28. Bölüm - Bu düğünde ne ararsan var!

13.7K 321 11
                                    

Selam Arkadaşlar.

Bu bölümün ithafı zeykerdileseks'e gidiyor. Umarım beğenirsin canım. :)

İthaf isteyen olursa yorumlarda belirtebilir.

İstediğiniz sahne varsa da bana fikirlerinizi söyleyebilirsiniz.Finale gitmek istiyorum ben aslında. Bazı bölümleri de zaman atlayarak hızla geçmeyi düşünüyorum. Belki yeni hikaye yazarım. Ne düşünüyorsunuz? Bana yazın lütfen.

Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.

İyi Okumalar. :)

Yağmur ve Can'ın Düğün Günü.

Zeynep'in Ağzından

Yağmur'un telaşı ve Melis'in emir vermeleriyle geçen bir düğün günü.

En yakın arkadaşı olunca insanın mecbur sende erken kalkıyorsun. Her şeye içeriden bakıyorsun.

Biz üçümüz Yağmur'ların evinde son hazırlıklarımızı yaparken erkekler de mekanla ilgili son şeyleri kontrol edecekler, sonra da bizi akşama doğru kuaförden almaya geleceklerdi.

Yağmur'un gelinliğini kılıfına soktuktan sonra Melis'le birlikte yatağa oturduk.

Yağmur kalan eşyalarını da toplayıp aramıza geldi. Üçümüz yatakta sessizce otururken Yağmur ellerimizi yutup konuşmaya başladı.

Y-Kızlar biliyorsunuz ki bugün evleniyorum. Siz her zaman benim kız kardeşim oldunuz. Benim ailem oldunuz. Babam öldükten sonra annem beni terkedince, Zeynep; sen ve ailen bana çok yardımcı oldu. Çok iyi hatırlıyorum. Lisenin son yılıydı. Aklımda sadece iyi bir üniversite kazanma planı vardı. Babamın ani ölümü bende çok sarsıntı oluştururken annaemin gitmeside beni yıkmıştı. O güne kadar benim melek diye tanıdığım annem sanki ben babamı öldürmüşüm gibi davranıp ortadan kaybolmuştu. Lise çıkışı tüm olayarın üst üste gelmesinden dolayı bir ağacın dibinde ağlıyordum. Melis beni yoldan geçerken görmüştü. Yanıma gelmiş, benle kırk yllık arkadaşı gibi ilgilenmişti. Sonra seninle tanıştırmıştı. Ve Melis sen o gün beni göremeseydin belki de sizin gibi arkadaşlarım olmayacaktı. Sonra hamile olduğumda da beni hiç yalnız bırakmadınız. Aslında demek istediğim; sizi çok seviyorum.

Yağmur konuşmasını bitrdiğinde gözyaşlarımızla birlikte üçümüz sarıldık. Bugün gerçekten de bir anne gibi kızını evlendirmenin burukluğunu yaşıyorduk.

Z-Ben de sizi çok seviyorum Canım arkadaşlarım. Ama kalkın artık biz ağlarken düğüne geç kalacağız.

Melis ve Yağmur gülüşerek ayağa kalkıyorlar. Hep birlikte evden çıkıyoruz.

★☆★☆★☆★☆★

M-Yağmur Can arıyor.

Y-Sen açsana şimdi konuşmam ben.

Yağmur'un saçları yapılırken bir yandan da manikürü tamamlanıyor.

Melis telefonu açıp dışarı çıktıktan sonra Yağmur'a gülümsüyorum.

Çok heyecanlı. Eh benim düğünüm olsa ben de heyecanlı olurum.

Sahi biz ne zaman evleneceğiz ki? Aman neyse? Bunu da bu kadar takamam. Sonuçta o sadece evlenme teklifi ile ilgiliydi,.

Melis içeri girdikten sonra merakla O'na bakıyoruz.

M-Ya ne zaman gelelim diye soruyorlar kötü bir şey yok.

Rehine [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin