Multimedia'da İrem ve giydikleri ve Andre'nin söylediği şarkı var . Ama Brandon'un ağzından yazıcam dedimde müthiş bi fikrim var kısa kesmek zorunda kaldım . AMA UZUN YAZDIM BUSEFER *-*
İyi okumalaaaarrr :)))
İrem- 3 gün sonra
Yatağımda zıplayan Ece’ye severek sövmeye başladım “ O güzelim saçlarını yolup yastık yapıcam Ece ! O doğal sarı saçlarını kazıyıp Ege’ye yapıştırıcam Ece! “ söylenerek kalkarken Ece ise sırıtarak “Hadi bugün Andre’nin ayağa kalkma izni başlıyor . “ diyince bi anda yataktan fırladım ve banyoya koştum . Ece ise arkamdan sesleniyordu
“ Ece kimki zaten ? Günaydın yok bişey yok anasını satayım ! Ece ölse ‘ uyandırmayın beni ‘ ama iş Andre’ye gelince super mario kesiliyorsun İrem ! Arkadaşlık kalmamış bu kızda “ onu takmayıp yüzümü yıkadım , dün akşam yıkadığım saçlarımı taradım ve aşağı indim .
Ece o sırada yumurta kırarken söylendim “ Kitaplardaki kızlar mutfakta yakışıklı , tişörtsüz , önlüklü krep yapmaya çalışan sevgili bulurlar . Ben götü başı dağılmış kızı göz yumurta kırarken görüyorum.” Gözlerimi devirince Ece cırladı . Yapma be kanka ! Kulak bu !
“Kusura bakma kaslı çocuk istiyosan yan evde 4 tane var ! Koş git allahallah yaaa “ “ Tamam kızma Ece , demedim var say tamam ? Zaten bahsettiğim şey hiçbizaman bana olmayacak şey .” diyip üzgünce alt dudağımı sarkıttım . Ece kollarını iki yana açınca koştum ve sarıldım .
VE JETON DÜŞTÜ.
“ Kızım bugün bir hafta oldu lan ! “ Ece kaşlarını çatmış bana bakarken “ Ne , regl mi oldun ? Noluyo lan düzgün konuş benimle “ diye saçma düşüncelerini dile getirdi . Gözlerimi devirdim , sabah sabah gözlerim düşücek ha .” Hayır gerizekalı , Andre ile bir haftalık çıkma denememiz “ diyip elimi alnıma vurdum . Nasıl unuttum ben ?
Hemen Ece’nin yaptığı yumurtayı yiyip yukarı fırladık ve dolaplara daldık . Ben değişik desenli bi tişört , garip bi yeşil renginde hırka , ve kot şort giyip aksesuar niyetine camsız gözlük taktım . Ayağıma kahverengi kısa kovboy çizmelerine benzeyen ayakkabılardan giydim ve makyajımı tamamladım . telefonumu , ipodumu ve cüzfanımı alıp aşağı indim .
Ece’yi beklerken ciğerlerim kuruyacak ha . Ece aşağı indiğinde ne giydiğine baktım . Ama işaret parmağına taktığı büyük mavi taşlı yüzük olmamıştı . Ne dedik ? Dürüst ol .
“ Ece yüzük absürt kalmış temaya “ diyince kıkırdayıp yüzüğü çıkarttı ve bana taktı . “ Niye kıkırdıyosun kızım ? “ diye soruncada “ Absürt dedin . Senin kelime haznenin okadar büyük olduğunu bilmiyordum “ dedi ve söylene söylene evden çıktı . Arkasından çıktım , kapıyı kapattıktan sonra yolda yürürken sordum . “ Ege ile barışıcakmısın artık ? “ Ece 3 gündür Ege ile konuşmuyordu . Ama benim cümlemi duyunca kocaman sırıttı . “ Tabiikide , ama bişey karşılığında “ diyip dudağını ısırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Ukala ?
Genç KurguKlasik bir wattpad hikayesi DEĞİL , pürüzsüz ciltli , melek gibi uyuyan , utanınca yüzü kıpkırmızı olan bir kız değil burdaki . Yada sigara içen , kıza kötü davranan , sonradan yumuşayan bad boy yok bunda . Bu; horlayan , yüzsüz , şebek ve deli ces...