Ege'nin krakeri

1.1K 55 18
                                    

Multide Ege var ve şarkı ! ama bölümle bi alakası yok sadece klibini izlemeyin yeter . -_- o görüntü hala gözümden gitmiyo ...

İYİ okumalaar <3333

irem-

Kendimi yatağa fırlatıp derin bi HÖF çektim . Kayıttan sonra biraz dolaşıp Andre'ye uğradım . Ordan çıkınca markete gidip evde olmayan birkaç yemek ve malzeme alıp eve döndüm . Üzerimi değiştirdim , biraz oyalandım veeee burdayım .

Gözlerimi kapatıp içimden 50 ye kadar saymaya başladım . Ama daha 10 dayken bilincimi kaybettim , hadi ama !

---

Kapat ya çeneni ! Zil ardı ardına çalarken içimden küfür ediyodum . Bu kibarcık kıza bile küfür ettirdinizya . Merdivenlerden inerken saatte gözüm kaldı . Gecenin 3'ü kim ya bu . Ya hırsızsa ? Mutfağa koştum önce , tavalardan birini alıp kapıya gelince dank etti .

HANGİ HIRSIZ KAPIYI ÇALDI SENİ MAL ?!?!

Ne olur ne olmaz tavayı elimde tutup kapıyı açtım ama karşımdaki hırsız değildi elinde ayı kadar bavulu olan , ayağında mickey mouse'lu pofidik patikleri , saçları salak topuzlu , pijamalı bi ECE idi . Peki niye şokta gibi gözlerini pörtletmiş mimiksiz duruyo ??

Ece'den devam ediyorum 30 dakika öncesi yaklaşık -

" Stefaan ! Hayığır , Damon benim bebeğim dokunma ona "  " Ee ben bebeğin değilmiydim hani ? " bana kaşlarını çatan Brandon'a döndüm . " Sende benim bebeğimsin ama oda bebeğim baksana şu sıfata " televizyonun dibine kadar gelip sanki Ian'ın yanaklarını sıkarmış gibi durdum . Gözlerimide pörtletmiştim . Kollarını çaprazladı ve kafasını yapmacıktan kenara döndürdü . " Hıığh sesi çıkarmadığın kaldı be sevgilim . Tam tripçi ergen kız olucaktın " diye söylenip yanına oturdum ve bana dönük olan omzunu öptüm . Sırıtarak bana döndü " Hadi ama bebeğim Ege eve her an gelebilir , ona o halde yakalanmak istemiyosan uslu dur " kaşlarını kaldırıp cevabımı beklerken düşündüm . Ne halde ya ? Oha . Töbiş yaparkenmi dedi ya . Töbiş diyorum çünkü ben kibar bi kızım .

" Bak böyle espriler yapmaya devam edersen Damon'ı öperim tamammı ? " diye cevabı yapıştırınca alayla gülüp " Ha-ha izlemiyorum seninle bidaha tvd filan lanet olsun ben yatıcam sen devam et . " dedi , alnıma bi öpücük kondurup gitti . Merdivenlerden yukarı çıkarken " İyi geceleer sefgiliğm " kahkaha atıp diziye devam ettim .

Ha hazır Brandon'da yattı artık kendi doğama dönebilirim . Koltukların altından sakladığım mickey mouse'lı pofidik patiklerimi çıkardım . ayağıma geçirdikten sonra saçlarımıda mal bi topuz yapıp elime patlamış mısır kasesini geri aldım ve televizyona odaklandım .

En fazla 10 dakika sonra kapı tıkırtıları gelmeye başladı .Gecenin 3ünde eve gelicek tek gerizekalı Ege'dir diyip kafamı tv ye çevirirken gelen sesleri farkettim . Umarım düşündüğüm şey değildir diyerek kapıya döndüm . Beni fark edemezlerdi çünkü koltukla aynı renk battaniyenin altında kaybolmuştum ve ışıklar kapalıydı . Bitek televizyon açıktı oda açık kalmıştır diye düşünebilirdi Ege . Niye ? Çünkü o bir mal .

İçeri girdiklerinde kızı duvara yapıştırıp öpmeye devam etti . Tam çığlık atmak için ağzımı açtığımda Ege'nin krakerini gördüm . EGE YA EGE . Ya ben daha nefes aldığımda siz giyiniktiniz ne ara ikinizde çıplak oldunuz ya ? Töbiş yapıyolar bide BU EVDEKİ HERKESİN SEVGİLİSİ VAR EGE MALI İNSAN BİRAZ DÜŞÜNÜR BENİM KIZ İKİZİMDE BURADA YAŞIYO DİYE !

Çığlığı bastığımda ikiside bi anda bana döndü . Ege beni görünce gözlerini pörtletip hemen pantalonunu üzerine geçirdi . Bİ ZAHMET KARDEŞİM . " E-Ece sen burdamıydın ? "  O sırada dank etti . Ben burada ( biri gay olsada , öbürüde sevgilim )  4 erkekle ( biride ( her ne kadar istemesemde ) ikizim tabiki ) yaşıyodum . OHA EGE BUNA İZİN VERİYOSUN BİDE .

