30. Bölüm - Seven insan kıskanır!

13.1K 318 11
                                    

Selam. Yorumlarınız beni çok mutlu etti gençler gfhd.

Hep bekliyorum. Teşekkürler.

İyi okumalar. :)

Zeynep'in Ağzından

Yağmur'un gelmesiyle anında evime damlayan süper ikiliden ellerimi, kollarımı zor kurtarıyorum.

Biri beni çabuk olmam için uyarırken diğeri çoktan işleme geçmiş beni sürükleme aşamasında.

Ben balayından dönmüş olsaydım sorgu sualleri bitmezdi, ama Yağmur'a hiç bir şey sormadık.

Zaten sorsak ne olacak ki? Kız hamile.

İçimden koca bir kahkaha patlatıyorum. Neyse ki dışarı vurmadan kurtarabiliyorum.

Z-Aa kızlar yeter artık durun bir. Konuşalım biraz sonra gideriz. Evlenecek olan benim. Alışveriş yapmazsak benim eşyalarım eksik kalır.

M-Kızım sen ne biçim gelinsin? Biraz heyecan işin tuzu biberi sonuçta.

Y-Bence de Zeynep. Melis kadar ısrarcı olmasam da enerjik olmalısın yani.

Yaneeee diye concon kızlar gibi konuşsaydın birde Yağmur.

Z-Sen nasıl bu kadar enerjiksin ya? Hem hamilesin,hem balayından yeni döndün. Yol yorgunluğu bile mi yok?

Y-Yok.

Hiç mi? Peki teşekkürler.

Sonunda koltuktan kalkıp yukarı çıkıyorum. Gelinlik falan da deneyeceğimiz içn rahat kıyafetler giyiyorum.

Kızlarla beraber dışarı çıkıyoruz. Yol boyu konuşa gülüşe alışveriş merkezine geliyoruz.

M-Öncelikle biz alacağız eşyalarımızı. Yani gelinliği falan. Sonra erkekler gelecek, damatlık alacaklar. Tabi yanlarında biz de olacağız.

Z-E öyleyse niye ayrı geldik ki? Onlar da gelseydi bizimle. Hem Kerem gelinliğin güzel olup olmadığını söylerdi bana.

Yağmur ve Melis birbirine bakıp aynı anda konuşuyorlar.

YM-Bu kız tam bir salak.

Ehe öyleyidir tabi. Bir dakika ne?

★☆★☆★☆★☆★

Z-Bıktım artık şuralara bayılmak istiyorum. Yüz oldu herhalde ya.

M-Abartma Zeynep en falza yirmi, otuz olmuştur.

Yaklaşık üç saattir denediğim gelinlik sayısı tabi ki bu. Hepsi ağır, hepsi pullu, payetli gelinlikler zaten.

Daracık bir kabinde tek başınıza o gelinliklerin hepsini giymek, çıkarmak. Anlayamazsınız.

Elimdeki iğrenç bir şekilde süslenmiş gelinliğe bakıp iç geçiriyorum. Bunu deneyecek kadar ne yaşadım acaba?

Kızların hadilerine daha fazla dayanamayıp giymeden dışarı çıkıyorum. Ehe tabiki çıplak değilim. Üzerimde başka bir gelinlik var.

Z-Ben bunu sevmedim Melis! Neden böyle bir model seçtiğini de anlamadım zaten.

Gözlerini devirip konuşuyor Melis. Tabi Yağmur oturduğu için getir götür işleri de O'na kalıyor.

M-Tamam ben başka bir gelinlik bakıyorum. Sen diğerlerini dene.

Yorgun ve bitmiş gözlerle Yağmur'a bakıp tekrar kabine gireceğim sırada kenarda duran bir gelilik dikktimi çekiyor.

Rehine [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin