bu bölüm @aellyf'e :) multimediada bölüm parçası var bunu dinlerken yazdım iyi okumalar <3 ^^
yaağğ yorum yapın yorum yooookkk <33
-Andre'nin ağzından-
" hatırlaman ne güzel ? Demekki iyi bir iz bırakmışım hafızanda " diyip sırıttı .
Şerefsiz.
" Ne demezsin senin gibi birini unutamam . Şimdi ne istiyosun hemen söyle acelem var "
" İrem'i istiyorum Andre . Yeterince açık değilmi ? "
Piç.
" Yeterince açık ama bu asla olmayacak Kerem . Kabullen "
Kafamı iki yana sallayıp çıkmak için kapıya yöneldiğimde sol gözüme yediğim yumruk beni kendime getirdi .
Tamam Kerem , sen kaşındın .
Sol gözüne yumruğu geçirdim . Afallayıp kendi yumruğunu savururken ani bişekilde eğildim ve yumruğunu tuttum , ters çevirdim . Artık kolu terste kaldığı için inliyor ve bağırıyordu . Kolunu biraz daha ittirdiğimde çığlık attı .
" Bu , İrem'in ailesine yaptıkların için . " aile önemli sonuçta.
Boynundan tutup duvara yapıştırdım , karnına tekmeyi bastığımda iki büklüm oldu .
" Bu , İrem'i bu kadar üzdüğün için "
Son bi kez daha alttan çenesine yumruk attım ve konuştum
" Bu , bidaha bize bidaha dokunmaman için "
dedim ve ikinci defa kapıya yöneldim .
Kapıyı açtığımda sırtımda hissettiğim acıyla yere düştüm . Elimi sırtıma götürdüğümde bıçağı ve sıcak sıvıyı hissettim .
" Bu , yoluma çıktığın için ." ve ayak sesleri...
Arkasından kalan gücümle bağırdım ve etraf karardı.
" Vas te faire encule! * "
-İrem'in ağzından-
Eeee ? Andre ne çişin varmış boolum . Boolum ? Bi İzmitli olmadığın kalmıştı . Kendi kendime kahkaha attım ve ardından gelen istemsiz hıçkırığa gözlerimi devirdim .
En sonunda dayanamayıp erkekler tuvaletine daldım . Yerde gördüğüm baygın Andre ile çığlığı bastım . Sanki daha deminki sarhoşluğumdan zerre kalmamıştı bende .
Hemen yanına çöktüm . Kafasını kucağıma alıp yavaşça yanağına vurmaya başladım . " Andre , hadi uyan . Andre ? " gördüğüm kanla hemen arkasına baktım . Bıçak vardı ! Titreyerek yere 3 kere düşürdüğün telefonumdan 112 yi aradım ve bar kısmına gidip bağırdım
" Yardım edin ! Yardım edin ! Bıçaklanmış hadi ! " birkaç görevli ve müziğin sesinden benim sesimi ayırt eden genç beni takip ettiler . " Ambulansı çağırdım , kapıya götürelim " diye açıklama yaptığımda gözyaşlarımı tutamadım . Ağlarken Ege'yi aradım . Ardı ardına gelen nefes seslerinden sonra yukarıda ne yaptığını hatırladım ve yanaklarım kızardı .
" Alo güzellik ? İnşallah önemlidir çünkü ne yaptığımı biliyosun. " diyip kahkaha attı .
" Andre , bıçaklanmiş Ege aşağı in hemen ! " telefonu kapatıp iki dakika içinde aşağıya inen Ege'ye sarıldım . Bi süre sonra ambulans geldi ve Andre'nin içeri taşınmasına yardım ettik . Ardından ambulansın arkasına ben öndeki koltuğada Ege binince ambulans ilerlemeye başladı . İlk müdahele yapılırken bende gözyaşlarımı durdurmaya çalışıyordum .
Hastaneye gelince bizi karşılayan görevliler kan grubunu sordu . Ben bilmiyordum , Ege'ye bakınca " A rh- bi arkadaşımızın var istiyosanız " diye bi çırpıda konuştu . Hemşireler onaylayınca " Kim ? " diye sordum .
" Brandon , Andre yüzünden çocuk kansız kaldı zaten " diyip hafifçe güldü . Bi yandanda Brandon'u arıyordu .
" Alo kardeşim Andre yine bi bok yemiş gel şuna kan ver allasen " diye söylenip hastanenin adını , Ece'nin bildiğini söyleyip kapattı .
Nasıl bukadar rahat olabiliyorduki ? Benim meraklı bakışlarıma oflayıp " Başbelası sevgilin anlatsın İrem onu hikayesi " diyip gözlerini devirdi .
10 dakika sonra Brandon , Landon , Ece ve Sarp belirdi . Ne ara toplanmış bunlar ?
Sarp hafif panikti onun dışında hepsi sanki yemeğe gelir gibi kuul kuul yürüyolardı .
New York'ta ne bok yedin beybisi sen ?
Brandon kan vermek için hemşireyi takip ederken bizde beklemek için koltuklara oturduk .
10 dakika sonra Brandon , 40 dakika sonrada doktor geldi .
" Bıçak küçük olduğu için fazla derine gitmemiş organlar sağlam yani . Bitek dikişleri var onlara dikkat etsek yeterli . Yarın sabah taburcu olabilir . " açıklamasını yapıp koridorun sonunda kayboldu .
Hepimiz aynı anda odaya daldık . Sinirli ve gergindi , hemen yatağın kenarına oturdum ve sarıldım .
O benim sevgilim tımammı ?
Saçımdan öptükten sonra Ege araya girdi " İrem seni çok merak etti abi , anlat şuna alışsın bunlara " diyip kahkaha attı . Kaşlarım çatık Andre'ye geri döndüm 32 diş sırıtıyordu . " Söz veriyorum yarın anlatıcam "
Kafamla onayladım ve aklımı kurcalayan can alıcı soruyu sordum .
" Bunu kim yaptı ? "
" Kerem ."
*Vas te faire encule! = Canın Cehenneme ! tarzı bişey :)
Nasılsınızzz gençleeeeeeeeeeeeeeeeer :D multimedia'da Andre'nin şu son *ben masumum* gülüşü . Yerim . Bu arada 6,500 k olmuşuz ! Yerim sizi <3 Bitanesiniz . 10k olalım söz bak 3 bölüm peşpeşe yayınlıcam :D ooooy büyük laf ettim . Ama söz . Neyse sizi seviyoruumm . Bide bana MAKUL bir yeni bölüm aralığı söyleyin bende yayınlıyım böyle çok az oluyo :D Hadi kendinize iyi bakın Beauté's :D <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Ukala ?
Teen FictionKlasik bir wattpad hikayesi DEĞİL , pürüzsüz ciltli , melek gibi uyuyan , utanınca yüzü kıpkırmızı olan bir kız değil burdaki . Yada sigara içen , kıza kötü davranan , sonradan yumuşayan bad boy yok bunda . Bu; horlayan , yüzsüz , şebek ve deli ces...