Başlamadan direk şunu söyliyim . İrem&Ege isteyen varmış . Ciddimisin ? İremle Ege çıkıcak ? Oha.
Siz ne düşünüyosunuz onu söyleyin bari :))
bide bu bölüm içime sinmedi , bence kötüydü •~• :(( çümkü ; bilincim bile tam yerinde değil .
Multide Landon'a makas sallayan İrem :D Okuyun anlarsınız :) Buhahaha zuhahaha tamam yeter bukadar •~•
İrem-
" Keşke Brandon'da Andre kadar romantik olsaydı , ya da ne biliyim sempatik filan .Odun . " Ece yakınırken ağzıma beyaz çikolata tıkıyordum .
" Saçmalama Brandon okadarda öküz değil . Dimi ?" Andrea merdivenlerden indi . " Hayır okadar öküz . İnan bana , havaalanında kendi bavulunu bile bana taşıttırdı bi ara . Sonra Landon kızdı ama . Yinede öküz " Konuşmaya dalarak yanımıza oturdu . Ece hafif kıkırdadı .
Andrea hızını alamayıp devam etti " Yinede abim çok tatlıdır.Bi insanın , kızda değil ; insanın isteyebileceği en tatlı erkek arkadaştır ." Lafı üzerine kaşlarımı çattım " Ne yani , dikkat filan mı etmem gerekiyor . Aman kızlar , yada erkekler kapmasın diye . " ikisi aynanda kafasını sallayınca huzursuzlandım . Acaba ne yapıyor şuanda .
Bi anda kapı çalmaya başladı , Andrea " Ding-dong , ben bakarım " diyip yerinden kalktı ve koşarak kapının yanına gitti .
Ding-dong ? Demek ki komple büyümemiş hanımefendi . Kapıdan içeri giren Andre'ye gülümsedim , ama aldığım cevap " AleykümSelam " oldu .
HA ?!?!
Efendim ?!?!
Ama oha Andre.
Ciddi oha.
Neyse canım , hiç moralimi bozmadan devam ettim " Daha deminki kıroluğunu görmezden gelerek devam ediyorum , annem seni sevdi ! Bayağı sevdi hemde , bi ara yavşadı filan * göz devirme * olsun yinede sevdimi sevdi . " kıkırdayınca Andre sağ elini sol göğsünün biraz üstüne hafifçe vurup " Eyvallah " diyince Ece'nin ağzından " Ha?!" kelimesi çıktı . Kelime mi ? Pardon anırma olucaktı .
" Ne diyosun sen tatlım ? " hafif Şebnem Gürsoylaşıp cırladığımda
" Az bi sus hatun , kafamı davul ettin " dedi .
Ama yuh .
" Hatun ? Ne içtin bebeğim sen ?" düşün ya sana Bebeğim dedim Andre .
O derece
Bi anda o ciddi kıro halinden sıyrılıp kendi pozitif Andre oldu hevesle konuştu " Ege bana biriki tane Türk filmi izletti , bide biriki tane kelime öğretti . Türk kızları böyle erkekler seviyomuş " kıkırdadı.
Ama Türk hastalığınında bukadarı .
Ama yuh
Ege.
EGe.
EGE.
Telefonumu elime alıp evden çıktım ve seri adımlarla Ege'nin kapısının önüne geldim .
İntikamımı alacağım Ege Bey.
Feci biçimde .
Andre peşimden koşarken Ece'ninde Andrea'yı almış yavaşça geliyordu .
Kapıyı kırarcasına çaldıktan 2 dakika sonra
KOSKOCA İKİ DAKİKA
Sonunda kapıyı biri açabildi .
Kapıyı açan kişiyi Ege beklerken bunun Brandon olduğunu görünce hafifte olsa karnına bi diz attım .
" Bu , Ece'ye hiç romantiklik yapmadığın için . " içeri dalıp Ege'ye bakındım .
Cidden bu yeni tarzım benim kişiliğimi etkilemişti .
YAŞASAĞN
Tamam çokta etkilememiş demek ki
Ege'yi film izlerken gördüm . Kulaklığıyla laptop'unda kıkırdıyordu . " Ege!" neşeyle seslendim . Haha . Ne neşe ama . Ege beni görünce sırıttı ve kulaklığını çıkartıp ayağa kalktı " Nasılsın güzellik ? " diyip kollarını iki yana açtı . Bend yapmacık bi şekilde gülüp sarılmak için ona yaklaştım . Ama sarılmak yerine dizimi karnına sert bi biçimde geçirdim .
" Sevgilimi bozdun yaa !!!!! "
Yukarıdan tişörtünü giyerek aşağı inen Landon'ı fark ettim . İki erkeğide yerde inlerken görünce gözleri büyüdü . Masadaki makası görünce elime aldım . Sallayarak Landon'a giderken Landonda ' korkudan altıma yapıcam ama hala gülümsüyom bak , puhahahaaağaaa' ses tonuyla ( Öyle bi efektmi varmış ? YAZARINIZ UYDURDU BEYLER BAYANLAR ) " İremcim ? Tatlı arkadaşım , nasılsın ? İyisindir bence ya . " diye mırıldandı . Biyandan gülüyor , bi yandanda merdivenlerden geri geri gidiyordu .
" Abi , ben İrem'i çoook sevdim . Cidden bak " şimdi içeri gelen Andrea'ya sırıttım .
...
Hehehehelo :D şimdi yeni bölüm kıssacık biliyorum . Ama dersler , kendi yoğunluğum bide karnımın boynumun , sırtımın ağrı seviyesinin Everest olması ; ateşimin 40 larda gezmesi , normalde 2 tabak makarna yiyen benim dün akşam bir tabağı bitirememesi filan . Yani bok gibiyim bbbooooğğkk . Kendimin 12 ay 52 hafta 365 gün 24 saat süren karın ağrımı görmezden gelerek söylüyorum bunları :D
Hiçbi fikrim yok bi sonraki bölüm , olaylar olarak ne yapacağım konusunda :D
Biriki kişiden fikir alarak hareket edicem . Çok hoşunuza giden fikriniz olursa mesaj atarmısınız ?
Bide artık sınır koyucam . Bir bölümlük deneme yapıcam .
Kendi yorumlarım dışında 10 yorum istiyorum . LÜTFEĞN
Neyse behlöl kaçar
Babaağh :D
<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Ukala ?
Teen FictionKlasik bir wattpad hikayesi DEĞİL , pürüzsüz ciltli , melek gibi uyuyan , utanınca yüzü kıpkırmızı olan bir kız değil burdaki . Yada sigara içen , kıza kötü davranan , sonradan yumuşayan bad boy yok bunda . Bu; horlayan , yüzsüz , şebek ve deli ces...