" Ya abicim ben buradayımda bişey söyliyeceğim . ODA BULUN YA KENDİNİZE! "  Ege ensesini kaşırken kız üzeirni giymeye çalışıyodu . Kıyafet varmıydıda giyiniyo o kız ? " Ne biliyim gece üç oldu hepiniz uyudunuz diye düşündüm . " O sırada Brandon 'da çığlığım yüzünden aşağı indi . Ama kızı önce bi ağzı düşsede hemen toparlanıp bana döndü " İyi misin ? "  İyice sinirlenip Ege 'ye döndüm " Ya bişey söylicem hem sevgilim olmasın diye başlarda Brandon ile aramıza bile oturdun . Ama ben niye 4 erkekle aynı evde yaşıyorum . Ha biraz anlatsana ? Onda niye sorunun yok . " Hemen merdivenlere yöneldim . Odama geldiğimde bavulumu dolabın üzerinden aldım . Kıyafetlerimi tıkarken Ege geldi ve yatağa oturdu " E fıstık uzatma hadi , özür diledim ya . " Ölümcül bakışlarımı bi anda ona çevirince yatağa sindi " Son 5-6 gündür her sabah götünü zor örten bi tişört giymiş salak bi kızı bizim mutfağımızda görüyorum . Hadi madem bişeyler yaptın . Burada tutma ya ! "

Bişey demeden susunca gaza gelip devam ettim " Ben gidiyorum , hem sevgilimle ayrı kalalımda özleyelim birbirimizi diye , hemde sen daha kolay bi şekilde töbiş töbiş yap diye " Bavulumu kapatıp odamdan çıkarken dediğimin farkına vardım , bizimkilerin yanında , sesli Töbiş mi dedim ben ?

Andre yan odadan " Ne oldu ki ? " diye bağırınca kalkamadığını hatırladım ve acıyıp odasına girdim " Sevgilinin evine gidiyorum canım hadi görüşürüz . " " Ege'yi kızla gördün diyemi ? " sinirlenip ayağımı yere vurdum " Ya Ege'nin krakerini gördüm ya ! EGE YA EGE ! " hemen merdivenlerden indim ve evden çıktım . Oha ben töbişin üzerine bide krakermi dedim ? Tamam zaten bundan sonra o evde utancımdan yaşayamam .  İrem'in evi zaten yakında , yürürken battaniyemi orada unuttuğum  aklıma geldi . Bavulumu bırakıp koşarak eve döndüm . Kapıyı çaldım , Ege açınca onu ittirip misafir odasındaki koltuktan battaniyemi aldım ve giderken Ege'ye " O kızlardan birini sevgilim bi görsün , sana yemin ederim kardeşim o bağırsaklarını burun deliklerinden sokar kulaklarından çıkartırım ! " cırlamam üzerine kafasını sallayıp olduğu yere sinen Ege'ye gözlerimi devirdim .

Battaniyemle bavulumun yanına yürüdüm ve onuda alıp İrem'in zilini çaldım . Beş dakika sonra kapı açılınca elinde tavayla bekleyen İrem'i gördüm . Gözlerimi devirip içeri girdim . " Bembeyazsın Ece ne oldu ? "   bakışlarımı ona çevirirken oda kapıyı kapattı . "Küçük Egeyi gördüm İrem. KÜÇÜK EGE ! " gülerken 'oooo' yapmak nasıl oluyosa şu an İrem bunu başarıyor . Cidden .  Hemen onun kanepesine yayılıp battaniyeyi üzerime örttüm . Ben battaniyem olmadan uyuyamam tamammı ?

" Ee nasıl oldu ? Peki küçük Ege nasıldı ? Büyükmüydü ? " Dalga geçerek sorduğunu biliyordum . Ama yinede dayanamayıp kusma işareti yaptım . " Bir , bi sevgilin var . İki , bunu merak edicek kadar düşmüş olamazsın . Üç - " biraz bekledim . " Evet büyük , yani sanırım . " tamam bu gün daha ne kadar utançverici olabilir bilmiyorum .

Kahkaha atıp bana nasıl olduğunu sorunca en başından sonuna kadar anlattım ve aldığım tek tepki " Brandon'ın Damon'a bebeğim demene kızdığına inanamıyorum ! O varlığa her kadın bebeğim der . Juliet , Romeo'ya olan aşkından sonra bile ; bunu söyler . " Gözlerimi yeniden devirdim . YİNE YİNE YİNE !

Bi 10 dakika daha konuştuktan sonra " Seninle kalabilirmiyim ? NOLOĞR " İrem kafasını sallayınca çığlığı bastık . Hemen yukarıdaki odalardan birine girdiğim gibi kendimi yatağa attım ve uykuya daldım...

Eeee nasılsınız gençler :D Biraz saçma bi bölümdü ama gülmeye ihtiyaç var diye düşündüm . Ege , benim bebeğim . Damon'da öyle . Yinede bunu konuşmak istemezdim ama ben buraya yorum için yazıyorum ama gelmiyo ? Üzgünüm ama 7.000 kişiyiz . Ama 3 yorum ANCA geliyo . 5 yorum olmadan yeni bölüm yüklememeyi planlıyorum . Vote meraklısı filan değilim sadece beni anlayın uğraşıyosunuz uğraşıyosunuz ama sonuç ? iki yorum . Üzücü . Gerçekten.

Yinedeeeeeeee multimedia'da Ege var :)

Fransız Ukala ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin