İddia-Andre

942 51 11
                                    

Arkadaşlar çok hızlı yazıyorum yazım hatalarım olabilir :)) Çünküüü size geçiş bölümü yazdım , Sarp'ıda yazıyorum. Kimseyi kıramadım ikisini birden yaptım :D Şimdi ben internet bulana kadar bununla idare edin :D Yorum yapınki değsin , bide Ordu'ya gidiyoduk . Arabaya bindik , tam siteden çıktık jeton düştü " Çevirin arabayı laağağğn " diye . Evet babama lan dedim -_- Ve beni bekliyolar şuan ve ben size yazıyorum mal mal . Neyse ben kaçar . 10K olunca gidicem 3 bölüm yüklicem . BENİ BEKLİYOLAR BAĞIRIYOLAR ŞU AN BEN KAÇTIM BABAAAĞĞYY .

Ha bide weheartit'e elmasevenprenses adında bi hesabım var fransız ukala albümüne bakarsanız fotoğraflar ve gifler var bölümlerin . Yapabildiğimce :)))  GÖRÜŞÜRÜZ TATLIMLAR ...

İYİ OKUMAALAAAĞĞR <33

Andre-

Kapıya abandım . Ciddi anlamda bunu yaptım .İrem bizimkilerle konuşurken bende Ece ve birkaç kız arkadaşı ile konuşucaktım . Daha önceden konuyu bildikleri için fikirlerle orada olacaklardı .

Ece kapıyı açıp içeri davet edince bende nefes verip girdim . Şuan heyecandan patlayabilirim çünkü ciddi anlamda İrem’i mutlu etmek istiyorum .

“ Evet kızlar bu Andre “ diyince hepsi sırıttı . Bende onlara gülümsedim . 3 kişilerdi , ikisi okuldan sınıf arkadaşı , öbürü küçüklükten beri Ece gibi bi arkadaşıymış . Ama okadar samimi değillermiş . İkisinden birinin saçları koyu yeşildi . Çok hoş . Bu tip kızları severim aslında . Renkli saçlı , hafif gotik . Ama kötü kız değil .

Neyse .

Ece küçüklük arkadaşlarını gösterip “ Bu Gökçe “ dedi . Arkadaşça sarıldıktan sonra sarı saçlı sınıf arkadaşına geçti . Sanki Carrie Diaries’deki Carrie’ye benziyordu . “ Bu Selen “ dedikten sonra onada sarıldım . Yeşil saçlı sanki biraz durgun gibiydi . Ece ona gelince “Buda Beste ( Yazarın kendi adı , hayalimdeki kızı oynuyorum canım burada -_-) “ gülümseyip tam sarılmak için yaklaştığımda elini göğsüme koyup ittirdi , bıkkın bi ifadeyle “ Her neyse “ diyip oturdu .

Kız müthişmiş yalnız .

İrem kadar değil tabiî ki .

Yinede İrem’in bu tarz giyinmesini isterdim .

Ah , ne saçmalıyorum ben .

Kapat çeneni Andre .

“ Ee hanımlar ortak bi fikriniz varmı ? “ diye sorunca hepsi aynı anda birbirine baktı . Ece “ Wattpad’i hiç duydun mu ? “diye sordu . Tanıdık geliyordu . Hmm… kitap okunuyordu sanıırm . “ Kitap paylaşım sitesi değil mi ? Birazcık biliyorum “ dediğimde kafalarını salladılar . Beste hevesle konuşmaya başladı .

EE DAHA DEMİNKİ HER NEYSE TAVRINA NE OLDU LAN ?

“ Bak şimdi İrem o siteye hastadır , tüm kitapları neredeyse bilir ve hep bi sahneyi yaşamak istedi .” diyince kafamla onaylayıp devam etmelerini söyledim . Hepsi aynı anda “ Sabah kalktığında mutfakta yakışıklı , üstsüz bi erkeği krep yaparken görmek .”

Aynı anda konuştular

AYNI ANDA.

4 KIZ .

“ Ee tamam basitmiş bu . Yaparım bunu” ben kendi kendime sessizce mırıldanırken “ Daha demin İrem aradı , mükemmel bi planı var . Gerçekten . Bunu tek başına yaparsan biraz basit kaçar “ diyince panik oldum .

Nasıl mükemmel bi planı var ?

Ne söylediler acaba bizimkiler .

Kızlara teşekkür edip evden çıktım ve bizimkilerin yanına gittim . Eve dalıp “ Ben geldim . Soyunun . “ diye bizimkilere bağırıp salona girdim . Ve karşımda duydukları şeyden dolayı şok olmuş 2 çocuk ve bir tanede sırıtan çocuk vardı .LANDON.

Ege “ Andre senin kız sevgilin var , Brandon’un var . Hem burada Landon var , yapma abi nolur . “ diye yapmacık bi şekilde yalvarınca gözlerimi devirdim . “ Hayır gerizekalı , çıkarın tişörtlerinizi kaslımısınız ona bakıcam “ diyince oflayarak ayağa kalktılar . Tam çıkartıcakken Ege durdu .” Landon kanka problem ? “ diyince Landon sırıtarak “ Yok yok , ben Brandy’den alıştım bide banada güzel manzara olur “ diyip kahkaha atınca sırıttım . Tabiiki dalga geçiyodu . Brandon konuştu ” Andre ayıptır sorması-“ Ege daldı “ Ayıpsa sorma kardeşim . “ Ve Brandon gözlerini devirir .

Bİ YANDAN İREM Bİ YANDAN BRANDON , NE GÖZ DEVİRDİNİZ HA ?! 

“ Ya şu İrem’le girdiğimiz iddia varya , işte İrem’in hayali üstsüz yakışıklı kaslı bi çocuğun mutfakta ona krep yapması – çalışmasıymış “ diyince “ Ee sen yapsana niye bize bakıyon ?” dedi Ege . Odun . “ Olum kıza ne dediyseniz kız ciddi hazırlık yapıyomuş Ece dedi . Bende bi erkek yapıcağına 5-6 erkek yapsın daha iyi diye düşündüm “ diyince mükemmel fikrime hepsi katılmak zorunda kaldılar .

ÇÜNKÜ MÜKEMMELİM .

Ee hepsi idare ederdi işte , kaslar filan . Tamamdır . Ama ben , Ege , Brandon , Landon az . “ Landon Mete’nin tip nasıl ?” diyince sırıttı ve dudağını yaladı . Ya yapma be abicim “ Mükemmel abi , onuda çağırırız . Hem İrem’in arkadaşı filan . “ derken hala sırıtıyordu . “ Sarpta bayağı iyi desek , başkada bişeye gerek yok “ diyip planı anlattım .

BU İDDİAYI BEN KAZANICAM BEBEĞİM . KAÇARI YOK .

Fransız Ukala ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin