Selam Arkadaşlar.
Gelen yorumlar için çok teşekkür ediyorum. Devamını bekliyorum. :D
Bu bölümün ithafı EdaVural6'ya gidiyor. Umarım beğenirsin canım. :)
Gif alıntı. Fesat ben afgsgdhd. ZeyKer düşünün pilis :D
İyi Okumalar. :)
Zeynep'in Ağzından
Garip ve tanıdık olan bir mutlulukla uyandıktan sonra yan tarafıma doğru döndüm.
Gülümsedikten sonra yerlere saçılmış iç çamaşırlarımı ve Kerem'in tişörtünü üzerime geçirdim.
Yatağa tekrar çıktıktan sonra Kerem'in üzerine doğru uzanıp, elimle yanağını tutarak dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum.
Gözlerini açtığında hafifçe gülümsedim.
Yanaklarına ve boynuna öpücüklerimi kondurmaya devam ederken, Kerem birden beni altına alıyor.
K-Ne yapıyorsun Zeynep,sabah sabah?
Masumca gülümseyip öpücüklerime devam ediyorum.
Z-Hiiç!
K-Hımm demek hiiç. Peki.
Ben kalkıp gidecek sanarken Kerem birden boynuma ve omuzlarıma öpücük kondurmaya başlıyor.
Nefesini üfleyerek gezindiği yerler alev alıp, aynı zamanda titrerken zor bulduğum sesimle konuşmaya çalışıyorum.
Z-Kerem ne yapıyorsun?
K-Hiiç!
Bana aldırmayıp köprücük kemiğimin üzerinde gezdirmeye başladığı dudakları ve diliyle ağzımdan küçük bir inilti kaçırıyorum.
Başını tutup dudaklarını dudaklarımla buluşturacağım sırada hızla üzerimden kalkarak banyoya doğru gidiyor.
Kapıyı açıp içeri adımını atarken seslenmeyi unutmuyor.
K-Tişörtlerimi bundan sonra senin giymeni istiyorum canım. Çok yakışmış.
Arkasından yastığı fırlatıp, ayaklarımı yatağa vurarken bağırıyorum.
Z-Bundan sonra çok beklersin sen. Gerizeklı herif! Birde kısasa kısas yapıyor.
★☆★☆★☆★☆★
Y-Zeyneeeppp!
Odamın kapısını savaşa gidiyormuş gibi açan Yağmur'a ve ardınan nefes nefese gelen Melis'e şaşkınlıkla bakıyorum.
Z-Ne oluyor kızım. Yavaş gel!
Hey, yavaş gel dostum mu deseydim ki? Biraz Amerikan olurdu. Neyse.
Y-Kızım çok güzel haberlerimiz var sana?
Kesin Kerem'e bir şey oldu. Bak ya! Bir dakika güzel haber mi dedi o? Zaten Kerem'e bir şey olmasın.
Z-Kızım güzel haberse niye alacaklı gibi dalıyorsunuz ya? Korktum.
M-Ya bi dinle Zeynep ya! Ne konuştun!
Haklı kız vallaha haklı!
Y-Bak ben iki hafta sonra evleniyorum. Ve doktora gittim biraz önce bebeğim de gayet sağlıklı. Bundan güzel nasıl haber olabilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehine [ZeyKer]
Fanfiction-Git! -Gitmeyeceğim. -Sana git dedim! -Ben de sana gitmeyeceğini söyledim. -Neden? -Seni seviyorum. Ardından beni kendisine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.