Nasty

1.1K 51 22
                                    

Merhabaaa , geç oluyo biliyorum ama yorum sayısı az olunca yazasım hiç gelmiyo. Demeye çalıştığım cidden ben buraya başka insanların yorumlarını görrmek için yazıyorum . Siz yorum yapmayınca ne gerek varki yazmaya , bide ben her hafta yeni bölüm yüklemek istiyorum . Bunun hakkında fikirlerinizi söylerseniz mutlu olurum . Bu bölümdede şarkı var :D

Ha bide 7K olmuşuzz <3 saolun müthişsiniz <33

 " Tamamdır , artık Kerem Bey hakkında gerekli işlemleri yapacağız . Kendiside suçunu itiraf ettiğine göre sizin içiniz rahat olsun " Baş komisere bir kez daha teşekkür edip karakoldan çktık. Andre'nin yanına , hastaneye geri dönerken düşünmeye başladım . Gerçekten benim yüzünden bukadar şey yaşadı , tehtid edildi , en önemlisi  bıçaklandı ! Ve hala benimle konuşuyor , benden nefret etmiyor .

Andre'nin itirafından sonra polisleri çağırdık ve o 'gerekli olan somut kanıt' tan sonra bar'ın kamera kayıtlarına baktık , onaylanıncada Kerem'i evinden alıp tutukladılar . Artık kurtuldum , kurtulduk .

Hastande'de Ege çıkış işlemlerini hallederken bizde Andre'nin çıkmasını bekliyorduk . Üzerini giyiniyordu ve sağlık açısından geriye kalan tek kişi olan  Brandon onun giyinmesine yardım ediyordu ( Ege çıkış işlemlerini yapıyor , hepimiz kızız bide Landon var oda şimdi hani -_- Sevgilime bakar töbiş töbiş ) . Kapı açıldığında koşarak yanına gittim ve bi elinden tuttum . Güven verici bi gülümseme eşliğinde ona sarılınca aynı tepkiyi aldım .

--

" Hadi , düştünmü elime . Anlat bakalım niye durmadan hastanede bulunmana alışacakmışım ? " Şu an Ece'lerin evine gelmiş , onu kendi odasındaki yatağına yatırmış onun hikayesini dinliyordum . Yada dinliyeceğim inşallah ! Bi türlü anlatmadıki .

" Tamam önce babam Emily 2 aylıkken bizi terketti . Yani küçük kardeşim Emily'i annem ve ben büyüttük . " diyip derin bi nefes aldı . Daha başı bukadar acıklıysa devamı ? " İşte annem özel bi şirkette önemli bi pozisyonda , yani şimdi öyle . Eskiden durumumuz iyi değildi , cafede gitar çalıyodum fakat iyi bi para alamıyodum . Ardından dans yarışmalarına girmeye başladım . Bi grubun içindeydim fakat o bildiğimiz sahnedekilerden değildi yarışmalar . Ara sokaklarda olurdu ve çoğunlukla dans edildikten sonra kaybeden taraf kabul etmez kavga çıkarırdı ve esas bahis bu kavga için yatırılırdı . Yani biraz dövüş birazda dans karışınca iyi miktarda para kazandım . Sonra New York'a geldim işte okul burs verdi . Bırakmıştım dans etmeyi , ama bi boşluk vardı hayatımda . Sonra New York'ta bu dans yarışlarının daha iyilerinin olduğunu öğrendim ve girmeye başladım .Benim istediğim buydu , ben o aksiyonu çok seviyodum . Bu yüzden alışıklar beni hastanede görmeye . Annemleride New York'a getirdim ve onlara orada bakmaya başladım . O sırada annemde şuanki çalıştığı şirkette işi aldı . Ve şuanki durumumuz gayet iyi . Ama hala o yarışmalara arada bi katılıyorum . " lafını Ege kesti . " Buraya onu bu yüzden getirdim . En azından 3 ay uzak dursun diye . Yoksa her hafta orada " dedi . Bense ağzım açık olanları idrak etmeye çalışıyordum . Tamam okadar beter bi geçmişi yoktu ama yinede kötüydü .

Bizimkileri gözümle kovduktan sonra Andre'ye 32 diş sırıtarak döndüm . Tek kaşını kaldırıp bana baktı . " Aşkıığğııımmmm " diye sırnaşınca kıkırdadı . Kıkırdamanı ısırırım senin .

"Ne?!"

Abi ben sesli düşünmeyi kesmem lazım bir an önce . Ama yassı balık yan gider dedik bi kere . " Kıkırdamanı ısırırım  senin dedim Andre " bi anda ciddileşince oda ciddileşti . Biz böyle birbirimize ciddi ciddi bakarken bunun şuan gülmeme yarışmasına döndüğünü farkettim . Tek kaşını birdaha kaldırınca sevimliliğine dayanamayıp bi anda gülmeye-anırmaya başladım . Benim peşimde oda gülmeye başlayınca bi anda kahkahasını kesip inledi . Kafamı ona çevirdiğimde sırtını tutuyordu . " Dikişlerimi acıttım . Güldürme beni Beauté " diyip yapmacık bi şekilde bana kızınca kıkırdadım ve odasından çıktım .

Fransız Ukala ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin