütfen. Yapıcı yorumlara her zaman açığım.
Dış bağlantıdaki resmi yakışıklı Mert gibi düşünebilirsiniz ama özgürsünüz tabi.
Final bölümünü uzun düşünüyorum ve ne zaman geleceği belli değil. Neyse.
İyi Okumalar. :)
3 Yıl Sonra
Zeynep'in Ağzından
Z-Yapma, sakın!
Yürümeye başladığımda arkamdan gelen adım seslerini duyabiliyordum.
Derin bir nefes alıp odaya doğru koşmaya başladım.
Z-Bak hayır dedim. Böyle bir şeye izin vermeyeceğim.
Bir kaç kahkaha evin içinde yankılandığında sonumun geldiğini hissetmiştim.
Gücümün son kırıntılarını kullanarak adımladığım merdivenlerde belimde hissettiğim elle gözlerimi kapadım ve bana yapılacaları düşünmeye başladım.
K-Mert koş oğlum.
Z-Yapma aha-ha yap-ma!
Beni yatağa yatırıp gıdıklamaya başladıklarında kahkahalarımı serbest bıraktım.
M-Baba, yapmaşak mı?
K-Ne! Beni yarı yolda bırakamazsın Mert. Bana bunu yapamazsın!
Kerem'in karnımda hareketlenen ellerine mi gülsem, yoksa Mert'e alaycı bir trip attığına mı bilmeden kurtulmak için çırpınıyordum.
Z-Aşkım hadi ama? Bak nefessiz kalacağım.
M-Tamam, tamam. Yapışam.
Bir hoplayışta yatağa çıkıp ellerimi tutunca pes edip kendimi serbest bıraktım.
Ah! Gelen cezalar canlarımdan gelsin.
Bir süre daha yatakta debelenip örtüyü düşürünce Kerem derin bir nefes alıp kendini sağ tarafım attı.
Mert de zıplayıp karnına oturduğunda Kerem'in yüzünü buruşturmasını keyifle izledim.
Eden bulurdu?
K-Sen koca adam olmuşsun ya?
M-Olmuşum di mi? Ayneme diyom inanmıyo. Daha küşüşük bebekmişim.
Oflaya puflaya söylediği sözlerden sonra tombiş yanaklarını ısrdım.
Büyümüş de küçülmüş oğlum benim.
Z-Tabi bebeksin. Ay, yordunuz beni.
K-Annen yaşlanmış oğlum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehine [ZeyKer]
Fanfic-Git! -Gitmeyeceğim. -Sana git dedim! -Ben de sana gitmeyeceğini söyledim. -Neden? -Seni seviyorum. Ardından beni kendisine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.