Bordeaux

598 44 34
                                    

öncelikle , o güzel fikri için @meryem278 'e teşekkür ederimm. Normal bi kitap olsa , kesinlikle yazardım . Ama bu kitap insanların üzülünce açıp güleceği bi kitap olsun istiyorum . Ama öyle kitaplar var , küfürlü kız ergen kız ağzından . Komik olmak için ergen olmak zorunda değilsin , iyi tarafından bakarsan hiç sorunun yoktur aslında . Bu kitabı yazarken söylemiştim herkese diye en fazla iki üç bölümlük aksiyon yaparım oda biri kaçırılmalı filan değil , örneğin bu bölüm gibi ; kötü ama hala iyi tarafından görüyorlar . Meryem'in fikri Kerem'in tımarhaneden kaçıp Ece'yi kaçırmasıydı . Andre ve İrem ayrılmazsa Ece'yi bırakmayacağını söylesin .

Di , çok güzel fikir . ama ben bu kitapta yeni bölümü Ece'ye bişey olucakmı ? diye açmalarını değilde Ece ve Brandon yine ne mallık yapıcakta Ege bunlara maydanoz olucak ? diye açılmasını istiyorum .

Yinede sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum , başlıyalım hade :D

ha bide bu bölüme fransa hakkında bilgi veren @YamurErtekin 'e çoook teşekkür ederim .

<33333

" Bacaklarım kopuyooğğ- oha güzel kızmış . Ee naber "

Şu anda Ege hostese yavşamakla meşgul . " Ege kan bağımızdan utanıyorum , fransız bir kadın nasıl seni anlayabilir ? Sende bi mallık var ama çözemedim * bu yazarınızın favori lafıdır :D * "

Ege Ece'ye göz devirip devam etti .

" Benim nasıl konuştuğumu anlaması gerekmiyor , bakışlarımı çözsün yeter . Şu , mükemmel ; fefkalade seksi bakışlarımı " diyip sırıttı .

" Tatlım seni duyamuyorum , çünkü Ego'n dışında bi katman oluşturmuş ; ses geçirmiyor " dedim .

Ege ise cevabı hazırmış gibi " Sen egomdan değilde Andre'nin horlamasından duymamış olmayasın ? " dediği şeyle gözlerimi devirdim . YİNE. tamam Andre horluyor , çok mükemmel horluyor . Ama bende böyleyim , yani uyurken hiç sorun çıkmaz . Ne uyumlu çiftiz biz öyle * şirin kız gülüşüüü *

" Hatırlat bi ara gülücem buna Ege "

Tam o sırada ışıklar yandı ve "İnişe geçiyoruz , lütfen koltuklarınızı dik ve masalarınızı kapalı konuma getiriniz . Kemerlerinizi bağlayınız ."

Andre'yi uyandırdım " Sevgilim , hadi uyan . Hadi " biraz kıpırdandı ama uyumaya devam etti .

Üzgünüm tatlım , iyi sevgili rolüm buraya kadardı .

Koladan büyük bir yudum aldım , Andrenin yüzüne yaklaştım ve

geğirdim .

içimden kahkahalar atarken Andre yüzünü buruşturarak uyandı . " Hadi inişe geçiyoruz tatlı çocuk " deyip yerime geri oturdum .

" Fransa'ya inmiş bulunuyoruz . "

derin bir nefes aldım . 6 saat sonra fransadan new york'a olan uçak kalkacaktı . O süre içerisinde Andre'nin burda eskiden yaşadığı mahalleye gidecek birazda gezecektik .

Bu bi kaplanı kendi doğasında görmek gibi bişey .

Haha çok kötüydü bencede.

Uçaktan indiğimizde herkes bize bakıyordu . ÇOK NORMAL OLARAK . düşünsenize birbirinden garip 10 genç , bi tanede sarışın küçük kız .

Bide bu yetmiyormuş gibi Andrea yürümeye üşenmiş Andre'nin bavuluna yapışmıştı .

Andrea Andre'den çok Ege ve Ece'nin kardeşine benziyordu . Bunu Andre'ye söylediğimde Ece' nin ilk Andrea'yı gördüğünde kayıp kardeşim diye üzerine atladığını söyledi . Kıkırdayıp bavulları alacağımız yere gittik . Bavulları sonraki uçuş için teslim ettik ve havaalanından çıktık .

Fransız Ukala ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin