13. Bölüm - Ben hamileyim(!)

20.2K 449 14
                                    

Selam Arkadaşlar. Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur. Beğeni ve yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Bu bölümde de bekliyorum. Çok teşekkürler.

İyi Okumalar :)

Zeynep'in Ağzından

Şok oldum çünkü YağCan ve MelBar ellerinde bir sürü poşetle kapıda dikiliyorlardı. [Kötü biri sandınız demi eheheh :D]

Z-Hoşgeldiniz?

Y-Hoşbulduk canım da hayırdır pek bi şaşırdın?

Z-Ya beklemiyorduk da ondan. Neyse  hadi içeri gelin.

Sırayla hepsine sarıldım. 

M-Hiç bizi arayıp sorduğunuz yok bari biz gelelim dedik.

Kerem'le birbirimiz baktık. Ben sinirle bakarken O suç işlemiş bir çocuk gibi bakıyordu. Çünkü. sabah ev diye tutturmasaydı benim beraber bir şeyler yapma planım vardı.

C-Boş ver Meliscim ya taze aşık Onlar.

B-Ee kardeşim nasıl gidiyor?

Deyip göz kırptı Barış Bu erkekler hep böyle mi ya? Sanki biz kızları utandırmak için yaratılmışlar.

K-İyi gidiyor kardeşim iyi.

Kerem sinirle konuşuyor çünkü Onlar gelmeden önce durduğumuz pozisyon çok iyidi.

Film izlerken benim kucağıma yatmıştı. Ben de saçlarıyla oynuyordum.

Zaten uykumuz da vardı bugün yorulduğumuz için,yani bugün erken yatacaktık.

Ama arkadaşlarımız da gelmişler artık el mecbur kıramayız.

Z-Ee bu getirdiğiniz poşetler ne ?

Bir an önce konuya giriyorum. Belki bir on dakika erken giderler.

Ne yapayım ya? Misafire böyle davranılmaz ama bu saatte de misafirliğe gidilmez!

C-İşte tatlı falan da getirdik. Pasta keser birlikteliklerimiz kutlarız diye düşündük.

Ne yani? Bu kadar poşetin içinde sadece yiyecek mi var?

Tamam o zaman tüm İstanbul'u çağıralım buraya. Çünkü anca biter!

K-Sadece pasta gibi şeyler için mi bu kadar poşet var elinizde?

Heh! Akıllı sevdiceğim benim içimden söylediklerimi dışa vurdu.

Y-Ya kusura bakmayın arkadaşlar ama Can'ı dinletemedik. Çok açmış bıraksalar hepsini o yiyecekmiş falan filan.

C-Evet. Ne oldu ki? Ben her gece yerim zaten? Yerim değil mi?

Can mı? Gece gece bir de? Vay be! Çocuk hiç kilo da almıyor demek ki?

M-Ee tamam. Çok uzatmaya gerek yok. Hadi kızlar biz mutfakta bunları hazırlayalım.

Tabi ya şimdi anladım ben bunları.

Sabahtan beri saçma sapan konuşmalar, gecenin bu saatinde yemek yemeler bunun içinmiş.

Bizim kızlar benden laf almak için gelmişler.

Nerden mi anladım? Yağmur ve Melis kaş göz işareti yapıyorlar birbirlerine. Beni mutfağa götürmek için.

Durun bakalım ben size yapacağımı bilirim.

Z-Tamam.

Kızlarla birlikte mutfağa girdik.

Rehine [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin