Selam gençler :D ya bu hikaye kızıl balerinden daha çok sevildi diye buna yeni bölüm yazdım . Bayağı uzun oldu , yani öyle umuyorum . Bu bölüm , bizim servisteki İrem'e gelsin :D yorum yapta takip ediyim cano . Seviyom seni . ( Yeni bölüm yazmazsam kafamı çöp kutusuna sokmakla tehtit etti :D ) İyi okumalaaaaaaaaaaaaar
,“ Sonra Brandon Ece’yi öpmek istediğini söyledi “ Landon belki bu konuyu bininci kez açmıştı ve artık Brandon ve Ece etrafında otrduğumuz ateşle aynı renk olmuşlardı . Dün akşam buradayken ne yaptıklarını anlatıyorlardı . Hepimiz gerçekten içmiştik , anlatırken kelimeler yuvarlanıyo fakat hepimiz anlıyomuş gibi kahkaha atıyorduk .
Andre elimden tutup kaldırdı ve yalpalayarak dans etmeye başladı . Hepimiz kahkaha atmaya başladık, beni kendine çekip devam etti . Öbürleride kalktı ve dans etmeye başladı , yere yığılıp kalkamayanlarda vardı ; isime gerek yok -Sarp- . Gülerken “ Dans borcum vardı “ diyip gülmeye devam ederken ayağım onun ayağına takıldı ve yere düştük .
Bir film klişesi : yere düşerler ve yüzleri birbirine çok yakındır , öpüşürler. Yalan . Herkes kendi kafasında devam ediyordu fakat ben hiçbirşey duymuyordum . Sadece kısık sesli bi uğultu gibiydi kulağımda . Gözlerine baktığımda , dudaklarıma bakıyordu . Gittikçe yakınlaşırken son saniyede havai fişekler patlamaya başladı . Bi anda çığlık atmaya başladım , gerçekten çok korkarım havai fişekten . Yan plajdan parti sesleri zaten geliyordu fakat havai fişeğe kadar devam edeceğini düşünmemiştim . “Havai fişekten çok korkuyor “ diye bağırdı Ece . Andre hemen sarıldı ve başımı göğsüne yasladı .
Ağzıma tuzlu bi tat geldiğinde ağladığımı yeni fark ettim . Hemen yüzümü silip ayağa kalktım ve “ Ben iyiyim , ani şeylerden özellikle havai fişekten korkarım . Özür dilerim .” Ece gelip sarılınca bende ona sarıldım ve geri oturduk .
O değilde biz Andre’yle öpüşüyoduk dimi ? Çüş . Oha . Harbi , yuh . Birkaç espriden sonra evlere dağılmak amaçlı arabalara yöneldik . Yine aynı şekilde dağılmıştı birtek Mete de ikizlerin arabasına geçtiği için Brandon bizim arabaya geldi . Andre ile ben öne oturduk , Brandon ile Ece arkada kalsınlar diye fakat ikisinin ortasına bitane sümük girdi ; Ege.
Ece , Ege ve Brandon’ı evine bıraktıktan sonra bizim eve sürdü . Niye beni bırakıp eve dönmedi diye düşünmedim değil .” Çünkü seni evine bırakırken bizi mal mal seyretmelerini istemiyorum . “ Sesli mi düşündüm ? Allah bin belamı versin ya . Ben “ Niye ? Mal mal seyretmek derken ? Eve bırakırken mal mal seyredilcek ne olurki ? “ diye saf saf sorarken o ise sırıttı . “ Hani randevuda eve bırakınca özel bişi gibi olur ya . Onun için şey dediydim . Yani randevu bu değil ama hani olmaması için bi sebe- “ Lafını kahkahamla kestim . Ece’nin narsist dediği çocuk bumuydu ?
Evin önüne geldiğimizxe oda benimle arabadan indi ve yanıma geldi “Bugün için çok teşekkür ederim , Andre “ dedim . Sesim sonlara doğru alaycı çıkmıştı . Lanet ! Oda gülümseyip “ Önemli değil Béaute , yalnız tek bir isteğim var “ diyip telefonunu uzattı . Kıkırdayıp telefonunu elinden aldım ve kendiminkini ona verdim . Adımı ‘Béaute’ olarak kaydettim . Ve yaptığım şeye gülüp ona geri uzattım .
Vedalaştıktan sonra eve girdim ve direk banyoya girdim . Ayıldığıma emin olduktan sonra havluyla kurulanıp üzerime pofidik pijamalarımı geçirdim . Saçımı o ‘ cool ‘ topuzlardan yapıp gözlerimi dinlendirmek için kullandığım kemik gözlüklerimi takıp aşağı indim . Telefonumu alıp annemi aradım , “ Alo , İrem ? “ “ Kraliçe arı , napıyosunuz bensiz ? Özlediniz dimi beni ? “ diyip kahkaha attım . “ Ha evet kızım sen İzmir’deydin dimi “ diyerek moralimi sıfıra düşürdü . “ Ha.ha. anneciğim bakıyorumda espri yeteneğinizi yolda yürürken düşürmüşsünüz “ “Neyse nasılsın kızım ? “ “ İyi anne sen ?” “ Bende iyi , neyse yavrum çok konuştum kapatıyorum ben “ dedi ve ondan geriye ‘dııııııt dııııııt ‘ sesleri kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fransız Ukala ?
Teen FictionKlasik bir wattpad hikayesi DEĞİL , pürüzsüz ciltli , melek gibi uyuyan , utanınca yüzü kıpkırmızı olan bir kız değil burdaki . Yada sigara içen , kıza kötü davranan , sonradan yumuşayan bad boy yok bunda . Bu; horlayan , yüzsüz , şebek ve deli ces...