Merhabaaa . Kaç günün ardından sonunda bölüm geldi :D Açın okuyun iştem :D bide Beste - Robyn Laud . Kızın instagram hesabına bakabilirsiniz :) <3 o kıza hastayım . Neyse bölümü ya zevkli bişeyle okuyun yada multimedia'yla .
Not : bide mobildeyseniz Paragraf yorumu yapın . LÜTFEEĞN <33
Dip Not : Ege Melez . Ansel Elgortmu ? Loek Hennipman mı olsun ? Başka bi fikriniz varsa söyleyin çekinmeyin :D
İyi okumalaaarrrrr
Partiden bir gün önce –
“ Brandon sana bişey sormam lazım “
Kimse beni takmadı .
“Landon ?”
Ondanda tık yok .
“Ege?”
Ama yeter.
“Bırakın lan şu oyunuda beni dinleyin ! “ diye cırlayıp playstation3’lerinin kablosunu çektim . Sabah akşam hep aynı şey bu ne ya ?!
OHA. Şu an hayatımda duymadığım küfürler yiyoru-
OHA. Öyle bi küfürmü var Ege ya ?
“ Tamam sakin olun , gidicem bi bekleyin . Şimdi sorum var size . Andre ile bi iddiaya girdik . Şu an o benim en yakın arkadaşlarımla konuşuyor bende size gelmek zorunda kaldım . En büyük hayallerimizi gerçekleştiricez .” devam edicektim fakat Brandon beni böldü .
“ Ünlü olmak ! “ gerizekalıcık . Yeminle Brandy sende sorun var tatlım . “ Öyle değil , daha basit . “
Ege “ Dev bi elmanın üzerine koyulmuş elmanın üzerine elmalı çikolatadan fil ve hortumundan fıçkırtan elma suyu “ diyince kaşlarımı çattım “ Fıçkırtmak nedir Ege ?”
Ve Landon imdadıma yetişti “ Hep gotik bi sevgilisi olsun istemiştir . Oda siyah filan giyiniyo ya . Dışarıdan bakınca sanki ikiside ot çekiyo gibi gözükür . Ama hiç bi zaman kötü kızları sevmemiştir . “ diyince baya yüzüme nur indi. MÜKEMMEL FİKİR .
Ege “ Aynen , yani için İrem ; dışın Metallica fanlarına benzemeli . “ diyip sırıtınca gözlerimi devirdim . Metallica’yı sevmediğimi herkes bilir . Çünkü onların zamanında daha efsane bi grup var ve kimse bunu anlamıyor . Herkes bi tutturmuş Metallica ve Nirvana ; JOURNEY BORU MU TATLIM ?!?!
Ben Journey hastasıyım , sonuna kadar .
“ Kötüsün sen Ege , öğgh sün sen , bok sen , bok Ege “ söylenerek evlerinden çıktım. Son anda kapıyı açıp “ Teşekkür ederiiiiiimmmmm” diye şakıyarak evden çıktım ve Ece’yi aradım . Ona bizim Avm’ye 30 dakika içinde ulaşmasını söyledim , ama işi olduğunu ve 1 saat içinde geleceğini öğrendikten sonra kapattım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Ukala ?
Teen FictionKlasik bir wattpad hikayesi DEĞİL , pürüzsüz ciltli , melek gibi uyuyan , utanınca yüzü kıpkırmızı olan bir kız değil burdaki . Yada sigara içen , kıza kötü davranan , sonradan yumuşayan bad boy yok bunda . Bu; horlayan , yüzsüz , şebek ve deli ces...