Rozdział 28

1.6K 74 4
                                    

Rozdział zawiera treści dla dorosłych. Czytasz na własną odpowiedzialność ;)

---------------------------------------------------------------

- Chcesz kawę czy herbatę ?

- Ym kawę poproszę

- Okej

- Nie mozesz zostac u mnie na ten tydzień?

- Szkoła ...

- Oj tam, tydzień w tą czy w tą

- Niby tak, ale uzbiera mi się cała masa zaległości

- Oh .. - przytulił mnie do siebie - Co jemy ? Jakieś specjalne życzenie ma Pani ?

- Tak ! Tościki chcę !

- Okej

Po skończonym śniadaniu udaliśmy się na górę, spakowałam się, zrobiłam make-up i uczesałam się.

Zeszliśmy do salonu, rozsiedliśmy się przed telewizorem i włączyliśmy jakiś film.

- Może jednak Cię odwiozę co ?

- Nie no co ty. Misiek wrócę pociągiem. Daj spokój.

- No jak wolisz.

Ucałowałam go w policzek, po czym siadłam na jego kolanach i mocno wpiłam się w jego usta.

- Chciałabym, żeby ten dzień nigdy się nie skończył.

- Ja też kochanie. Już za Tobą tęsknie.

- Nawet nie wyjechałam jeszcze hahahaha

- Sama widzisz jak na mnie działasz

Poszłam na górę spakować ostatnie rzeczy do torby podróżnej. Usłyszałam lekkie skrzypnięcie drzwi. Odwróciłam się i ujrzałam Mateusza opierającego się o framugę.

- Co jest ? - spytałam

- Nic. Podziwiam widok, za którym będę mocno tęsknił

- Owww.. No chodź tu do mnie - podniosłam się i wyciągnęłam ręce w  jego stronę a on w tej samej chwili odbił się od framugi i chwytając mnie w pasie obrócił wokół własnej osi i mocno pocałował w usta.

- Zróbmy to. Proszę - wyszeptałam tak cicho, że myślałam iż chłopak tego nie usłyszał. Lecz stało się inaczej. Położył mnie delikatnie na łóżku i zaczął całować. Począwszy od mego lewego ucha przez linię szczęki do prawego. Potem policzki aż w końcu usta.

- Napewno chcesz tego ? - spytał z troską w głosie

- T-tak

Zaczął przenosić pocałunki na moją szyję. Zdjął moją koszulę i zaczął całować po kolei każdą z piersi. Ja wtedy złapałam jego koszulkę i z jego pomocą zdjęłam ją z niego. Kiedy on składał delikatne pocałunki na moim brzuchu ja złapałam za pasek jego spodni i zaczęłam go odpinać. Gdy uporałam się z nim zajęłam się guzikiem i suwakiem. Po chwili jego spodnie zniknęły i został w samych bokserkach. Złapał za moje spodnie i zsunął je z mych bioder. Zostałam w samej bieliźnie. Położyłam swoje dłonie na jego ramionach i wpiłam w jego idealne usta. On w tym czasie odpiął mój stanik. Odchylił się by zobaczyć moją reakcję na to posunięcie. Uśmiechnęłam się lekko na co odwzajemnił szerokim uśmiechem i zaczął składać mokre pocałunki na mojej piersi a drugą pieszcząc swoją dużą dłonią.

**************************

Wbił się w moją kobiecość po raz drugi. Tym razem nie bolało to tak bardzo jak za pierwszym razem. Lecz nadal czułam ból.

- Wszystko okej?

- Tak.

Zaczął szybciej poruszać swoimi biodrami. Poczułam, że jestem blisko spełnienia. Moje nogi zaczęły robić się jak z waty a ja nie mogłam złapać oddechu podobnie jak chłopak, który górował nade mną. Oboje dostaliśmy orgazmu w tym samym czasie. Tyle, że to był mój trzeci orgazm przy nim a jego pierwszy przy mnie w tej sytuacji ....

Perspektywa Mateusza

Cholera, ta jebana szkoła .... W sumie mogłaby tutaj chodzić do niej ..

________________________

Macie kolejny rozdziałek ;**

Sorki, że dopiero teraz ale byłam w pracy i nie miałam nawet kiedy wpaść i go napisać ;)

Doo następnego Drogie Panie ;**!

Dziewczyna o wielkich marzeniachOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz