Andrea Ellen Porsche

887 41 10
                                    

“ Sen kazandın ! “

“Saçmalama ! “

“Ne yaptığının farkındasın değil mi ? Kaşını deldirdin . Bu kalıcı bişey . “

“Evet , ve bu hoşumada gitti . Sen ne yaptığının farkındamısın ? HAYALİMİ GERÇEKLEŞTİRDİN !”

Sonunda cırlayıp Arabaya bindim . Sırıtarak şöför koltuğuna oturdu . “Unutma , Andrea geldiğinde bıçaklandığım konusu açılmayacak . İstediğin gibi Türkçe konuşabilirsin. Çünkü küçüklüğünden beri zorla öğretiyordum “ diyip kahkahayı bastı .

Bu çocuğun Türklerle ve Türkçeyle sorunu neydi bilmiyorum ama hayatımı bayağı bi kolaylaştırıyordu

Arabayı çalıştırıp Adnan Menderes Havaalanına doğru sürmeye başladı . Partiden sonra 3  gün geçmişti . Brandon ve Landon  ailelerini ziyaret etmek isteyip New York’a gidince bizde Andre’nin annesini ikna edip kız kardeşini çağırdık . Bugün üçü birlikte dönüceklerdi . Beni sevmesini çok istiyordum .

“Andrea nasıl biri ? “  düşünmeye başlayınca kıkırdadı “ Ona bebek yada çocuk gibi davranılmasından hoşlanmaz . Onunla kendi yaşıtın biriyle konuşurmuş gibi davranmalısın . Ama prenses muamelesini çok sever . Onu çocuklar arkada oturur diye değilde prensesler arkada oturur diye kandırırdık . Ama şu pembe giyenler gibi filan değil , büyük makam olmayı seviyor “ diyince gülümsedim . Bilmiş , ciddi ve kraliçe . Güzel .

Yoldayken annem aradı “Tatltım , bizi Mr. White adında biri bizzat aradı ve “ diyince hoperlöre aldım . “ Okulların açılmasına 2 hafta kala New York’a gidiceksin . “ diyince çığlığı bastım . Tüm grup birlikte olucaktık . “ Anne , çoookkk teşekkür ederim . Bak yanımda kim var “ diyince Andre gözünü yoldan ayırmadan kafasını telefona doğru yaklaştırdı “ Merhaba Peri mmm… Hanım ? “ diyerek muzipçe sordu .

“Teyze de . Kendine abla dedirticek kadar genç ve çatlak değilim tatlım . “ diyince Andre kıkırdadı . “ Belli oluyor şimdi İrem’in kibarlığını kimden aldığı “ diyince annem bir kahkaha patlatmış .

Anlatamam .

Kadın hunharca güldü bayağı , oha.

ANNE OHA !

“ Annecim hadi sen kahkahanı durdurmaya çalış , ben kapatıyorum . Çok teşekkür ederim yeniden . Bide anne , hediyem neğ?” sonlara doğru böğürdüm .

“ Banka hesabına bak “ diyip kapatınca donup kaldım .

Telefonumdan banka hesabıma girdim ve ‘ kızımın yeni tarzı için ‘ başlığı altında gelen 5.000 tl ye ağzım açık baktım .

ANNEĞĞ SEVİYOM SENİĞĞ (tamam bukadar cıvıma ve ergen hikayesi yazmak yeter , normal anlatım şeklime geri dönüyorum gençler . Ha bide ; Naber :D )

“ Neymiş ?” derken aynı anda kırmızı ışıkta durduk. Ona telefondaki rakamı gösterince benimle aynı yüze büründü .

Fransız Ukala ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin